Misschien wel briljanter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net zo goed als Maassen vs Paay?
Sven Kockelman vs. Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
waaaar gaaat dit over?
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr r de vries vs Sven Kockelmanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
waaaar gaaat dit over?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
waaaar gaaat dit over?
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
Toch nog 2 foto's gevondenOoooo jij was een schattig kindekennnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe klantquote:Ik moest helpen met instellen van een paar pc's.... 1 heule trage pc; dus veel wachten. Ondertussen haar levensverhaal aangehoord
Leuk vrouwke
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Denk het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net zo goed als Maassen vs Paay?
Schattig weet ik nietquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Schattig weet ik niet
Lief voor de meesten wel
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo jij was een schattig kindekennnnn
[..]
Nieuwe klantIk moest helpen met instellen van een paar pc's.... 1 heule trage pc; dus veel wachten. Ondertussen haar levensverhaal aangehoord
Leuk vrouwke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Ik heb er ook ziek veelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt bergen kinderfoto's op zolder liggen.
Minstens 300.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
17u OMG OMG OMG OMG GOMGMOOMG TYPENLUKT NIETMEER WHOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot straks dan maar
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
17u OMG OMG OMG OMG GOMGMOOMG TYPENLUKT NIETMEER WHOOOOWel thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snoepje
Meldt enzo. Wat was je liefquote:
Ìk was zo schattig vroeger.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb er ook ziek veel
Maar niet allemaal zijn ze even goed gelukt.
waarom ga ik dit ook in godsnaam kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Uitzendinggemist linkje kan je krijgen.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1113363#
Waarom?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waarom ga ik dit ook in godsnaam kijken
Wut? Wat heb ik gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Dit is discussie en bitchfight op hoog niveau schat.
en omdat verplicht. Gewoon. Iedere zichzelf respecterende Nederlander van generatie KPN moet dit gezien hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Dit is discussie en bitchfight op hoog niveau schat.
Goh, dan val ik daar buitenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en omdat verplicht. Gewoon. Iedere zichzelf respecterende Nederlander van generatie KPN moet dit gezien hebben.
Sjonge jonge jij ook al.quote:
Eet smakelijk!quote:
Eet zequote:
Nou sorry hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Sjonge jonge jij ook al.
Linkje is al gepost gaat u maar kijken gaarne.
Middagquote:
Het is niet erg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
Ja ik zal eens kijken ja.
Ja.
DAT ZAL IK DOEN OK?!
Je zou mij negeren. Dat is mislukt. Ik ben een fokker, klopt. Maar dan ben ik het nog steeds wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoezo, je bent gewoon een fokker, niks meer dan dat.
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ik vraag me af of er wel luisteraars zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef Symphonic het volgende:
Het rooster is nog akelig leeg zie ik...
Ik ga wel draaien vanavond
als jij nou van 7-9 gaat, ga ik daarnaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ik vraag me af of er wel luisteraars zijn.
Ik zou wel willen, maar ik zit bij Ronald Goedemondt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef Symphonic het volgende:
Het rooster is nog akelig leeg zie ik...
Ik ga wel draaien vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |