Ik heb LOTR nooit gekeken. Ik heb 'm wel gedownload.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga zo mooi m'n matras op de grond leggen en vanuit daar Lord of the Rings kijken.
Dat dacht ik alquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
Ja, ik ga zo mooi m'n matras op de grond leggen en vanuit daar Lord of the Rings kijken.
Hehehe als member zijnde is het echt VEEEEEL gaver!quote:
Skyrim ftwquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe als member zijnde is het echt VEEEEEL gaver!
Iedereen aan wie ik het heb laten zien zei vooraf: "Runescape?___! ", maar toen ze het eenmaal zagen, vonden ze het wel erg gaaf!
RUNESCAPE!!!!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Iedereen aan wie ik het heb laten zien zei vooraf: "Runescape?___! ", maar toen ze het eenmaal zagen, vonden ze het wel erg gaaf!
Die veldslag bij Pellenorquote:
Voor jouquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:44 schreef Samzz het volgende:
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor jou
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/d919/
Ik vind er vooralsnog niks aanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Welke wereld?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef ToT het volgende:
[..]
Hyper Saiyan, en ik zie er uit als Goku!
Ulgh, ze lijken niet eensquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:47 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Voor jou
http://www.thinkgeek.com/geektoys/plush/d919/
Een orc en frodo.........quote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ulgh, ze lijken niet eens. Nou ja, Gandalf en Legolas wel, maar wie zijn die andere twee
.
Frodo en een Orcquote:Op donderdag 13 oktober 2011 19:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ulgh, ze lijken niet eens. Nou ja, Gandalf en Legolas wel, maar wie zijn die andere twee
.
Dan heb ik 3000000000000000x liever de Evenstarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |