Ik vrees het ergste.... watzkeburt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja mijn therapie was ook wel weer vrij bijzonder vandaag!
Oh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Op mijn uitnodiging stond " Neem je zwem spullen mee maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen "
Oh en er was shandy
Het is een jokkebrok.quote:
Het was leuk tot dat iemand boos werd omdat ik voor hem de glijbaan afgingquote:
Er WAS shandy.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een jokkebrok.![]()
Want hij zei dat hij alleen thee had gehad.![]()
En liegen mag niet.
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Er WAS shandy.
Heb niet gezegd dat ik dat gehad heb.
VECHTEN JONGUH ?quote:
Groot gelijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik neem even pauze van het leren
Mwah, onder andere psychomotorische therapie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.... watzkeburt?
teveel werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie voor avond eten gezien op je FB ?
Zodra ik mijn centen binnen heb dat ik dat wel een keer voor je makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
teveel werk
ik heb noedels, een reep chocola en een unox rookworst gegeten
ach, volgende week heb ik er misschien wel weer fut voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zodra ik mijn centen binnen heb dat ik dat wel een keer voor je maken
Maar als het doel maar duidelijk is..... toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, onder andere psychomotorische therapie.
Sta je met z'n allen in een kringetje en moet iemand met de ogen dicht in die cirkel gaan lopen en wordt bijgestuurd door de anderen!
De opdracht was: "Ervaar wat je daar bij voelt".
Dat zeggen ze altijd, dus ik zei dat ze gewoon eerlijk moesten zeggen dat het om een stukje vertrouwen in de groep gaat en of je je daaraan kunt overgeven en dat soort dingen. Vind ik gewoon veel prettiger, als ik weet waar het allemaal om draait, anders lijken de opdrachten vaak maar bullshit.
9 van de 10 keer kan ik wel de conclusie trekken waar het om draait, maar ik voel me er vaak niet goed bij als je maar dom opdrachtjes moet doen zonder dat ze zeggen waar het om draait. Heb ik altijd gehad, ook op school enzo.
Hooooi Fayequote:
Je doet er toch wel rode diesel in he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef mr-green het volgende:
Kut traktor met zijn volume switches
Dat is waar !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, volgende week heb ik er misschien wel weer fut voor
en dit was ook goed voor de lijn
Ja het is een gevoelskwestie voor mij. Beetje moeilijk uit te leggen. Ik snap ook wel dat ze niet altijd vantevoren kunnen zeggen waar het om draait omdat dat je gedrag tijdens de oefening kan beïnvloeden, maar ik heb gewoon graag duidelijkheid en wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik krijg de kriebels van steeds gewoon maar iets moeten doen en achteraf een zeer halfslachtige uitleg te krijgen over wat je er van had kunnen leren of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als het doel maar duidelijk is..... toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |