Ik zeg, HANSJE BOOMPJE BEESJEquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wrom.. tis maar 3 kwartier, makkelijk te doen
kheb t nog niet hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
had ik al gefeliciteerd gezegd? nee he?
GEFELICITEERD
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zeg, HANSJE BOOMPJE BEESJE
Hansje is toch het beestje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook niet dat je 1 of 2 nachten per week daar blijft slapen? Bijvoorbeeld van zondag op maandag en van donderdag op vrijdag?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]dat gaat dan veul te snel hoor
het is een beginquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kheb t nog niet hoor
maandag half 10omg vroeg alles
sollicitatiegesprek
ik moet 2 avonden in de week.. als ik het krijg.. dan gaat hans zijn huis wel de sjaak zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook niet dat je 1 of 2 nachten per week daar blijft slapen? Bijvoorbeeld van zondag op maandag en van donderdag op vrijdag?
Nieuwe spelling ja?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een begin
en blijkbaar zitten ze te springen om mensen want die facature was er een paar maanden geleden ook al volgens mij
Tis kutwerk wat niemand wil doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
het is een begin
en blijkbaar zitten ze te springen om mensen want die facature was er een paar maanden geleden ook al volgens mij
Dan begrijpen wij elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik moet 2 avonden in de week.. als ik het krijg.. dan gaat hans zijn huis wel de sjaak zijn![]()
![]()
Hoezo niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Tevens, ik accepteer geen fokkers op facebook die hun username als naam gebruiken.
Dat is wel echt fout jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Tevens, ik accepteer geen fokkers op facebook die hun username als naam gebruiken.
Ik heb klasgenoten die je op alles afbranden.. En ik vind het gewoon sneu.quote:
Okay.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:46 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik heb klasgenoten die je op alles afbranden.. En ik vind het gewoon sneu.
jij noemt mij hobbyhoer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet iedereen hoeft te weten dat ik een autsist zonder leven ben
Hihihi, ik ook niet. Daarbij ken ik van de helft van de Fokkers de echte naam niet en die staan dan ook nog netjes in de rij te wachten tot ik erachter ben wie het zijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
ik faal in taalquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |