Ik heb de Tina gelezenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:19 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nog een goed idee gekregen?
Geen statief in de buurt of wilde je de wolken scherp houden?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:12 schreef ACT-F het volgende:
Wat een mooie volle maan met wolken te zien vanaf hier![]()
[ afbeelding ]
Ik ga dan altijd een beetje zappenquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Idd kut maar dan kan ik in de reclame met iOS5 spelen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]____________________________!
De Story lezen in de wachtkamer oke, maar kopen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
[..]____________________________!
Wat is mis met jou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 13-10-2011 20:22:03 ]
Dit is met statief, hoezo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Geen statief in de buurt of wilde je de wolken scherp houden?
Duuuuude.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef heloef het volgende:
Okee ik heb geen recht van spreken ik koop 2 keer per jaar de Story.
Voor op vakantie.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:21 schreef STING het volgende:
[..]
De Story lezen in de wachtkamer oke, maar kopen?
Zoals dat Amalia eigenlijk de liefdesbaby van Justin Bieber is enzo?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor op vakantie.
Heerlijk die overdreven verhalen.
Niet meer gedaan sinds de brugklas.quote:
Volgende meet een minimaal 5-minuten knuffelquote:
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens watquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor op vakantie.
Heerlijk die overdreven verhalen.
Deal.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Volgende meet een minimaal 5-minuten knuffel![]()
De Tina is gewoon fout VHquote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:23 schreef ValHallen het volgende:
Haten op de Tina____!
Noortje
Roos, de eeuwige brugklasser
Suus & Sas
En deze week stond er een interview in met Selena Gomez, over haar relatie met Justin Bieber
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 20:24 schreef STING het volgende:
[..]
Koop dan de Quest ofzo, leer je nog eens wat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |