SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
Ik zoek speciaal in de onderste rijenquote:
Veel plezier met fietsenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:48 schreef Watertornado het volgende:
Ik ga denk ik even fietsen voor de lijn!
Nee heb ik gister al gedaan ik mag niet meer.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
WT en gelijk een broodje Doner halen zeker
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef charmed_angel het volgende:
ik heb al veel te veel gepost vandaag
Ik wil ook weer maar ik wil niet in mijn eentje gaan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef Insomnium het volgende:
Oh nog een primeur.
Ik ga vanaf maandag weer fitnessen
Ik ben mijn overgewicht zat.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef Insomnium het volgende:
Oh nog een primeur.
jij hebt overgewichtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef Insomnium het volgende:
Oh nog een primeur.
helemaal rechts in dat rode shirt?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef naatje_1 het volgende:
Die jongen helemaal rechts onderin met het groene shirt was op die leeftijd ook al geïnteresseerd in politiek. Welke jongen van de 2 onderste rijen is nu een mooiboy?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wil ook weer maar ik wil niet in mijn eentje gaan.
Goede dingenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:51 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik ga er zelf binnenkort ook mee bezig
Jups.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:50 schreef Insomnium het volgende:
Oh nog een primeur.
Nope. Mooiboy wil niet perse mooi zeggen trouwens, maar meer van stoer en macho.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
helemaal rechts in dat rode shirt?
Je zegt NU, dus betekend dat hij vroeger niet mooi was
Die pijn van je rib voel je toch alleen zelf.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Goede dingen
Ik moet alleen even kijken hoe dat gaat met mijn rib en dergelijke.
Misschien moet ik het iets meer tijd geven.
Maar beginnen met gezond eten en cardio moet niet echt een probleem zijn denk ik
En ik vind het niet erg om alleen te gaan.
Ik doe het toch voor mijzelf.
Mp3 speler aan en gaan met die banaan.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nope. Mooiboy wil niet perse mooi zeggen trouwens, maar meer van stoer en macho.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
en anders die jongen linksonderin, met dat blauwe shirt
dat is niet aan je af te zienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:52 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Jups.
Ben veel te zwaar ( is mijn eigen mening )
Die helemaal links onderinquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
en anders die jongen linksonderin, met dat blauwe shirt
die vind ik engquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
Nope, die jongen rechts van mij is nu een verschrikkelijke mooiboy.
quote:
Hij is uit de kast mensen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
Nope, die jongen rechts van mij is nu een verschrikkelijke mooiboy.
Precies!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:53 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die pijn van je rib voel je toch alleen zelf.
Kun je prima je fitness en zo op aanpassen
Je hebt mij nog niet in het echt gezienquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat is niet aan je af te zien
Dat denk ik ook welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Precies!
En ik denk dat regelmatig eten en dergelijke ook al een hoop helpen.
dat meisje boven je met die blonde haartjes en roze vestjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
Op wie was ik verliefd, toentertijd?
2e rij, 2e van links ( Naast diegene met dat Wrangler shirt )quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:54 schreef naatje_1 het volgende:
Op wie was ik verliefd, toentertijd?
Slechte mensenkennis toch.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat meisje boven je met die blonde haartjes en roze vestje
En anders helemaal links met die groene vest, en wat donker haar
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
2e rij, 2e van links ( Naast diegene met dat Wrangler shirt )
quote:
ja die ziet er wel leuk uitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:56 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
2e rij, 2e van links ( Naast diegene met dat Wrangler shirt )
quote:
bijnaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:57 schreef charmed_angel het volgende:
Dat donkere meisje? rechts boven jou?
die daarnaast? rechts?quote:
Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt langquote:
Ja, soms heb je van die dagen hèquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt lang.
Ze heeft een spaans uiterlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We've got ourselves a winner. Tevens is haar moeder een vriendin van mijn moeder.
Dat is akward.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We've got ourselves a winner. Tevens is haar moeder een vriendin van mijn moeder.
ik vind de dag snel gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt lang.
Ik heb al veel gedaan en het is nog maar drie uurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind de dag snel gaan
Ik moet nog zoveel doen in 2 uur
Ze is nu een kwetteraar, popijopie, maar christelijk als de pest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
ze kijkt wel een beetje kapsones hoor Naatje
De dag gaat veel te langzaam.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind de dag snel gaan
Ik moet nog zoveel doen in 2 uur
geen spaanse schone dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze is nu een kwetteraar, popijopie, maar christelijk als de pest.
quote:
Ik moet nog verder met opruimen, en beneden nog stofzuigen, dweilen en opruimen, kyra uitlaten, douchen, aankleden, haartjes doenquote:
quote:
Pfff, drukke agenda zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog verder met opruimen, en beneden nog stofzuigen, dweilen en opruimen, kyra uitlaten, douchen, aankleden, haartjes doenEn dan moet ik om 5 uur al richting centrum lopen
ja, oud collega's willen gelijk vanuit hun werk eten, maar ik vind 19:00 uur een betere tijd.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, oud collega's willen gelijk vanuit hun werk eten, maar ik vind 19:00 uur een betere tijd.
Maar ja het is niet anders. Heb er wel zin in, en ben ook dan redelijk op tijd thuis
Succes nog evenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga wat doenMaybe tot later
Denk het wel
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Damn, sommige mensen zouden niet moeten lachen. Bronstige zeeleeuw, jeetje
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Damn, sommige mensen zouden niet moeten lachen. Bronstige zeeleeuw, jeetje
.
@ 10 sec.quote:
Feitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
van stofzuigen krijg je het warm
Af en toe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef Insomnium het volgende:
Wat kan eten toch fucking lekker zijn
Je bent wel lekker bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
pfff gelijk pijn in rug
Maar PC kamer is schoonAlleen nog dweilen, en al mijn cd's nakijken
Ga ik vanavond doen, ben benieuwd wat er allemaal opstaat, ik denk foto's
Dus die ga ik dan maar op mijn harde schijf zetten, dan kunnen de cd's met foto's achter het schot
jaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaEn ik ben nog niet klaar
Morgen rustig aan doen denk ik
En dan volgende week weer verder
grrr, oe oe oeZaterdag Feestje
Met veeeeeeeel drank
Kun je m niet "lenen"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
De nieuwe Ferrari komt hier net voorbij, wat een ding.
Showenquote:
Ze hebben zeker een fijn geluid, al zou ik zelf nooit een Ferrari willen hebbenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
HOOI = VRIEND
KBEN TROLLSAJENS
GR GR
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:40 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb vandaag een bonuspunt voor een BIO proefwerk gekregen omdat ik 15 verschillende synoniemen voor masturberen had opgeschreven
Ik heb vandaag een bonuspunt voor een BIO proefwerk gekregen omdat ik 15 verschillende synoniemen voor masturberen had opgeschreven
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef -Datdus- het volgende:
Je weet dat je oud wordt als: Vrienden kinderen krijgen.
Therapie zequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga maar op weg anders kom ik te laat voor mijn therapie
Lekker fietsen in dit weer![]()
Tot vanavond
Succesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga maar op weg anders kom ik te laat voor mijn therapie
Lekker fietsen in dit weer![]()
Tot vanavond
schiet op dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben nu alle foto's aan het inscannen
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ze hebben zeker een fijn geluid, al zou ik zelf nooit een Ferrari willen hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
FUCKYEAH IK HEB FRANS NIET VERNEUKT EN IK HEB TOT NU TOE ALLEEN NOG MAAR ACHTEN EN NEGENS GEHAALD
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Doe mij maar een Aston Martin
.
Ohja , ik ga ook even foto's scannen ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben nu alle foto's aan het inscannen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ohja , ik ga ook even foto's scannen ofzo
Dat wordt de lange afstandsauto. De Aston is voor in de stadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Of een Rolls Royce Phantom
goed he! 8 voor AK en 9 voor maatschappijleer. Frans heb ik in ieder geval de woordjes goed.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt de lange afstandsauto. De Aston is voor in de stad.
Zeker goed bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
goed he! 8 voor AK en 9 voor maatschappijleer. Frans heb ik in ieder geval de woordjes goed.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg trouwens echt vreemde mailtjes met zwaar vulgaire teksten.
Dat meisje met het hartje op haar trui lijkt op mijn nicht toen ze nog klein wasquote:
Niks vreemds aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg trouwens echt vreemde mailtjes met zwaar vulgaire teksten.
Ik hoop voor je dat t goed gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Binnenkort toetsweek, ben benieuwd hoe die gaat
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die daar zo zit met die handjes?
Geen idee, misschien gevallen ofzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft dat meisje, middelste rij, tweede van rechts op de gezicht
Wie ben ik dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
..toen hij nog jong en lief was.
Jij = Helemaal rechts met de handen op de knietjes ?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien gevallen ofzo?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij = Helemaal rechts met de handen op de knietjes ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rechst onderin! Met ie streepjes
quote:
Lijkt meer op een vuiltje op de foto zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik dacht een mega moedervlek
De Ariër himselfquote:
F5 dan gewoonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
Spoiler die grote kutfoto's eens. Fok! kan het niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wordt het pas interessant!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef ValHallen het volgende:
Oh, ik heb nog een foto van de brugklas!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef ValHallen het volgende:
Brugklas:Bovenste rij 3e van links ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bovenste rij 3e van links ?
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bovenste rij 3e van links ?
quote:
2e rij, 4e van links ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Oh en mijn brugklas vriendinnetje staat er ook op
Rechts onder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Rechtsonder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
2e van rechts. In het blauwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was mijn buurmeisje
[..]
Welke rechtsonder?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was mijn buurmeisje
[..]
Welke rechtsonder?
Jepquote:
Nope, daar was ik mijn hele basisschool tijd verliefd opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Maar dus niet je liefde toentertijd ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik ga afscheid nemen van jullie
Ik moet me echt haasten
Neen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik ga afscheid nemen van jullie
Ik moet me echt haasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep
[..]
Nope, daar was ik mijn hele basisschool tijd verliefd op
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoolfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ik ook. Dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Ouwe foto's. Ik doe niet mee, ik was een lelijk kind
.
Ik ben nog steeds een lelijk kindquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet mee, ik was een lelijk kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn eerste OV-jaarkaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Priemie![]()
![]()
Faye is cute <3
PeuterleeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn eerste OV-jaarkaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is die OV foto zo verknipt ?
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
omdat ie werkelijk van de OV jaarkaart afkomtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Waarom is die OV foto zo verknipt ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ie werkelijk van de OV jaarkaart afkomt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Priemie![]()
![]()
Faye is cute <3
PeuterleeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn eerste OV-jaarkaartZo kjoeeeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ie werkelijk van de OV jaarkaart afkomt
Ik was vroeger echt spillie.. vanaf mijn puberteit ben ik alleen maar dikker geworden...quote:
Fopspeenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:38 schreef ValHallen het volgende:
Mijn hoofd bestond vroeger alleen uit oog lijkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mijn enige foto die ik zo bij de hand hebhet is handig als je er bij verteld wie van de 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is handig als je er bij verteld wie van de 3?
quote:
ik hou van foto's zolang ik er niet op staquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Goeie oude tijd
Zal wel eens mn fotoboek door spitten voor een paar ander foto's
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mijn enige foto die ik zo bij de hand hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou van foto's (zolang ik er niet op sta
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, daar ben ik weer.
Eerste vriendje en eerste bezoekje aan volendamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoolfoto'sJij lijkt op iemand die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik tegenwoordig ook. Ik baal ervan dat mijn oneindige kjoetheid is vervaagd op de middelbare schol.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou van foto's zolang ik er niet op sta
Ik vind het nu leuk om op de foto te staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook. Ik baal ervan dat mijn oneindige kjoetheid is vervaagd op de middelbare schol.
Vooral het ongelijk van de Vries is heerlijk.quote:
Kockelman zijn stem vervormde ook toen hij erop aangesproken wordt, hij vond het echt niet fijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral het ongelijk van de Vries is heerlijk.![]()
Want alles uit die mail komt gewoon aan bod.
quote:
morgenochtend hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hoe laat vertrekken jullie??
![]()
Lekker van genieten
en wel zwaaien als je hier langs komt
Het is briljant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet dat fragment nog terugzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet dat fragment nog terugzien
quote:
waaaar gaaat dit over?quote:
Ik hou van zoveel nummers.quote:
Wat de fuckquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Oor is lamTelefoon van 47min
It's a new record
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
Toch nog 2 foto's gevondenomg koetsiekoetsie koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff.... toch wel voor je werk, mag ik hopen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Oor is lamTelefoon van 47min
It's a new record
![]()
Toen nog lief en schattigquote:
Misschien wel briljanter.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net zo goed als Maassen vs Paay?
Sven Kockelman vs. Peter R. de Vries.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
waaaar gaaat dit over?
Peterrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr r de vries vs Sven Kockelmanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
waaaar gaaat dit over?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
[..]
[..]
waaaar gaaat dit over?
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
Toch nog 2 foto's gevondenOoooo jij was een schattig kindekennnnnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe klantquote:Ik moest helpen met instellen van een paar pc's.... 1 heule trage pc; dus veel wachten. Ondertussen haar levensverhaal aangehoord
Leuk vrouwke
Denk het wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Net zo goed als Maassen vs Paay?
Schattig weet ik nietquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Schattig weet ik niet
Lief voor de meesten wel
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:59 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ooooo jij was een schattig kindekennnnn
[..]
Nieuwe klantIk moest helpen met instellen van een paar pc's.... 1 heule trage pc; dus veel wachten. Ondertussen haar levensverhaal aangehoord
Leuk vrouwke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Ik heb er ook ziek veelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
Ik heb echt bergen kinderfoto's op zolder liggen.
Minstens 300.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
17u OMG OMG OMG OMG GOMGMOOMG TYPENLUKT NIETMEER WHOOOOSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Tot straks dan maar
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:00 schreef PriemGirl het volgende:
17u OMG OMG OMG OMG GOMGMOOMG TYPENLUKT NIETMEER WHOOOOWel thuisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.snoepje
Meldt enzo. Wat was je liefquote:
Ìk was zo schattig vroeger.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ik heb er ook ziek veel
Maar niet allemaal zijn ze even goed gelukt.
waarom ga ik dit ook in godsnaam kijkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Uitzendinggemist linkje kan je krijgen.
http://beta.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1113363#
Waarom?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:03 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
waarom ga ik dit ook in godsnaam kijken
Wut? Wat heb ik gemistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Dit is discussie en bitchfight op hoog niveau schat.
en omdat verplicht. Gewoon. Iedere zichzelf respecterende Nederlander van generatie KPN moet dit gezien hebben.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom?![]()
Dit is discussie en bitchfight op hoog niveau schat.
Goh, dan val ik daar buitenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
en omdat verplicht. Gewoon. Iedere zichzelf respecterende Nederlander van generatie KPN moet dit gezien hebben.
Sjonge jonge jij ook al.quote:
Eet smakelijk!quote:
Eet zequote:
Nou sorry hoor.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Sjonge jonge jij ook al.
Linkje is al gepost gaat u maar kijken gaarne.
Middagquote:
Het is niet erg.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nou sorry hoor.
Ja ik zal eens kijken ja.
Ja.
DAT ZAL IK DOEN OK?!
Je zou mij negeren. Dat is mislukt. Ik ben een fokker, klopt. Maar dan ben ik het nog steeds wel.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hoezo, je bent gewoon een fokker, niks meer dan dat.
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ik vraag me af of er wel luisteraars zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef Symphonic het volgende:
Het rooster is nog akelig leeg zie ik...
Ik ga wel draaien vanavond
als jij nou van 7-9 gaat, ga ik daarnaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel, maar ik vraag me af of er wel luisteraars zijn.
Ik zou wel willen, maar ik zit bij Ronald Goedemondt!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:27 schreef Symphonic het volgende:
Het rooster is nog akelig leeg zie ik...
Ik ga wel draaien vanavond
Afgesproken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:28 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als jij nou van 7-9 gaat, ga ik daarna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |