SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik zit bij Ronald Goedemondt!
je bent gewoon zoals alle andere 300.000 fokkers nu hoor. Maar als ik jou was, zou ik eens gaan nadenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou mij negeren. Dat is mislukt. Ik ben een fokker, klopt. Maar dan ben ik het nog steeds wel.
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maandag sollicitatie gesprek
Oh, dus als ik nu naar jou toe zou komen ben ik gewoon als alle andere irl fokkers?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je bent gewoon zoals alle andere 300.000 fokkers nu hoor. Maar als ik jou was, zou ik eens gaan nadenken
dank dankquote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
in de zin van geen Drents?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dank dank
nu alleen maandag nog ff flink mijn best doenen zorgen dat ik nederlands praat
Ik maandag callcenterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Dinsdag sollicitatie gesprek. Callcenter
Nice, waar?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Rotterdam?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik maandag callcenter
whihi... we worden toch geen collega's he
in de zin van, redelijk netjes nederlands.. geen letters inslikken enzoquote:
callcenter zwolle.. als ik aangenomen wordt dan is het dinsdag namens ziggo mensen lastig vallen over sport1 en film1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nice, waar?
Ik ga morgen ook solliciteren.
Sport1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
callcenter zwolle.. als ik aangenomen wordt dan is het dinsdag namens ziggo mensen lastig vallen over sport1 en film1
whaaaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
callcenter zwolle.. als ik aangenomen wordt dan is het dinsdag namens ziggo mensen lastig vallen over sport1 en film1
Dat zou je toch niet doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik nu naar jou toe zou komen ben ik gewoon als alle andere irl fokkers?
niet dat ik weet.... alleen daar hebben ze werk wat ik kan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sport1
Maarre, Zwolle, betekend dat ook een verhuizing in de nabije toekomst?
JJH and Knetter sitting in a treequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sport1
Maarre, Zwolle, betekend dat ook een verhuizing in de nabije toekomst?
wij hebben geen callcenterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whaaa![]()
ken je dat niet in koeivoorde doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet dat ik weet.... alleen daar hebben ze werk wat ik kan doen.
coevorden is een productiestadje en emmen een technische stad qua werk
ik hoop dat ik aangenomen wordtquote:
Drenthe is ook wel echt een industrieprovincie jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet dat ik weet.... alleen daar hebben ze werk wat ik kan doen.
coevorden is een productiestadje en emmen een technische stad qua werk
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik nu naar jou toe zou komen ben ik gewoon als alle andere irl fokkers?
quote:
dit kan ook in dm en/of pm kindersquote:
drie kwartier met de paupertreinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Drenthe is ook wel echt een industrieprovincie jaHoe lang reis je naar Zwolle?
Dan ben je Nathanael. En nee, dan negeer ik je niet, maar aan de andere kant, ik kan toch niks aankaarten, want je praat gewoon nietquote:
zit je dan elke dag hier om de hoek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoop dat ik aangenomen wordtdan heb ik iig 4 a 5 weken werk
en een opstapje naar meer
Dat kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit kan ook in dm en/of pm kinders
whehe.. ik moet dan naar het cq of qs of iets met q en het waren 2 lettersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit je dan elke dag hier om de hoek?
Daayum. Als ik jou was zou ik wat dingen gaan bespreken met je hubbehquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drie kwartier met de paupertrein
wrom.. tis maar 3 kwartier, makkelijk te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daayum. Als ik jou was zou ik wat dingen gaan bespreken met je hubbeh
Jaquote:
Nee, alweer. Net was school. Nu even snel gegeten net en op naar t werk.quote:
hq?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. ik moet dan naar het cq of qs of iets met q en het waren 2 letters
ga gewoon op en neer met de trein tenzij ik hem niet kan halen
Tnxquote:
Iets met het handige en het aangename samenvoegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wrom.. tis maar 3 kwartier, makkelijk te doen
klotequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, alweer. Net was school. Nu even snel gegeten net en op naar t werk.
had ik al gefeliciteerd gezegd? nee he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wrom.. tis maar 3 kwartier, makkelijk te doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iets met het handige en het aangename samenvoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |