SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
tofquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zou wel willen, maar ik zit bij Ronald Goedemondt!
je bent gewoon zoals alle andere 300.000 fokkers nu hoor. Maar als ik jou was, zou ik eens gaan nadenkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je zou mij negeren. Dat is mislukt. Ik ben een fokker, klopt. Maar dan ben ik het nog steeds wel.
GEFELICITEERD!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Maandag sollicitatie gesprek
Oh, dus als ik nu naar jou toe zou komen ben ik gewoon als alle andere irl fokkers?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:32 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
je bent gewoon zoals alle andere 300.000 fokkers nu hoor. Maar als ik jou was, zou ik eens gaan nadenken
dank dankquote:
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
in de zin van geen Drents?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dank dank
nu alleen maandag nog ff flink mijn best doenen zorgen dat ik nederlands praat
Ik maandag callcenterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Gefeliciteerd.![]()
Dinsdag sollicitatie gesprek. Callcenter
Nice, waar?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Rotterdam?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik maandag callcenter
whihi... we worden toch geen collega's he
in de zin van, redelijk netjes nederlands.. geen letters inslikken enzoquote:
callcenter zwolle.. als ik aangenomen wordt dan is het dinsdag namens ziggo mensen lastig vallen over sport1 en film1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:35 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nice, waar?
Ik ga morgen ook solliciteren.
Sport1quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
callcenter zwolle.. als ik aangenomen wordt dan is het dinsdag namens ziggo mensen lastig vallen over sport1 en film1
whaaaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
callcenter zwolle.. als ik aangenomen wordt dan is het dinsdag namens ziggo mensen lastig vallen over sport1 en film1
Dat zou je toch niet doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik nu naar jou toe zou komen ben ik gewoon als alle andere irl fokkers?
niet dat ik weet.... alleen daar hebben ze werk wat ik kan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sport1
Maarre, Zwolle, betekend dat ook een verhuizing in de nabije toekomst?
JJH and Knetter sitting in a treequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Sport1
Maarre, Zwolle, betekend dat ook een verhuizing in de nabije toekomst?
wij hebben geen callcenterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whaaa![]()
ken je dat niet in koeivoorde doen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet dat ik weet.... alleen daar hebben ze werk wat ik kan doen.
coevorden is een productiestadje en emmen een technische stad qua werk
ik hoop dat ik aangenomen wordtquote:
Drenthe is ook wel echt een industrieprovincie jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet dat ik weet.... alleen daar hebben ze werk wat ik kan doen.
coevorden is een productiestadje en emmen een technische stad qua werk
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:34 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, dus als ik nu naar jou toe zou komen ben ik gewoon als alle andere irl fokkers?
quote:
dit kan ook in dm en/of pm kindersquote:
drie kwartier met de paupertreinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Drenthe is ook wel echt een industrieprovincie jaHoe lang reis je naar Zwolle?
Dan ben je Nathanael. En nee, dan negeer ik je niet, maar aan de andere kant, ik kan toch niks aankaarten, want je praat gewoon nietquote:
zit je dan elke dag hier om de hoek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hoop dat ik aangenomen wordtdan heb ik iig 4 a 5 weken werk
en een opstapje naar meer
Dat kan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
[..]
dit kan ook in dm en/of pm kinders
whehe.. ik moet dan naar het cq of qs of iets met q en het waren 2 lettersquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zit je dan elke dag hier om de hoek?
Daayum. Als ik jou was zou ik wat dingen gaan bespreken met je hubbehquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
drie kwartier met de paupertrein
wrom.. tis maar 3 kwartier, makkelijk te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daayum. Als ik jou was zou ik wat dingen gaan bespreken met je hubbeh
Jaquote:
Nee, alweer. Net was school. Nu even snel gegeten net en op naar t werk.quote:
hq?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whehe.. ik moet dan naar het cq of qs of iets met q en het waren 2 letters
ga gewoon op en neer met de trein tenzij ik hem niet kan halen
Tnxquote:
Iets met het handige en het aangename samenvoegen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wrom.. tis maar 3 kwartier, makkelijk te doen
klotequote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja
[..]
Nee, alweer. Net was school. Nu even snel gegeten net en op naar t werk.
had ik al gefeliciteerd gezegd? nee he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Iets met het handige en het aangename samenvoegen.
Ik zeg, HANSJE BOOMPJE BEESJEquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb t nog niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had ik al gefeliciteerd gezegd? nee he?
GEFELICITEERD
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg, HANSJE BOOMPJE BEESJE
Hansje is toch het beestje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook niet dat je 1 of 2 nachten per week daar blijft slapen? Bijvoorbeeld van zondag op maandag en van donderdag op vrijdag?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dat gaat dan veul te snel hoor
het is een beginquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb t nog niet hoor
maandag half 10omg vroeg alles
sollicitatiegesprek
ik moet 2 avonden in de week.. als ik het krijg.. dan gaat hans zijn huis wel de sjaak zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook niet dat je 1 of 2 nachten per week daar blijft slapen? Bijvoorbeeld van zondag op maandag en van donderdag op vrijdag?
Nieuwe spelling ja?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een begin
en blijkbaar zitten ze te springen om mensen want die facature was er een paar maanden geleden ook al volgens mij
Tis kutwerk wat niemand wil doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een begin
en blijkbaar zitten ze te springen om mensen want die facature was er een paar maanden geleden ook al volgens mij
Dan begrijpen wij elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet 2 avonden in de week.. als ik het krijg.. dan gaat hans zijn huis wel de sjaak zijn![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Tevens, ik accepteer geen fokkers op facebook die hun username als naam gebruiken.
Dat is wel echt fout jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Tevens, ik accepteer geen fokkers op facebook die hun username als naam gebruiken.
Ik heb klasgenoten die je op alles afbranden.. En ik vind het gewoon sneu.quote:
Okay.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten die je op alles afbranden.. En ik vind het gewoon sneu.
jij noemt mij hobbyhoer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat ik een autsist zonder leven ben
Hihihi, ik ook niet. Daarbij ken ik van de helft van de Fokkers de echte naam niet en die staan dan ook nog netjes in de rij te wachten tot ik erachter ben wie het zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
ik faal in taalquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
LOL Okee dan!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het al goedgemaakt door een leuker berichtje op haar facebook te zetten
facebook is internetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die zich veel aantrekken van willekeurige termen op facebookc-mon, t is ook internet
Mja internet is niet real life he? Er zitten geen echte mensen achter met echte gevoelens enzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die zich veel aantrekken van willekeurige termen op facebookc-mon, t is ook internet
Onder jongeren ja. Je moet je gewoon niet zoveel aantrekken van dat gebeuren, maar dat moet je wel leren natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja internet is niet real life he? Er zitten geen echte mensen achter met echte gevoelens enzo.Cyberpesten is ook absoluut geen probleem onder jongeren enzulks.
Je denkt vaak best behoorlijk luchtig over dingen, merk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onder jongeren ja. Je moet je gewoon niet zoveel aantrekken van dat gebeuren, maar dat moet je wel leren natuurlijk.
Altijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt vaak best behoorlijk luchtig over dingen, merk ik.
Je moet een naamsverandering aanvragen: Hannibal Lecter zou goed bij je passen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
WTF, de meisjes uit mijn oude stageklas zijn echt fucking lekker geworden
nja tis natuurlijk wel vooral van hoe reageer jij op iets...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt vaak best behoorlijk luchtig over dingen, merk ik.
Maar is een gesprek via internet geen gesprek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onder jongeren ja. Je moet je gewoon niet zoveel aantrekken van dat gebeuren, maar dat moet je wel leren natuurlijk.
Het gaat allemaal om de context.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja tis natuurlijk wel vooral van hoe reageer jij op iets...
als ik jou een lul noem en jij denkt.. mwhe laat maar kletsen..
of ik noem jou een lul en jij denkt.. OMG ze noemt me een lul.. omg.. ik ga huilen ofzo..
that makes the differents
en over hoe je er zelf mee omgaat... sommige mensen trekken zich alles aan, anderen trekken zich niks aan..quote:
noem je mij nou een lul?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja tis natuurlijk wel vooral van hoe reageer jij op iets...
als ik jou een lul noem en jij denkt.. mwhe laat maar kletsen..
of ik noem jou een lul en jij denkt.. OMG ze noemt me een lul.. omg.. ik ga huilen ofzo..
that makes the differents
Tuurlijk wel, anders heet het geen gesprek, maar je moet het gesprek anders benaderen. Sowieso heb je geen body language op internet en dat is toch het overgrote deel van de normale communicatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar is een gesprek via internet geen gesprek?
Ik accepteer überhaupt geen mensen die ik niet persoonlijk ken. Aangezien ik FB gebruik om contacten te onderhouden laat ik ook niemand toe die ik toch regelmatig zie. Zo blijft er maar een kleine harde kern overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
een heerlijke lulquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een heerlijke lul
lang enzo
Toen waren ze 10, nu zijn ze 17quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet een naamsverandering aanvragen: Hannibal Lecter zou goed bij je passen!
Pics???quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toen waren ze 10, nu zijn ze 17
Of het is een monoloog, he.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, anders heet het geen gesprek, maar je moet het gesprek anders benaderen. Sowieso heb je geen body language op internet en dat is toch het overgrote deel van de normale communicatie.
Stephie, ik ben bang nuquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toen waren ze 10, nu zijn ze 17
Kabinet spoort niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:03 schreef naatje_1 het volgende:
Kabinet wil Donner vice-president RvS
Jamaar ik ben ook 17 and damn sexyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jonge, toen geilde ik niet op ze
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jonge, toen geilde ik niet op ze
Jij vond Faye ook sexy toch ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]Kut, ik dacht altijd dat Faye een meisje was!
Ik wist niet dat naatje heaumeau was?
Niks mis met 17-jarige meisjes.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Jamaar ik ben ook 17 and damn sexy
Wist je dat niet? Dat was toch wel overduidelijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef ToT het volgende:
[..]Kut, ik dacht altijd dat Faye een meisje was!
Ik wist niet dat naatje heaumeau was?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jij vond Faye ook sexy toch ?
Dan ben jij ook een beetje homo
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
Is er een keer een leuk meisje op school.
Zit ze niet eens op school.
Ergo ik zie haar nooit meer.![]()
Anyways ze was toch veel te mooi.
Oh ja goedenavond iedereen.
Ik ga nooit meer met jou middernacht in het gras rollenbollenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niks mis met 17-jarige meisjes.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
Misschien moeten we allemaal een inzameling houden hier.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:05 schreef heloef het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik ga nooit meer met jou middernacht in het gras rollenbollen
Wat moet ik nou met een Gerrie?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal een inzameling houden hier.
Help Heloef de koude winter door.
En dan voor alleen de komende winter een import gerrie voor je fixen ergens
Dat heb je ook gezegd meen ik me te herinneren.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wees niet bang deerne, als ik je leuk vond had ik het wel gezegd.
Allemaal ff wat bij elkaar lappen voor een membership op www.poolsebruiden.nl of zo!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Misschien moeten we allemaal een inzameling houden hier.
Help Heloef de koude winter door.
En dan voor alleen de komende winter een import gerrie voor je fixen ergens
Ik voel me afgewezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Wees niet bang deerne, als ik je leuk vond had ik het wel gezegd.
Ja, maar dat was maanden gelee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat heb je ook gezegd meen ik me te herinneren.
Het gaat om het idee.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Wat moet ik nou met een Gerrie?![]()
Deze leek er niet eens op.
Ik kliktequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal ff wat bij elkaar lappen voor een membership op www.poolsebruiden.nl of zo!
Nee eerder op www.volendamse21jarigeblondebruiden.nlquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef ToT het volgende:
[..]
Allemaal ff wat bij elkaar lappen voor een membership op www.poolsebruiden.nl of zo!
Waar ligt Voledam dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee eerder op www.voledamse21jarigeblondebruiden.nl
Mierenneukerquote:
Gimme attentionquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:07 schreef heloef het volgende:
Ik vind Faye leuk, maar niet leuk leuk.
Ik geef jou dagelijkse aandacht.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal
Gadverdamme.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal
Ik vond haar leuk tot ik van Naat hoorde.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:10 schreef ValHallen het volgende:
Het is toch ook niet gek om een meiske als Faye leuk te vinden? Iemand was me voor, shit happens.
Dat doet niemand Rihan na.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal
Watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vond haar leuk tot ik van Naat hoorde.
Interesse was weg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:11 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
WatDaarna vond je haar niet meer leuk?
ze houdt gewoon der buik in. Beetje raar maar nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:10 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch niet normaal
Eckte hosselaar, deze man.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:12 schreef heloef het volgende:
[..]
Interesse was weg.
Want het was immers verspilde moeite.
Als je je buik inhoud en er dan zo uitzietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
ze houdt gewoon der buik in. Beetje raar maar niettoch?
Ik vind het een geslaagde Gollum-imitatie!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:12 schreef mr-green het volgende:
[..]
ze houdt gewoon der buik in. Beetje raar maar niettoch?
Ja wat?quote:
Kom maar op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat?![]()
Nu heb ik voor het eerst in mijn leven een vrouwelijke vriend.![]()
Eigenlijk moet ik Naat bedanken.
Bedankt Naat, bedankt voor alles.quote:
Vrouwelijke vrienden zijn baas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja wat?![]()
Nu heb ik voor het eerst in mijn leven een vrouwelijke vriend.![]()
Eigenlijk moet ik Naat bedanken.
Bedank je hem ook even voor alle keren dat ik weer tegen je aan loop te zeiken?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt Naat, bedankt voor alles.
Niet bazin?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:15 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vrouwelijke vrienden zijn baas.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bedank je hem ook even voor alle keren dat ik weer tegen je aan loop te zeiken?
Haar hoofd is nog steedsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Als je je buik inhoud en er dan zo uitziet
Oh ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:15 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Bedank je hem ook even voor alle keren dat ik weer tegen je aan loop te zeiken?
Oh ja, eten, dat schijn ik ook nog te moeten doen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:16 schreef Insomnium het volgende:
BROODJE EI IS GODDELIJK.
Dat wou ik even zeggen
Niets moet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:16 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh ja, eten, dat schijn ik ook nog te moeten doen!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja.
Bedankt Naat omdat je een lamlul bent.
goedemiddag, ook lekker opgelet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef mr-green het volgende:
WTF Donner gaat de Raad van State in...
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niets moet.
Maar je mag wel eten van mij.
Dat schijnt gezond te zijn.
Treurige dagen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef mr-green het volgende:
WTF Donner gaat de Raad van State in...
dat is zo leuk. en niemand die het snapt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:16 schreef ValHallen het volgende:
Faye en ik gaan altijd COME AT ME BRA doen als we uitgaan.
En goed kneden en masserenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
dat is zo leuk. en niemand die het snapt.
Ohmijngod, er zijn nu gewoon 3 mensen in dit topic waarmee ik in een bed heb gelegen
ik kom net van werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:17 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
goedemiddag, ook lekker opgelet.
Ik hou niet van donkere vrouwenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga zo hard lesbisch worden
Helemaal mee eens. Echter ik blijf man en vind haar nog steedsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Beyoncéquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hou niet van donkere vrouwen![]()
Daar gaat mijn mangoboom echt niet fier van staan.
En daar kan ik niets aan doen.
Vind het gewoon helemaal niets
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[ afbeelding ]
Ook haar nietquote:
Wat jij zegt op een enkeling na.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hou niet van donkere vrouwen![]()
Daar gaat mijn mangoboom echt niet fier van staan.
En daar kan ik niets aan doen.
Vind het gewoon helemaal niets
Eensch.quote:
Je piem0l is racistisch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ook haar niet![]()
Ik kan er serieus niets aan doen.
Maar ik krijg hem daar niet van omhoog.
Daar kan ik ook niets aan doenquote:
Maar houden donkere vrouwen wel van jouw penis?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar kan ik ook niets aan doen![]()
Mijn penis houd gewoon niet zo van donkere vrouwen
COME AT ME BROquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:22 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
IK ZEI NOG ZO DAT IK DIE FOTO NIET OP INTERNET WOU
Ook niet voor zover ik weetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Maar houden donkere vrouwen wel van jouw penis?
kom dan jonge, moet je vechten?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
COME AT ME BRO
Iemand, hou me tegen!
Doet me denken aan de oude tijden dat je dan ging roepen "HOU ME TEGEN JONGEN" en dan tegen iemand op lopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:23 schreef ValHallen het volgende:
[..]
COME AT ME BRO
Iemand, hou me tegen!
Ik pop jequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
kom dan jonge, moet je vechten?
Ach een kut is een kut.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef ToT het volgende:
[..]
Tja als je 'm niet bij ze omhoog krijgt, hebben ze er ook weinig aan natuurlijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dat is precies wat ik bedoel, onlangs nog gedaan tijdens stappenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude tijden dat je dan ging roepen "HOU ME TEGEN JONGEN" en dan tegen iemand op lopen.![]()
Basisschool, ik mis het.
Hoezo basisschoolquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Doet me denken aan de oude tijden dat je dan ging roepen "HOU ME TEGEN JONGEN" en dan tegen iemand op lopen.![]()
Basisschool, ik mis het.
Whehe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik bedoel, onlangs nog gedaan tijdens stappenMet Faye
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:25 schreef mr-green het volgende:
Zal ik anders even een half uurtje mixen?
Ja ik zuip nooit teveel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoezo basisschool
Ik kraam die onzin nog steeds uit als ik teveel gezopen heb
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoezo basisschool
Hoezo als je teveel gezopen hebt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Hoezo basisschool
Ja maar jij verdwaalt ook in een Thaise junglequote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoezo als je teveel gezopen hebt?
Ik kraam nog steeds zo onzin uit!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar jij verdwaalt ook in een Thaise jungle
Dat is echt 1 van de gaafste verhalen die ik kenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ja maar jij verdwaalt ook in een Thaise jungle
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat is echt 1 van de gaafste verhalen die ik ken
?!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Insomnium het volgende:
Hihihihihi ik ga nog even een eitje bakken op brood![]()
En met ham.
En kaas![]()
KOM DAN JONGEN! VECHTEN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
HOU ME TEGEN JONGE HOU ME TEGEN!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:29 schreef Insomnium het volgende:
Hihihihihi ik ga nog even een eitje bakken op brood![]()
En met ham.
En kaas![]()
KOM DAN JONGEN! VECHTEN!
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU
Niets nog vandaag.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Oh God, heb je 'm weer!
Weer een hele kan op?
Ook al therapie gehad?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Niets nog vandaag.
Alleen thee bij therapie
Als je erin wil wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:32 schreef mr-green het volgende:
Hmm moet Gup door iemand uitgezet worden?
okquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Als je erin wil wel.
Kan ik eventueel als je wil.
Nee vis wel.quote:
Jups !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Ook al therapie gehad?Ik ook vandaag.
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jups !
Groeps therapie
Met allemaal andere mensen met een agressie en impuls regulatie stoornis.
Dikke pret
8 seconden te laat.quote:
Klinkt als een feestje.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jups !
Groeps therapie
Dikke pret
Mja mijn therapie was ook wel weer vrij bijzonder vandaag!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:34 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jups !
Groeps therapie
Dikke pret
Hebben jullie ook taart en kindercola?quote:
Op mijn uitnodiging stond " Neem je zwem spullen mee maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen "quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Hebben jullie ook taart en kindercola?
Heb je mijn suggestie voor avond eten gezien op je FB ?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Op mijn uitnodiging stond " Neem je zwem spullen mee maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen "
Oh en er was shandy
Ik vrees het ergste.... watzkeburt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja mijn therapie was ook wel weer vrij bijzonder vandaag!
Oh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Op mijn uitnodiging stond " Neem je zwem spullen mee maar ik ga niet zeggen wat we gaan doen "
Oh en er was shandy
Het is een jokkebrok.quote:
Het was leuk tot dat iemand boos werd omdat ik voor hem de glijbaan afgingquote:
Er WAS shandy.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Het is een jokkebrok.![]()
Want hij zei dat hij alleen thee had gehad.![]()
En liegen mag niet.
Sorryquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Er WAS shandy.
Heb niet gezegd dat ik dat gehad heb.
VECHTEN JONGUH ?quote:
Groot gelijk!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:41 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik neem even pauze van het leren
Mwah, onder andere psychomotorische therapie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste.... watzkeburt?
teveel werkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Heb je mijn suggestie voor avond eten gezien op je FB ?
Zodra ik mijn centen binnen heb dat ik dat wel een keer voor je makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
teveel werk
ik heb noedels, een reep chocola en een unox rookworst gegeten
ach, volgende week heb ik er misschien wel weer fut voorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Zodra ik mijn centen binnen heb dat ik dat wel een keer voor je maken
Maar als het doel maar duidelijk is..... toch?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:43 schreef ToT het volgende:
[..]
Mwah, onder andere psychomotorische therapie.
Sta je met z'n allen in een kringetje en moet iemand met de ogen dicht in die cirkel gaan lopen en wordt bijgestuurd door de anderen!
De opdracht was: "Ervaar wat je daar bij voelt".
Dat zeggen ze altijd, dus ik zei dat ze gewoon eerlijk moesten zeggen dat het om een stukje vertrouwen in de groep gaat en of je je daaraan kunt overgeven en dat soort dingen. Vind ik gewoon veel prettiger, als ik weet waar het allemaal om draait, anders lijken de opdrachten vaak maar bullshit.
9 van de 10 keer kan ik wel de conclusie trekken waar het om draait, maar ik voel me er vaak niet goed bij als je maar dom opdrachtjes moet doen zonder dat ze zeggen waar het om draait. Heb ik altijd gehad, ook op school enzo.
Hooooi Fayequote:
Je doet er toch wel rode diesel in he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:44 schreef mr-green het volgende:
Kut traktor met zijn volume switches
Dat is waar !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ach, volgende week heb ik er misschien wel weer fut voor
en dit was ook goed voor de lijn
Ja het is een gevoelskwestie voor mij. Beetje moeilijk uit te leggen. Ik snap ook wel dat ze niet altijd vantevoren kunnen zeggen waar het om draait omdat dat je gedrag tijdens de oefening kan beïnvloeden, maar ik heb gewoon graag duidelijkheid en wil gewoon weten waar ik aan toe ben. Ik krijg de kriebels van steeds gewoon maar iets moeten doen en achteraf een zeer halfslachtige uitleg te krijgen over wat je er van had kunnen leren of zo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:45 schreef Melting het volgende:
[..]
Maar als het doel maar duidelijk is..... toch?
je bent welkomquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is waar !
Maar het is zo lekker
Taart!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
even nadenken wat ik zondag wil eten op mn verjaardag
KUT.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
KUT.
Je bent vijftien dan.
Dan moet het !
GODDELIJK VLEES.ja zie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zaterdag de taart ophalenWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
[..]
KUT.
Je bent vijftien dan.
Dan moet het !
GODDELIJK VLEES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Whiskeyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Taart.... dat is prioriteit 1!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja zie wel![]()
zaterdag de taart ophalen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die heb ik hier ook nog staan. Zal ik vanavond ook eens pakken als ik thuis kom.quote:
[..]
KUT.
Je bent vijftien dan.
Dan moet het !
GODDELIJK VLEES.Jij adviseert hem kut voor z'n verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Duh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij adviseert hem kut voor z'n verjaardag?
met een lekker wijf eraanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij adviseert hem kut voor z'n verjaardag?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Duh.
Een mooi sappig vriendinnetje.
Heeft hij gelijk nooit meer dorst.
regel jij dat ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Duh.
Een mooi sappig vriendinnetje.
Heeft hij gelijk nooit meer dorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |