Ze hebben zeker een fijn geluid, al zou ik zelf nooit een Ferrari willen hebbenquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:36 schreef Trollscience het volgende:
HOOI = VRIEND
KBEN TROLLSAJENS
GR GR
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:40 schreef Trollscience het volgende:
Ik heb vandaag een bonuspunt voor een BIO proefwerk gekregen omdat ik 15 verschillende synoniemen voor masturberen had opgeschreven
Ik heb vandaag een bonuspunt voor een BIO proefwerk gekregen omdat ik 15 verschillende synoniemen voor masturberen had opgeschreven
Ja inderdaad.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef -Datdus- het volgende:
Je weet dat je oud wordt als: Vrienden kinderen krijgen.
Therapie zequote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga maar op weg anders kom ik te laat voor mijn therapie
Lekker fietsen in dit weer![]()
Tot vanavond
Succesquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:46 schreef Insomnium het volgende:
Mensen ik ga maar op weg anders kom ik te laat voor mijn therapie
Lekker fietsen in dit weer![]()
Tot vanavond
schiet op dan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben nu alle foto's aan het inscannen
Ik ook nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:39 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Ze hebben zeker een fijn geluid, al zou ik zelf nooit een Ferrari willen hebben
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:51 schreef gewoonfaye het volgende:
FUCKYEAH IK HEB FRANS NIET VERNEUKT EN IK HEB TOT NU TOE ALLEEN NOG MAAR ACHTEN EN NEGENS GEHAALD
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ook niet. Doe mij maar een Aston Martin
.
Ohja , ik ga ook even foto's scannen ofzoquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:49 schreef ValHallen het volgende:
Ik ben nu alle foto's aan het inscannen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ohja , ik ga ook even foto's scannen ofzo
Dat wordt de lange afstandsauto. De Aston is voor in de stadquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:54 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Of een Rolls Royce Phantom
goed he! 8 voor AK en 9 voor maatschappijleer. Frans heb ik in ieder geval de woordjes goed.quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat wordt de lange afstandsauto. De Aston is voor in de stad.
Zeker goed bezigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:55 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
goed he! 8 voor AK en 9 voor maatschappijleer. Frans heb ik in ieder geval de woordjes goed.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg trouwens echt vreemde mailtjes met zwaar vulgaire teksten.
Dat meisje met het hartje op haar trui lijkt op mijn nicht toen ze nog klein wasquote:
Niks vreemds aan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:57 schreef gewoonfaye het volgende:
Ik krijg trouwens echt vreemde mailtjes met zwaar vulgaire teksten.
Ik hoop voor je dat t goed gaatquote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:56 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Binnenkort toetsweek, ben benieuwd hoe die gaat
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 15:58 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
die daar zo zit met die handjes?
Geen idee, misschien gevallen ofzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:03 schreef charmed_angel het volgende:
Wat heeft dat meisje, middelste rij, tweede van rechts op de gezicht
Wie ben ik dan?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef Trollscience het volgende:
[..]
..toen hij nog jong en lief was.
Jij = Helemaal rechts met de handen op de knietjes ?quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Geen idee, misschien gevallen ofzo?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Jij = Helemaal rechts met de handen op de knietjes ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:04 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Rechst onderin! Met ie streepjes
quote:
Lijkt meer op een vuiltje op de foto zelfquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]ik dacht een mega moedervlek
De Ariër himselfquote:
F5 dan gewoonquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:10 schreef -Datdus- het volgende:
Spoiler die grote kutfoto's eens. Fok! kan het niet aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nu wordt het pas interessant!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef ValHallen het volgende:
Oh, ik heb nog een foto van de brugklas!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:13 schreef ValHallen het volgende:
Brugklas:Bovenste rij 3e van links ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bovenste rij 3e van links ?
Onmiskenbaar.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Bovenste rij 3e van links ?
quote:
2e rij, 4e van links ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Oh en mijn brugklas vriendinnetje staat er ook op
Rechts onder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
Rechtsonder.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
2e van rechts. In het blauwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was mijn buurmeisje
[..]
Welke rechtsonder?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Dat was mijn buurmeisje
[..]
Welke rechtsonder?
Jepquote:
Nope, daar was ik mijn hele basisschool tijd verliefd opquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:19 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Maar dus niet je liefde toentertijd ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik ga afscheid nemen van jullie
Ik moet me echt haasten
Neen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef charmed_angel het volgende:
kut ik ga afscheid nemen van jullie
Ik moet me echt haasten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:20 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jep
[..]
Nope, daar was ik mijn hele basisschool tijd verliefd op
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoolfoto'sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Anonimity is a bliss
Ik ook. Dus?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Ouwe foto's. Ik doe niet mee, ik was een lelijk kind
.
Ik ben nog steeds een lelijk kindquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef Samzz het volgende:
Ik doe niet mee, ik was een lelijk kind.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn eerste OV-jaarkaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |