je bent welkomquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:46 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat is waar !
Maar het is zo lekker
Taart!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
even nadenken wat ik zondag wil eten op mn verjaardag
KUT.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bipolair is niet zo erg soms.
Misschien. Ergens. Nooit
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef Insomnium het volgende:
[..]
KUT.
Je bent vijftien dan.
Dan moet het !
GODDELIJK VLEES.ja zie welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
zaterdag de taart ophalenWhy am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
[..]
KUT.
Je bent vijftien dan.
Dan moet het !
GODDELIJK VLEES.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Whiskeyquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:50 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Taart.... dat is prioriteit 1!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
ja zie wel![]()
zaterdag de taart ophalen
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:51 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:52 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Die heb ik hier ook nog staan. Zal ik vanavond ook eens pakken als ik thuis kom.quote:
[..]
KUT.
Je bent vijftien dan.
Dan moet het !
GODDELIJK VLEES.Jij adviseert hem kut voor z'n verjaardag?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef Melting het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why am I so differently wired? Am I a martian?
Duh.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij adviseert hem kut voor z'n verjaardag?
met een lekker wijf eraanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij adviseert hem kut voor z'n verjaardag?
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Duh.
Een mooi sappig vriendinnetje.
Heeft hij gelijk nooit meer dorst.
regel jij dat ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:54 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Duh.
Een mooi sappig vriendinnetje.
Heeft hij gelijk nooit meer dorst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |