quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
I will wrap you up in bacon and lick you like a pigNou, breng me eens op ideeën jongensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Anonimity is a bliss
Daarom vind ik het schattigquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:05 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Hallo ik ben nieuw met dit soort dingen ja. Ik heb het geleerd op gloedjenieuwe fietsen
quote:
Nou, ik ga der aan werkenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:07 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Daarom vind ik het schattig
Ik heb het ook geleerd op een nieuwe fietsMaar practise makes perfect
Waar waar waar waar waar ? Die moet ik hebben !quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik zag ook een caffeine molecule ketting en moest ook weer aan jou denken
Oeh heb veel aan jou gedacht vandaag...![]()
![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waar waar waar waar waar ? Die moet ik hebben !
En ik heb vandaag nog geen cafeïne gehad.
Misschien heb ik daarom hoofdpijn
En nu ik weet dat je zoveel aan mij dacht vandaag kreeg ik spontaan een stijfje
*geeft insom een bak sterke koffiequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Waar waar waar waar waar ? Die moet ik hebben !
En ik heb vandaag nog geen cafeïne gehad.
Misschien heb ik daarom hoofdpijn
En nu ik weet dat je zoveel aan mij dacht vandaag kreeg ik spontaan een stijfje
Ik hou van die site.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik wou hem ook; maar hij is freaking duur
http://www.thinkgeek.com/tshirts-apparel/jewelry/9d8f/?srp=5
Nee .. want dan word ik weer hyper en daar heb ik echt geen zin inquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:11 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*geeft insom een bak sterke koffie
dan nietquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee .. want dan word ik weer hyper en daar heb ik echt geen zin in
neequote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:13 schreef ToT het volgende:
Kut, kan ik het geluid in SAM ff voor mezelf uitschakelen zodat ik iets anders kan beluisteren?
Ik ook. En nu heb ik hem gezien en IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EMquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hou van die site.![]()
En hij is inderdaad vrij prijzig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik was 22 september jarig.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik ook. En nu heb ik hem gezien en IK WIL EM IK WIL EM IK WIL EM
PS: Ik ben 24 december jarig.........
Wat is dat voor lelijk dingquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef Insomnium het volgende:
Dit is wel een leuk cadeau voor een nerdy dame
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Priem !KjoeeeetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook naar niks uitgenodigdquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:15 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was 22 september jarig.
Heb toen ook niet zon hanger gekregen van jou.Puh !
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
die video heb ik vandaag nog gezienquote:
Oh, godquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Da's een ketting met een Dungeons and dragons dobbelsteen erin.
Waarom weet ik dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |