SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en ACT-F.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar Mr-green, Samzz, Gewoonfaye, Knetterkrankjorum of Carooltje79.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.18 november is er een radiomeet
zie hiervoor Radio 49 - Meet
quote:
Middagquote:
quote:
Het is ook zo druk nu ..quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:28 schreef -Datdus- het volgende:
Ik kan niet werken met al die mensen die hier zitten. Pff.
quote:
quote:
Het zegt me allemaal niksquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-300mm-zoomlens.html
Dat is nice!
Wat is het?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan kom je mijn nichtje tegen
quote:
quote:
Jawelquote:
SPOILER: mijn mooie nichtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 13:47:46 ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jawel
Even in een spoilerlekker wijfSPOILER: mijn mooie nichtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Jawel
Even in een spoilerOeh.SPOILER: mijn mooie nichtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Jawel
Even in een spoilerleeftijd ?SPOILER: mijn mooie nichtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Heb jij verstand van camera's?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:38 schreef -Datdus- het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)-300mm-zoomlens.html
Dat is nice!
Middagquote:
[..]
Jawel
Even in een spoilerLeuk exemplaar welSPOILER: mijn mooie nichtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
Dat kan best wel hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij verstand van camera's?
Is een canon 300d een beetje geschikt om leuke foto's mee te maken of is dat te oud?
quote:
Ik heb de 350D en die doet het ook nog primaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:48 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb jij verstand van camera's?
Is een canon 300d een beetje geschikt om leuke foto's mee te maken of is dat te oud?
[..]
Jawel
Even in een spoilerZonder te vragen toch pics krijgen. SWAG.SPOILER: mijn mooie nichtjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb er echt totaal geen verstand van, maar kan er voor een leuk prijsje 1 over kopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:48 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat kan best wel hoor
Ik heb een 50d
jij zegt nee, maar ze is wel mijn nichtjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:49 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Zonder te vragen toch pics krijgen. SWAG.
Iets jonger. rond de 18.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had je haar ouder of jonger geschat?
jongerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Had je haar ouder of jonger geschat?
Oh, ze valt zeker op van die burgerkutjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie mijn nichtje???
Nee ze valt niet op Stephans
Geen Noorman type dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Wie mijn nichtje???
Nee ze valt niet op Stephans
300d is een leuk begin voor een spiegelreflexquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb er echt totaal geen verstand van, maar kan er voor een leuk prijsje 1 over kopen.
Word dan een verjaardagscadeautje voor een vriendin.
Nee ze is geen lesbiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Oh, ze valt zeker op van die burgerkutjes?
ze is toch te jongquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ze is geen lesbi
Haar laatste vriendje zat in het legerDat soort typjes
voor mij nietquote:
Ik bedoel met een burgerkutje een heel degelijke jongen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ze is geen lesbi
Haar laatste vriendje zat in het legerDat soort typjes
neequote:
Dan denk ik dat ik hem maar koop.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:51 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
300d is een leuk begin voor een spiegelreflex
Voor mij ook nietquote:
nee juist nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik bedoel met een burgerkutje een heel degelijke jongen.
Ze valt niet op jongquote:
zeker welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik hem maar koop.
75 euro is wel een mooi bedrag toch?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee juist niet
[..]
Ze valt niet op jong
zo goedkoop?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan denk ik dat ik hem maar koop.
75 euro is wel een mooi bedrag toch?
Wat is dit nu weer voor hipster zooi?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:54 schreef naatje_1 het volgende:
Ik kan geen enkele versie van Rats on Rafts vinden, als iemand het album 'Moon is Big' van deze band ergens weet te krijgen, meldt waar en liefst een zippy met de files.
Ze heeft een iPhone, drinkt graag cocktails, en ze studeert International Business and Languages aan Hogeschool INHOLLAND Rotterdam, Netherlandsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:54 schreef -Datdus- het volgende:
Oké ze valt dus op macho's heeft een blackberry. Drinkt graag zoete mixdrankjes en doet of deed een schoonheidsgerelateerde opleiding?
Rats on Rafts, hipster zooi?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor hipster zooi?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:54 schreef charmed_angel het volgende:
voor jou precies goed, als die 88 achter je naam je geboortejaar is
wij pissen gewoon echt naast de potquote:
Een Iphone, dan laat maarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft een iPhone, drinkt graag cocktails, en ze studeert International Business and Languages aan Hogeschool INHOLLAND Rotterdam, Netherlands
inholland kan zei ook op zich niet veel aan doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:55 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ze heeft een iPhone, drinkt graag cocktails, en ze studeert International Business and Languages aan Hogeschool INHOLLAND Rotterdam, Netherlands
Ja dat weet ik allemaal niet hequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
royco, wat voor lens zit erbij? of is het alleen de body?
hoeveel kliks heeft de camera gemaakt?
75 euro is uhm belachelijk weinig eigenlijk
[..]
wij pissen gewoon echt naast de pot
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik weet alleen niet of ze op zoek is naar een nieuwe vriend
quote:
echt he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:56 schreef LovelyLady het volgende:
royco, wat voor lens zit erbij? of is het alleen de body?
hoeveel kliks heeft de camera gemaakt?
75 euro is uhm belachelijk weinig eigenlijk
[..]
wij pissen gewoon echt naast de pot
Hij zou nog goed zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja dat moet je toch onderzoek naar doen![]()
issie niet kapot?
check het op haar facebook!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed mijn vraag was dus, of Myraela haar kent
Oh jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef charmed_angel het volgende:
Maar goed mijn vraag was dus, of Myraela haar kent
ja nou ik wou wel langs komen maar ik ga al op vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
echt he?
wat doe je dit weekend?
damned, weer naast de pot gepistquote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:59 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou ik wou wel langs komen maar ik ga al op vakantie
ultra mooi weer dankjewel!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme ik nies 100 keer per uur.
Wat de fuck.
insoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef Insomnium het volgende:
Godverdomme ik nies 100 keer per uur.
Wat de fuck.
hoiquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef Insomnium het volgende:
ik nies 100 keer per uur.
Wat de fuck.
Zal wel lekker ruiken.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
damned, weer naast de pot gepist
ooh dus is het een vriendenprijsje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 13:58 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hij zou nog goed zijn.
Maar zoals ik al zei, ik ben echt een leek op dat gebied.
Ik kreeg hem aangeboden en leek me wel een leuk cadeau.
Dat dan wel weerquote:
Wokjequote:
Broertjequote:
Voor ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
vandaag een 9,5 gehaald
Engelsquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:02 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
vandaag een 9,5 gehaald
Waarom dequote:
Jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waarom de?
Dat is toch mooi of niet dan ?
Dan zou het eenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Ja
mooi maar had het niet verwacht
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:04 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan zou het eenmoeten zijn.
Geen
Gratzquote:
quote:
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:09 schreef charmed_angel het volgende:
zo vaatwasser ingeruimd
Nu even een grote kop thee drinken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
OMG.
Wat is de Nederlandse bureaucratie toch pure aids met vlagen!
Ik heb serieus nog steeds mijn geld niet terug
Ze zouden het maandag/dinsdag al terug storten!
Nu heb ik nog steeds geen rooie cent![]()
En ik heb honger.
Succes met huiswerk makenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik gaat Huiswerk maken
morgen repetitie Duits
Nederlands S.O
en aardrijkskunde S.O
dus![]()
en een bakje koffie zetten
Je drinkt opeens wel heul veel koffiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik gaat Huiswerk maken
morgen repetitie Duits
Nederlands S.O
en aardrijkskunde S.O
dus![]()
en een bakje koffie zetten
spanks!quote:
jij ook later.quote:
Ik kan de 24e beginnen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]!
Gefeliciteerd man !
Waar ?
Wanneer kan je beginnen ?
dankjewel LoLaquote:
Nee het is meer iemand die dringend geld nodig heeft.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ooh dus is het een vriendenprijsje?
Op zich is het niet verkeerd
hier een soortgelijke advertentie
valt mee vanmorgen 2quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je drinkt opeens wel heul veel koffie
lens is wel handig jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee het is meer iemand die dringend geld nodig heeft.
Maar er moet dus wel een lens bijzitten? Anders heb je er niks aan?
Dat is toch niet normaal man.quote:
quote:
Ja precies, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is toch niet normaal man.
Het gaat om al mijn geld dat ik nog had voor deze maand
Het is godverdomme een fout bij hun, ze hoeven het alleen maar terug te storten.![]()
Stelletje lutsers.
Zo'n leek ben ik dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:12 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
lens is wel handig ja![]()
Met alleen een Body kan je niks
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
valt mee vanmorgen 2
en uit school 1 en nu nog 1
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
OMG.
Wat is de Nederlandse bureaucratie toch pure aids met vlagen!
Ik heb serieus nog steeds mijn geld niet terug
Ze zouden het maandag/dinsdag al terug storten!
Nu heb ik nog steeds geen rooie cent![]()
En ik heb honger.
Weekje later geworden toch?quote:
Mjah ik heb nog een tientje zeg maar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:13 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ja precies, zo moeilijk kan dat toch niet zijn.
Mja, sommige van die blonde typgeiten daar ....
Al ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:11 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik heb al 10 nagellakjes![]()
(ik gebruikt nooit nagellak, alleen op mijn teennagels)
Maar nu moet ik iets hebben om ze in te doen, en wat ook nog leuk staat op mijn kamertje
Van he CWIquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]Je hebt al een paar dagen niks gegeten
Van wie krijg je geld dan?
mooi tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar het ging van " Koffie![]()
" naar " Koffie !
"
van dat tientje kan je toch wel eten? Gewoon brood en beleg kopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah ik heb nog een tientje zeg maar.
Maar ik wou nog beltegoed halen.
En roken en eten
Dus ik laat het beltegoed maar even zitten
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, iedereen is op herfstvakantie volgende week!~!
IK DENK DAT IK HET WEET!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
En ik zie c_a en Silk in tha house, dus dat betekent:
[ afbeelding ]
Rara, wie ben ik?
Dat ga ik ook zeker doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van dat tientje kan je toch wel eten? Gewoon brood en beleg kopen.
is dat voor een uitkering enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Van he CWI![]()
Echt als ze geld van je moeten hebben dan is SNEL SNELLER SNELST.
Maar als ze een fout maken moet dat DAGEN duren.
En ik heb nu echt niets in huis meer
Gister een tientje geleend van mijn broertje.
Dus kan vandaag wel weer eten.
Maar toch.
dat meisje in het rozequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Rara, wie ben ik?
Heb je dat al wel geregeld? Zo snel zijn ze niet bij het uwvquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat voor een uitkering enzo
Sorry ik heb daar geen verstand van
Als ik geen werk heb volgende maand, dan ga ik mijn eerste WW-uitkering ontvangen. Nu maak je mij bangKomt alles wel goed dan????
Ik heb vele jaren gewerkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik geen werk heb volgende maand, dan ga ik mijn eerste WW-uitkering ontvangen. Nu maak je mij bangKomt alles wel goed dan????
Nee joh. Die met die neus en die mond daar.quote:
Nee.. het is ellende ... wees blij dat dan je partner ook nog verdiendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Rara, wie ben ik?
yep dat is allemaal al geregeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je dat al wel geregeld? Zo snel zijn ze niet bij het uwv
Ik gok die aan de rechterkant, tussen de blauwe en juffie in.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfel
Die in dat bruine t-shirt?? Tweede van rechts onderin?
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfel
Die in dat bruine t-shirt?? Tweede van rechts onderin?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee.. het is ellende ... wees blij dat dan je partner ook nog verdiend
bijstand sucks WW sucks
ja tussen die 2 twijfel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik gok die aan de rechterkant, tussen de blauwe en juffie in.
Ik kan ook niet wachten tot het januari is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt snel een baan hebben
zijn ook wel erg dicht bij elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tussen die 2 twijfel ik
waarom pas in januari?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot het januari is.
En ik eindelijk weer aan de slag kan !
Ikga toch voor het bruine shirtjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zijn ook wel erg dicht bij elkaar
Gaat ie IT-helpdeskert spelenquote:
Dan gaat de nieuwe afdeling van het bedrijf open.quote:
Je bedoelt mij opwerken in dat bedrijf en mad veel centjes verdienen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Lichtgroene shirt; rechts achter juffrouw met rood shirt.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bedoelt mij opwerken in dat bedrijf en mad veel centjes verdienen.Ga je bij PriemGirl werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luckerBeter onethisch dan oneetbaar
Ow dat is beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan gaat de nieuwe afdeling van het bedrijf open.
En dan beginnen de opleidingen ook weer die gratis aangeboden krijg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bedoelt mij opwerken in dat bedrijf en mad veel centjes verdienen.Jij denkt dat helpdeskers mad veel geld verdienen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij denkt dat helpdeskkers mad veel geld verdienen?Daar begin ik jij lekker dier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel die twee diploma's op zak hebben.
En dan direct doorstromen naar project begeleider.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik dacht, vierde van rechts heeft geen groen shirt, maar jij telt op andere manier. Dan denk ik dat we bij deze een winnaar hebben. Onderste rij en dan de tweede van rechts met een groen shirt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die in dat groene shirt? Onderste rij, vierde van rechts
Je staat er dus helemaal niet opquote:
Dat is inderdaad ook extreem klote.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is beter![]()
Niemand neemt mij nu aan omdat ik pas per 1 november kan beginnen, dat is ook kut
le fuck.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef SiIk het volgende:
Mijn kwartiertje pauze is alweer bijna om. Geeeen zin in frans
Ik heb een zwak voor nerdsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar begin ik jij lekker dier.
die rechter, blauw shirt en brilquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
En rebels moet natuurlijk leiden naar mijn prachtige hanekam.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef SiIk het volgende:
Mijn kwartiertje pauze is alweer bijna om. Geeeen zin in frans
Niet zeuren jij met je 40 vrij dagen....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je bij PriemGirl werken?
lucker
Nice ! Ga je in no time meer dan ik verdienenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar begin ik jij lekker dier.
quote:
dus onder dat meisje met die blonde haartjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht, vierde van rechts heeft geen groen shirt, maar jij telt op andere manier. Dan denk ik dat we bij deze een winnaar hebben. Onderste rij en dan de tweede van rechts met een groen shirt.
Kan ook haast niet andersquote:
ik heb al prijsgegeven wie ik wasquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:25 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die rechter, blauw shirt en bril
Daarna werkenquote:
quote:
quote:
quote:
Waarom denk je dat ik hier zitquote:
I is not sexehquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor sexy vrouwen.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb een zwak voor sexy vrouwen.
en die met dat bruine shirtje is je tweelingbroerquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
En rebels moet natuurlijk leiden naar mijn prachtige hanekam.
Jazeker.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus onder dat meisje met die blonde haartjes?
Das wel minderquote:
Ik weet niet hoeveel je verdient.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet zeuren jij met je 40 vrij dagen....![]()
[..]
Nice ! Ga je in no time meer dan ik verdienen![]()
ik nu 3,5 maand (betaald dus non-actief), maar begin me wel te vervelenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is inderdaad ook extreem klote.
Ik zit echt al veel te lang thuis!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik weet niet hoeveel je verdient.![]()
Maar als het goed is ga ik binnen korte tijd inderdaad best aardig verdienen.
Plus als ik die twee diploma's binnen dat jaar haal krijg ik direct een vaste aanstelling en betalen ze mijn rijbewijs![]()
En ik ben al aan het leren ervoor.
Gewoon de benodigde boeken van internet afgeplukt.
Valt mee, 6 tot kwart over 10. Daarna vakantiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Das wel minder
Moet je lang werken dan ?
Niet extreem veel maar ook niet slechtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Plus als ik die twee diploma's binnen dat jaar haal krijg ik direct een vaste aanstelling en betalen ze mijn rijbewijs![]()
Goed bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is wel een lekker vooruitzichtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef SiIk het volgende:
[..]
Valt mee, 6 tot kwart over 10. Daarna vakantie
Wat voor diploma's moet je halen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:27 schreef Insomnium het volgende:
[..]
De mode van toenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
Trouwens, ik heb echt prachtige sokken en sandalen aan
Ja, je bent wel een beetje een duitsre daar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
Ik zit al wat langer thuisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik nu 3,5 maand (betaald dus non-actief), maar begin me wel te vervelenDus vandaar het opruimen zo denk ik
Dag stofwolkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben wel weer klaar met werken vind ik
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef wel.o.k het volgende:
ik ben wel weer klaar met werken vind ik
die tijd heb ik ook gehadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef naatje_1 het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Goed bezig
Hoop voor je dat t allemaal lukt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Niet extreem veel maar ook niet slecht
Maar klinkt goed allemaal iig
quote:
Dank julliequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat voor diploma's moet je halen?
ehm... tegenwoordig moet je MCITP halen hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie![]()
MCSE en MCSA
En nog wat kleine dingen er om heen
Is dat duits dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ja, je bent wel een beetje een duitsre daar.
quote:
Weet niet hoe ze tegenwoordig zijn, maar die zijn wel te doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:30 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Dank jullie![]()
MCSE en MCSA
En nog wat kleine dingen er om heen
Aan de ene kant zou ik in de maand december ook nog thuis willen zitten, ivm gezelligheid enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik zit al wat langer thuis![]()
Maar dat is niet helemaal erg.
Hoop ellende gehad de laatste tijd!
Dus nu wat extra tijd om het te verwerken.
Sowieso een hoop verwerken
Nouja dat bestaat grotendeels daaruitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ehm... tegenwoordig moet je mcitp halen hoor
nee het is ook moeilijk herkennen, als we niet weten hoe jij er nu uitzietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef -Datdus- het volgende:
ik ga thuis ook maar eens een foto zoeken. Jullie herkennen me nooit.
Zou me wel tof lijken, kerst vieren op Tenerifequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Aan de ene kant zou ik in de maand december ook nog thuis willen zitten, ivm gezelligheid enzoEn we willen misschien kerst vieren op Tenerife
Maar aan de andere kant wil ik zo snel mogelijk een baan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee het is ook moeilijk herkennen, als we niet weten hoe jij er nu uitziet
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Daarom.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Je kan wel proberen de fokker te herkennenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kunnen wel lekker gaan radenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je kan wel proberen de fokker te herkennen
dus we zijn met z'n allen werkeloos hierquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:32 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Zou me wel tof lijken, kerst vieren op Tenerife
Maar ik ben zelf ook druk op zoek naar werk.
nou ik heb niet echt werk hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dus we zijn met z'n allen werkeloos hier
Behalve wok, datdus en lola dan
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik heb werk genoegquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
viel best mee he?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, mijn foto hoeft niet uitgebreid bekritiseerd te worden?
je hebt toch inkomsten van wat je doetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:35 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nou ik heb niet echt werk hoor
nog een vacature dan?quote:
die jongen helemaal rechts in dat blauwe shirt en die brilquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:34 schreef naatje_1 het volgende:
Maar, mijn foto hoeft niet uitgebreid bekritiseerd te worden?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die jongen helemaal rechts in dat blauwe shirt en die bril
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik heb al prijsgegeven wie ik wasMaar nee, diegene is er trouwens wel echt op vooruit gegaan qua uiterlijk.
Uhm tsja...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt toch inkomsten van wat je doet
Dan zie ik dat als werk
geen idee, ik had dat welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:37 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Denk je dat ik op mijn werk laptop foto's heb staan?
Ik zoek nog een tuinvrouwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:36 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je hebt toch inkomsten van wat je doet
Dan zie ik dat als werk
[..]
nog een vacature dan?
echtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Meneer in het blauw loopt er nu bij als een halve pooier af en toe
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef Insomnium het volgende:
Net even een belletje gedaan naar het CWI wanneer ze denken dat ik mijn geld terug gestort krijg.
" Meneer Inso dat zou allang terug gestort moeten zijn we gaan even voor u kijken "
* insert debiel naar kut muziekje *
" Meneer bent u er nog ? Tot onze grote spijt is het niet helemaal goed gegaan en storten we het vandaag nog terug, Maandag heeft u weer beschikking over uw geld "
Ik weet niet of ik nu moet lachen of huilen.![]()
![]()
OH MEN!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef Insomnium het volgende:
Net even een belletje gedaan naar het CWI wanneer ze denken dat ik mijn geld terug gestort krijg.
" Meneer Inso dat zou allang terug gestort moeten zijn we gaan even voor u kijken "
" Meneer bent u er nog ? Tot onze grote spijt is het niet helemaal goed gegaan en storten we het vandaag nog terug, Maandag heeft u weer beschikking over uw geld "
![]()
kan wel kloppen, die hele bovenste rij zijn kinderen uit andere klas. Vooral in de onderste regionen zitten kinderen uit mijn klas.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:39 schreef charmed_angel het volgende:
Volgens mij is die jongen bovenin, met dat gele shirt echt een pestkop
Mijn God wat een achterlijk volk daarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:38 schreef Insomnium het volgende:
![]()
Ik was eigenlijk een beetje te verbaasd om er iets zinnigs op te zeggen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:40 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
OH MEN!!!
Wat zei je? En hoe kom ik dan rond van een tientje ??? die je overigens ook nog eens geleend hebt?
Ik zou boos worden
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:37 schreef naatje_1 het volgende:
Meneer in het blauw loopt er nu bij als een halve pooier af en toe
Nope dat is ook wel weer zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk een beetje te verbaasd om er iets zinnigs op te zeggen.
En ik kan er wel extreem pissig over worden maar ik heb al genoeg stress en boos worden hierop heeft weinig zin.
Want ik krijg mijn geld toch niet eerder.
als ze het vandaag storten, dan staat het er morgen op.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:41 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was eigenlijk een beetje te verbaasd om er iets zinnigs op te zeggen.
En ik kan er wel extreem pissig over worden maar ik heb al genoeg stress en boos worden hierop heeft weinig zin.
Want ik krijg mijn geld toch niet eerder.
Dat klopt, dat was de grootste pestkop uit de klas en hij is ook een keer opgepakt omdat hij fikkie zat te stokenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:41 schreef charmed_angel het volgende:
Die jongen links onderinDie haalt veel kattekwaad uit
Nog steeds denk ik
Wie niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt, dat was de grootste pestkop uit de klas en hij is ook een keer opgepakt omdat hij fikkie zat te stoken
ik heb mensenkennisquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat klopt, dat was de grootste pestkop uit de klas en hij is ook een keer opgepakt omdat hij fikkie zat te stoken
Ik, ik was een hele brave jongen en de pr. julianaschool was een hele brave christelijke school.quote:
Gelijk bellen want je weet het maar nooitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nope dat is ook wel weer zo![]()
Ik zou deze week ook nog geld krijgen van de geannuleerde vakantie... ik ga morgen maar eens bellen waar het blijft
Ik zit bij de SNS.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
als ze het vandaag storten, dan staat het er morgen op.
Geen idee welke bank zij hebben, en welke bank jij?
ik heb ze vorige week aan de telefoon gehad en toen zeiden ze eind volgende weekquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gelijk bellen want je weet het maar nooit
Misschien vergeten ze je wel gewoon.
[..]
Ik zit bij de SNS.
En ze zeiden letterlijk maandag.
Maar misschien bij gods gratie staat het er op morgen.
en cwi?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:43 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Gelijk bellen want je weet het maar nooit
Misschien vergeten ze je wel gewoon.
[..]
Ik zit bij de SNS.
En ze zeiden letterlijk maandag.
Maar misschien bij gods gratie staat het er op morgen.
Die oude gast.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Nu mogen jullie eens raden wie er, naast mij, nog meer met politiek bezig was.
Ik heb geen flauw ideequote:
Oh dan zal het er morgen wel op staanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik heb ze vorige week aan de telefoon gehad en toen zeiden ze eind volgende week
nou dat is zo'n beetje vandaag en morgen
die jongen met dat bruine shirt, of dat meisje met die bril en 2 vlechtjesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:44 schreef naatje_1 het volgende:
Nu mogen jullie eens raden wie er, naast mij, nog meer met politiek bezig was.
niet wie ik bedoel. Die jongen in bruine shirt ken ik overigens niet.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die jongen met dat bruine shirt, of dat meisje met die bril en 2 vlechtjes(links boven jou)
dan duurt het echt maar een dagquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:45 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee![]()
Zal wel ING zijn of RABO
[..]
Oh dan zal het er morgen wel op staan![]()
dat lijkt je broertje welquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
niet wie ik bedoel. Die jongen in bruine shirt ken ik overigens niet.
Ik geloof je op je woordquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dan duurt het echt maar een dagAls ze zeggen dat ze het vandaag overmaken, dan staat het er morgen na 10:00 uur op
EN anders zijn ze het gewoon weer vergeten
ken ik ook niet, dus nope.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:47 schreef charmed_angel het volgende:
die jongen in dat geblokte groen/witte blouseLinksonder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |