LOL Okee dan!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:51 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik heb het al goedgemaakt door een leuker berichtje op haar facebook te zetten
facebook is internetquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die zich veel aantrekken van willekeurige termen op facebookc-mon, t is ook internet
Mja internet is niet real life he? Er zitten geen echte mensen achter met echte gevoelens enzo.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:52 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die zich veel aantrekken van willekeurige termen op facebookc-mon, t is ook internet
Onder jongeren ja. Je moet je gewoon niet zoveel aantrekken van dat gebeuren, maar dat moet je wel leren natuurlijk.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja internet is niet real life he? Er zitten geen echte mensen achter met echte gevoelens enzo.Cyberpesten is ook absoluut geen probleem onder jongeren enzulks.
Je denkt vaak best behoorlijk luchtig over dingen, merk ik.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onder jongeren ja. Je moet je gewoon niet zoveel aantrekken van dat gebeuren, maar dat moet je wel leren natuurlijk.
Altijd.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt vaak best behoorlijk luchtig over dingen, merk ik.
Je moet een naamsverandering aanvragen: Hannibal Lecter zou goed bij je passen!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef ValHallen het volgende:
WTF, de meisjes uit mijn oude stageklas zijn echt fucking lekker geworden
nja tis natuurlijk wel vooral van hoe reageer jij op iets...quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Je denkt vaak best behoorlijk luchtig over dingen, merk ik.
Maar is een gesprek via internet geen gesprek?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Onder jongeren ja. Je moet je gewoon niet zoveel aantrekken van dat gebeuren, maar dat moet je wel leren natuurlijk.
Het gaat allemaal om de context.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja tis natuurlijk wel vooral van hoe reageer jij op iets...
als ik jou een lul noem en jij denkt.. mwhe laat maar kletsen..
of ik noem jou een lul en jij denkt.. OMG ze noemt me een lul.. omg.. ik ga huilen ofzo..
that makes the differents
en over hoe je er zelf mee omgaat... sommige mensen trekken zich alles aan, anderen trekken zich niks aan..quote:
noem je mij nou een lul?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nja tis natuurlijk wel vooral van hoe reageer jij op iets...
als ik jou een lul noem en jij denkt.. mwhe laat maar kletsen..
of ik noem jou een lul en jij denkt.. OMG ze noemt me een lul.. omg.. ik ga huilen ofzo..
that makes the differents
Tuurlijk wel, anders heet het geen gesprek, maar je moet het gesprek anders benaderen. Sowieso heb je geen body language op internet en dat is toch het overgrote deel van de normale communicatie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Maar is een gesprek via internet geen gesprek?
Ik accepteer überhaupt geen mensen die ik niet persoonlijk ken. Aangezien ik FB gebruik om contacten te onderhouden laat ik ook niemand toe die ik toch regelmatig zie. Zo blijft er maar een kleine harde kern overquote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:45 schreef gewoonfaye het volgende:
Tevens, ik accepteer geen fokkers op facebook die hun username als naam gebruiken.
een heerlijke lulquote:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
een heerlijke lul
lang enzo
Toen waren ze 10, nu zijn ze 17quote:Op donderdag 13 oktober 2011 17:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Je moet een naamsverandering aanvragen: Hannibal Lecter zou goed bij je passen!
Pics???quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Toen waren ze 10, nu zijn ze 17
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |