quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Priemie![]()
![]()
Faye is cute <3
PeuterleeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn eerste OV-jaarkaartSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom is die OV foto zo verknipt ?
Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
En terecht. Never change a winning Stiffler. - Tchock _O_
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ie werkelijk van de OV jaarkaart afkomtquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Waarom is die OV foto zo verknipt ?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ie werkelijk van de OV jaarkaart afkomt
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:35 schreef LovelyLady het volgende:
Priemie![]()
![]()
Faye is cute <3
PeuterleeftijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van mijn eerste OV-jaarkaartZo kjoeeeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:36 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
omdat ie werkelijk van de OV jaarkaart afkomt
Ik was vroeger echt spillie.. vanaf mijn puberteit ben ik alleen maar dikker geworden...quote:
Fopspeenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:38 schreef ValHallen het volgende:
Mijn hoofd bestond vroeger alleen uit oog lijkt wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mijn enige foto die ik zo bij de hand hebhet is handig als je er bij verteld wie van de 3?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:41 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
het is handig als je er bij verteld wie van de 3?
quote:
ik hou van foto's zolang ik er niet op staquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Goeie oude tijd
Zal wel eens mn fotoboek door spitten voor een paar ander foto's
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
Mijn enige foto die ik zo bij de hand hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou van foto's (zolang ik er niet op sta
quote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:31 schreef gewoonfaye het volgende:
Nou, daar ben ik weer.
Eerste vriendje en eerste bezoekje aan volendamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schoolfoto'sJij lijkt op iemand die ik ken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik tegenwoordig ook. Ik baal ervan dat mijn oneindige kjoetheid is vervaagd op de middelbare schol.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik hou van foto's zolang ik er niet op sta
Ik vind het nu leuk om op de foto te staan.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik tegenwoordig ook. Ik baal ervan dat mijn oneindige kjoetheid is vervaagd op de middelbare schol.
Vooral het ongelijk van de Vries is heerlijk.quote:
Kockelman zijn stem vervormde ook toen hij erop aangesproken wordt, hij vond het echt niet fijnquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Vooral het ongelijk van de Vries is heerlijk.![]()
Want alles uit die mail komt gewoon aan bod.
quote:
morgenochtend hoorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Hoe laat vertrekken jullie??
![]()
Lekker van genieten
en wel zwaaien als je hier langs komt
Het is briljant.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet dat fragment nog terugzien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Annihilation By The Hands of God ... Heaven Hates You ....
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:53 schreef ValHallen het volgende:
Ik moet dat fragment nog terugzien
quote:
waaaar gaaat dit over?quote:
Ik hou van zoveel nummers.quote:
Wat de fuckquote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Oor is lamTelefoon van 47min
It's a new record
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef Stiffler1988 het volgende:
Toch nog 2 foto's gevondenomg koetsiekoetsie koeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pfff.... toch wel voor je werk, mag ik hopen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 16:57 schreef PriemGirl het volgende:
Oor is lamTelefoon van 47min
It's a new record
![]()
Toen nog lief en schattigquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |