Wij gingen de Kindertelefoon lastigvallen in telefooncellen.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
of met vriendinnen die gratis 0900 nummers bellen in een telefooncel en dan je voordoen als 21
quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:23 schreef LovelyLady het volgende:
of met vriendinnen die gratis 0900 nummers bellen in een telefooncel en je dan je voordoen als 21
ik had er nog twee van deze maar die waren veuls te langquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Watertornado het volgende:
Als je trouwens een bazenremix wil hebben, moet je de tocadisco pakken.
dies ook leukquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nope
Het is Hi Tack - Say Say Say
Dat is wel echt iets om trots op te zijn ja.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Wij gingen de Kindertelefoon lastigvallen in telefooncellen.
Wij waren de reden dat je niet meer in Amsterdam gratis naar de kindertelefoon kan bellen.
Foreigner - Say you willquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:24 schreef Watertornado het volgende:
Ik kan gewoon niet echt iets bedenken bij "say".
Kan ik me voorstellen ja. Ik zie net dat er een remix is van Delano Crockett. Die moet ook dik zijn, nooit gehoord tho'.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik had er nog twee van deze maar die waren veuls te lang
niet?quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:27 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een man, ik kan niet MSN'en en FOK!ken
Ik heb het zelf nooit gebeld.quote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is wel echt iets om trots op te zijn ja.
Ik snap trouwens ook waarom jouw moeder zo streng is, wat was jij een kutkind zeg.
Broes it isquote:Op donderdag 13 oktober 2011 21:29 schreef ValHallen het volgende:
Boney M - Rivers of Babylon
Broes - The River
?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |