SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hoibed....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
klinkt als een goed ideenee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
kusje?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wokje zit er een beetje doorheen
Poepje vind ik een schattig woord.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt heerlijk zitten schijten net
Zo kwam ik erop jaquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:09 schreef ValHallen het volgende:
Rita Hayworth and the Shawshank Redemption
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
komt wel goed schatje
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]![]()
komt wel goed schatje
Samzzquote:
Is dat 'echt' ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie volle maan met wolken te zien vanaf hier![]()
[ afbeelding ]
Hey there, sailor.quote:
Nog geen kwartier geleden gemaaktquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:14 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Is dat 'echt' ?
[..]
Hey there, sailor. [ afbeelding ]
Tevens matige grap net.quote:
Je gaat toch niet kijken he?quote:
Ik heb geen idee waar je het over hebt.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Tevens matige grap net.
Ja ik zag hem wel.
Ja, ik zo ookquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:13 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Samzz
Pfff ben super moeStraks maar fijn LotR kijken
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:16 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waar je het over hebt.
IK ZIE ALLESquote:Op donderdag 13 oktober 2011 18:47 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Als ik jou altijd hoor huilen over je gewicht vrees ik voor je PS3.
Desondanks, veel plezier.
Idd kut maar dan kan ik in de reclame met iOS5 spelenquote:
Nog een goed idee gekregen?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:08 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb echt heerlijk zitten schijten net
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef PriemGirl het volgende:
* PriemGirl geeft wokkie een innige knuffel![]()
Als het kon, kroop ik zo door mijn beeldscherm naar je toe
Ik heb de Tina gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een goed idee gekregen?
Geen statief in de buurt of wilde je de wolken scherp houden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie volle maan met wolken te zien vanaf hier![]()
[ afbeelding ]
Ik ga dan altijd een beetje zappenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd kut maar dan kan ik in de reclame met iOS5 spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]____________________________!
De Story lezen in de wachtkamer oke, maar kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]____________________________!
Wat is mis met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 20:22:03 ]
Dit is met statief, hoezo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen statief in de buurt of wilde je de wolken scherp houden?
Duuuuude.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb geen recht van spreken ik koop 2 keer per jaar de Story.
Voor op vakantie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
De Story lezen in de wachtkamer oke, maar kopen?
Zoals dat Amalia eigenlijk de liefdesbaby van Justin Bieber is enzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor op vakantie.
Heerlijk die overdreven verhalen.
Niet meer gedaan sinds de brugklas.quote:
Volgende meet een minimaal 5-minuten knuffelquote:
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor op vakantie.
Heerlijk die overdreven verhalen.
Deal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgende meet een minimaal 5-minuten knuffel![]()
De Tina is gewoon fout VHquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Haten op de Tina____!
Noortje
Roos, de eeuwige brugklasser
Suus & Sas
En deze week stond er een interview in met Selena Gomez, over haar relatie met Justin Bieber
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens wat
Daar ben ik lid vanquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Dat dus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Daar ben ik lid vanGoed magazine!
Flikker op met die underscore van jequote:
Mensen die de Playboy kopenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet meer gedaan sinds de brugklas.
Is ook absoluut zo, maar hij zegt niet duidelijk er bij dat hij het ook KOOPT!quote:
Haten op underscoresquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Flikker op met die underscore van je
Met een beetje geluk heel gauw alquote:
Wel in de leesmap, de Tina lees ik altijd nadat ik de Nieuwe Revu en de Donald Duck heb gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Is ook absoluut zo, maar hij zegt niet duidelijk er bij dat hij het ook KOOPT!
Misschien zit het in de leesportefeuille en heeft hij de rest allemaal al uit?
quote:In het leukste magazine voor meiden van 7 tot 12 vind je de beste...
quote:
Wacht wat ?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Met een beetje geluk heel gauw al
Ik lees magazines niet voor de cover.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Check de coverhttp://abonnement.tina.nl/?gclid=CIOkm6Wk5qsCFYMPfAodjSOWJQ
Tina- doelgroep tienermeisjes, vol strips, lekkere celebs en humorquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:25 schreef heloef het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom de Tina minder erg is dan de Story?
In je roze jurkquote:
Nah, voetbaltijdschriften en roddelbladen zijn altijd goed in de bus.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Heeft er geen bal mee te maken ja!quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:23 schreef ToT het volgende:
[..]
Nu is wel meteen duidelijk waarom hij geen vriendin heeft!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |