Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt langquote:
Ja, soms heb je van die dagen hèquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt lang.
Ze heeft een spaans uiterlijkquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We've got ourselves a winner. Tevens is haar moeder een vriendin van mijn moeder.
Dat is akward.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
We've got ourselves a winner. Tevens is haar moeder een vriendin van mijn moeder.
ik vind de dag snel gaanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, niks belangrijks, gewoon moe en de dag duurt lang.
Ik heb al veel gedaan en het is nog maar drie uurquote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind de dag snel gaan
Ik moet nog zoveel doen in 2 uur
Ze is nu een kwetteraar, popijopie, maar christelijk als de pest.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:00 schreef charmed_angel het volgende:
ze kijkt wel een beetje kapsones hoor Naatje
De dag gaat veel te langzaam.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 14:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik vind de dag snel gaan
Ik moet nog zoveel doen in 2 uur
geen spaanse schone dusquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ze is nu een kwetteraar, popijopie, maar christelijk als de pest.
quote:
Ik moet nog verder met opruimen, en beneden nog stofzuigen, dweilen en opruimen, kyra uitlaten, douchen, aankleden, haartjes doenquote:
quote:
Pfff, drukke agenda zoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik moet nog verder met opruimen, en beneden nog stofzuigen, dweilen en opruimen, kyra uitlaten, douchen, aankleden, haartjes doenEn dan moet ik om 5 uur al richting centrum lopen
ja, oud collega's willen gelijk vanuit hun werk eten, maar ik vind 19:00 uur een betere tijd.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja, oud collega's willen gelijk vanuit hun werk eten, maar ik vind 19:00 uur een betere tijd.
Maar ja het is niet anders. Heb er wel zin in, en ben ook dan redelijk op tijd thuis
Succes nog evenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:07 schreef charmed_angel het volgende:
Ja ik ga wat doenMaybe tot later
Denk het wel
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Damn, sommige mensen zouden niet moeten lachen. Bronstige zeeleeuw, jeetje
.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:14 schreef Samzz het volgende:
Damn, sommige mensen zouden niet moeten lachen. Bronstige zeeleeuw, jeetje
.
@ 10 sec.quote:
Feitquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:22 schreef charmed_angel het volgende:
van stofzuigen krijg je het warm
Af en toe.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef Insomnium het volgende:
Wat kan eten toch fucking lekker zijn
Je bent wel lekker bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:27 schreef charmed_angel het volgende:
pfff gelijk pijn in rug
Maar PC kamer is schoonAlleen nog dweilen, en al mijn cd's nakijken
Ga ik vanavond doen, ben benieuwd wat er allemaal opstaat, ik denk foto's
Dus die ga ik dan maar op mijn harde schijf zetten, dan kunnen de cd's met foto's achter het schot
jaquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:28 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
jaEn ik ben nog niet klaar
Morgen rustig aan doen denk ik
En dan volgende week weer verder
grrr, oe oe oeZaterdag Feestje
Met veeeeeeeel drank
Kun je m niet "lenen"quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:33 schreef Samzz het volgende:
De nieuwe Ferrari komt hier net voorbij, wat een ding.
Showenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |