Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt langquote:
Ja, soms heb je van die dagen hèquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt lang.
Ze heeft een spaans uiterlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We've got ourselves a winner. Tevens is haar moeder een vriendin van mijn moeder.
Dat is akward.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We've got ourselves a winner. Tevens is haar moeder een vriendin van mijn moeder.
ik vind de dag snel gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt lang.
Ik heb al veel gedaan en het is nog maar drie uurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind de dag snel gaan
Ik moet nog zoveel doen in 2 uur
Ze is nu een kwetteraar, popijopie, maar christelijk als de pest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
ze kijkt wel een beetje kapsones hoor Naatje
De dag gaat veel te langzaam.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind de dag snel gaan
Ik moet nog zoveel doen in 2 uur
geen spaanse schone dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze is nu een kwetteraar, popijopie, maar christelijk als de pest.
quote:
Ik moet nog verder met opruimen, en beneden nog stofzuigen, dweilen en opruimen, kyra uitlaten, douchen, aankleden, haartjes doenquote:
quote:
Pfff, drukke agenda zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog verder met opruimen, en beneden nog stofzuigen, dweilen en opruimen, kyra uitlaten, douchen, aankleden, haartjes doenEn dan moet ik om 5 uur al richting centrum lopen
ja, oud collega's willen gelijk vanuit hun werk eten, maar ik vind 19:00 uur een betere tijd.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, oud collega's willen gelijk vanuit hun werk eten, maar ik vind 19:00 uur een betere tijd.
Maar ja het is niet anders. Heb er wel zin in, en ben ook dan redelijk op tijd thuis
Succes nog evenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga wat doenMaybe tot later
Denk het wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |