mooi tochquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:13 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar het ging van " Koffie![]()
" naar " Koffie !
"
van dat tientje kan je toch wel eten? Gewoon brood en beleg kopen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah ik heb nog een tientje zeg maar.
Maar ik wou nog beltegoed halen.
En roken en eten
Dus ik laat het beltegoed maar even zitten
Zou ik ook doenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:14 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, iedereen is op herfstvakantie volgende week!~!
IK DENK DAT IK HET WEET!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
En ik zie c_a en Silk in tha house, dus dat betekent:
[ afbeelding ]
Rara, wie ben ik?
Dat ga ik ook zeker doen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
van dat tientje kan je toch wel eten? Gewoon brood en beleg kopen.
is dat voor een uitkering enzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Van he CWI![]()
Echt als ze geld van je moeten hebben dan is SNEL SNELLER SNELST.
Maar als ze een fout maken moet dat DAGEN duren.
En ik heb nu echt niets in huis meer
Gister een tientje geleend van mijn broertje.
Dus kan vandaag wel weer eten.
Maar toch.
dat meisje in het rozequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Rara, wie ben ik?
Heb je dat al wel geregeld? Zo snel zijn ze niet bij het uwvquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
is dat voor een uitkering enzo
Sorry ik heb daar geen verstand van
Als ik geen werk heb volgende maand, dan ga ik mijn eerste WW-uitkering ontvangen. Nu maak je mij bangKomt alles wel goed dan????
Ik heb vele jaren gewerkt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als ik geen werk heb volgende maand, dan ga ik mijn eerste WW-uitkering ontvangen. Nu maak je mij bangKomt alles wel goed dan????
Nee joh. Die met die neus en die mond daar.quote:
Nee.. het is ellende ... wees blij dat dan je partner ook nog verdiendquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfelquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:15 schreef naatje_1 het volgende:
[ afbeelding ]
Rara, wie ben ik?
yep dat is allemaal al geregeldquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Heb je dat al wel geregeld? Zo snel zijn ze niet bij het uwv
Ik gok die aan de rechterkant, tussen de blauwe en juffie in.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfel
Die in dat bruine t-shirt?? Tweede van rechts onderin?
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik twijfel
Die in dat bruine t-shirt?? Tweede van rechts onderin?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee.. het is ellende ... wees blij dat dan je partner ook nog verdiend
bijstand sucks WW sucks
ja tussen die 2 twijfel ikquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik gok die aan de rechterkant, tussen de blauwe en juffie in.
Ik kan ook niet wachten tot het januari is.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]![]()
Ik moet echt snel een baan hebben
zijn ook wel erg dicht bij elkaarquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja tussen die 2 twijfel ik
waarom pas in januari?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:19 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik kan ook niet wachten tot het januari is.
En ik eindelijk weer aan de slag kan !
Ikga toch voor het bruine shirtjequote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
zijn ook wel erg dicht bij elkaar
Gaat ie IT-helpdeskert spelenquote:
Dan gaat de nieuwe afdeling van het bedrijf open.quote:
Je bedoelt mij opwerken in dat bedrijf en mad veel centjes verdienen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Lichtgroene shirt; rechts achter juffrouw met rood shirt.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bedoelt mij opwerken in dat bedrijf en mad veel centjes verdienen.Ga je bij PriemGirl werken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
luckerBeter onethisch dan oneetbaar
Ow dat is beterquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:21 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dan gaat de nieuwe afdeling van het bedrijf open.
En dan beginnen de opleidingen ook weer die gratis aangeboden krijg.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Je bedoelt mij opwerken in dat bedrijf en mad veel centjes verdienen.Jij denkt dat helpdeskers mad veel geld verdienen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Jij denkt dat helpdeskkers mad veel geld verdienen?Daar begin ik jij lekker dier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Snel die twee diploma's op zak hebben.
En dan direct doorstromen naar project begeleider.
Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
Ik dacht, vierde van rechts heeft geen groen shirt, maar jij telt op andere manier. Dan denk ik dat we bij deze een winnaar hebben. Onderste rij en dan de tweede van rechts met een groen shirt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
die in dat groene shirt? Onderste rij, vierde van rechts
Je staat er dus helemaal niet opquote:
Dat is inderdaad ook extreem klote.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ow dat is beter![]()
Niemand neemt mij nu aan omdat ik pas per 1 november kan beginnen, dat is ook kut
le fuck.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef SiIk het volgende:
Mijn kwartiertje pauze is alweer bijna om. Geeeen zin in frans
Ik heb een zwak voor nerdsquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar begin ik jij lekker dier.
die rechter, blauw shirt en brilquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
En rebels moet natuurlijk leiden naar mijn prachtige hanekam.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef SiIk het volgende:
Mijn kwartiertje pauze is alweer bijna om. Geeeen zin in frans
Niet zeuren jij met je 40 vrij dagen....quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:22 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ga je bij PriemGirl werken?
lucker
Nice ! Ga je in no time meer dan ik verdienenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Daar begin ik jij lekker dier.
quote:
dus onder dat meisje met die blonde haartjes?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik dacht, vierde van rechts heeft geen groen shirt, maar jij telt op andere manier. Dan denk ik dat we bij deze een winnaar hebben. Onderste rij en dan de tweede van rechts met een groen shirt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |