De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook zonde geen hbo te doen, aangezien ik denk het wel aan te kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:09 schreef coban het volgende:
[..]
2 daagjes school rest werk. Valt mee.
Wel zonde als je het hierbij laat, vind ik.
Me sneaky longtime see youquote:
Ik weet het wel zeker, aangezien zelfs de luie ikke het totnutoe ook gewoon aankan zonder een flikker uit te voerenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde geen hbo te doen, aangezien ik denk het wel aan te kunnen.
Grappig hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je deze post ziet, dan doet internet het nog.
Wat is je postcode?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grappig hoor.
Kan iemand die site van Ziggo even checken, kijken of er storingen zijn? Op mijn mobiel wil die site maar niet laden.
Ik zal wel wat moeten uitvoeren, maar dat zal het probleem wel niet zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, aangezien zelfs de luie ikke het totnutoe ook gewoon aankan zonder een flikker uit te voeren
Storing zender Lig TVquote:
Welteruste lieve coban.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:19 schreef coban het volgende:
Hey jongens, ik ga slapen morgen moet ik opstaan zonder te laat enzo
Ik moet groeien ditdatalles jeweettog die shizzle![]()
Slaaplekker
Wtf is Lig TV?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Storing zender Lig TV
Er is storing. Onze digitale televisie zender Lig TV is op dit moment niet beschikbaar. We kunnen helaas niet aangeven wat de verwachte oplostijd is. Onze excuses voor het ongemak.
Verder niets.
De enige die hier nog is, ben ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:23 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, aangezien het al bijna half twee is en het internet eruit ligt, kan ik maar beter gaan slapen. Welterusten iedereen.
Hij repareert het spoor voor de NS en zijn taak zit er nu op. Hij hoeft dus niet meer naar Gorningenquote:
Ik had net zin om noodles te maken, dus heb ik dat maar even gedaan. Ze smaakten wel lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb net uit alle gierigheid een paar kiwis opgegeten die een beetje raar smaakten.
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 04:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij repareert het spoor voor de NS en zijn taak zit er nu op. Hij hoeft dus niet meer naar Gorningen
/suggereert.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:09 schreef Intronic het volgende:
Rode hoofddoek, uggs, ze keek boos. Coban was jij dat?
Kom eens uit bed jij, lui kreng.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:21 schreef coban het volgende:
[..]!
Nee, ik lig nog in mijn bed met fikkende ogen.
Iemand moet mij eruit trappen.
Godverdomme, lui secreet. Als je nu niet je bed uit komt, eet je de rest van de week niets anders als varkensvlees.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:25 schreef coban het volgende:
Dat is te aardig weetje. Je moet echt dwingen
Mja ben al wakkerachtig en kan al zitten, gaat goede kant op jongens.
Ja, al 1.5 uur. 7 uur begonnen vandaag.quote:
Normaal begin ik om 11 uur.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:31 schreef coban het volgende:
Damn.jemig. Ik zou dat nooit kunnen man
Omg gisteren viel ik toch zo onhandig toen ik van bed sprong tegen plastic bak nu doet mijn hele kin nog steeds pijnwat een faler.
Ja. Nachtje met heel weinig slaap is dat dan meestal. Maar, aan de andere kant, 13:00 kan ik dan weer naar huis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:38 schreef coban het volgende:
Half 4
Half 4?
Omg. Omggg. Dan slaap ik meestal pas net ofzo. Haha
Pics.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef coban het volgende:
Omg kapotzwarte ogen door vermoeidheid
Ftwdat is gewoon stoer.
Steek dan een sigaret op lammequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Intronic het volgende:
Kan echt niets hebben vandaag, reageer echt kk geïrriteerd
Waarom zou je stoppen als je zo chagrijnig bent, dan kun je er beter weer aan beginnenquote:
Omdat dit dag twee is. En dat is normaal, moet er gewoon doorheen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou je stoppen als je zo chagrijnig bent, dan kun je er beter weer aan beginnen
heb je je al gemeld in het stop topic. zo niet dan ban.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Omdat dit dag twee is. En dat is normaal, moet er gewoon doorheen.
Fuck op met je stop topic, dat werkt averechts.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je je al gemeld in het stop topic. zo niet dan ban.
Fixedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef Flippiee het volgende:
School die deprimerende e-mails stuurt als je net een half uur wakker ben
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:49 schreef coban het volgende:
Omg jongons ik ben op school.
Ik zag net zo'n turkse jongen die dacht dat hij fotomodel en tarkan in een was, ging helemaal met zo'n modellenkijkengezicht en dom lopen.
Ik dacht:
Bitch. Please.
Dat was ikquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:49 schreef coban het volgende:
Omg jongons ik ben op school.
Ik zag net zo'n turkse jongen die dacht dat hij fotomodel en tarkan in een was, ging helemaal met zo'n modellenkijkengezicht en dom lopen.
Ik dacht:
Bitch. Please.
Heb je geen 40% korting, of neem gewoon die korting en zeg dat je met zo'n student meereist?quote:
Heb ik niet, frauderen doe ik niet aan en GVD wat baal ik van mn autoquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:02 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Heb je geen 40% korting, of neem gewoon die korting en zeg dat je met zo'n student meereist?
Ik heb nog niets op.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:02 schreef LompeHork het volgende:
Gatverdamme, neem 1 trek van een peuk en heb meteen last van m'n maag.
Stoppen gaat goed
Nouja frauderen is een groot woord, maar ik heb dat vaak zat dat mensen bij me komen zitten en dan zeggen dat ze met mij mee reizenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:04 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Heb ik niet, frauderen doe ik niet aan en GVD wat baal ik van mn auto
Allichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je zonnebankbruin hoofd en lelijke moves?
wtfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ik net weer tegenkwam in een topic.
Ik moest aan Rezania denken
Dat ga ik niet doen, want dan is het weer net zo erg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Good going.
Ik vandaag dus 1 haaltjemeer wordt het ook niet.
Klopt. Maar ik merk wel duidelijk dat ik het blijkbaar niet zo lekker vond als ik dacht, dat motiveerd wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, want dan is het weer net zo erg.
Ik heb toch niets op schat!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef coban het volgende:
Intronic beter ga je volhouden anders ben ik niet trots op je.
Er is ook niets lekkers aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik merk wel duidelijk dat ik het blijkbaar niet zo lekker vond als ik dacht, dat motiveerd wel.
succesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef coban het volgende:
Over 5 minuten heb ik toetsss. Wens me succes die lul gaat me toch een onvoldoende geven.
Succes en groeten aan die lul!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef coban het volgende:
Over 5 minuten heb ik toetsss. Wens me succes die lul gaat me toch een onvoldoende geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 11:18:32 ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:18 schreef Intronic het volgende:
Noem één ingrediënt dat "lekker is".
Sinds wanneer moet roken lekker zijn dan? Maar goed, lees de laatste alinea eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef coban het volgende:
Thaaanks.
Lompehork groeten terug.
Wat een klotetoets en die man zat met zijn klotehoofd de hele tijd te grijnzen met zijn klotegezicht en kloteogen.
Hahahah ik moest heel hard lachen en iedereen keek me aan in de gangenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]"Lul, groeten van LompeHork"
Wel goed gemaakt?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah ik moest heel hard lachen en iedereen keek me aan in de gangen
Weenie ik heb nooit geleerd mja
Iemand die weet wat hier mee bedoeld wordt?quote:Trouwens, op FOK! heb je ook van die waarschuwingsboxjes voor mods enzo, die kun je misschien gebruiken als waarschuwing wanneer er een query is mislukt, of als je ingelogd bent?
Ja, dat als zijn topic mislukt, dat je dat dan kan reporten:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Iemand die weet wat hier mee bedoeld wordt?
quote:Topic report:
Ja hallo, mijn topic in ONZ faalt, doe er eens iets aan!
Dit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef Dimens het volgende:
Mensen die haten op een merk wat terecht succesvol is.
Dit dus, Macbook Proquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:57 schreef Dimens het volgende:
Mensen die haten op een merk wat terecht succesvol is.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
Even adoratie voor Googleen Google translate
grgr
Terechte adoratie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
Even adoratie voor Googleen Google translate
grgr
Hoi, succes met je aankomende examens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef TWP het volgende:
Ik kom hier even hoi zeggen ookal mag het eigenlijk niet, want binnenkort tentamens.
Dankje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoi, succes met je aankomende examens.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik adoreer het merk Flippiee.
Terecht goed merk.
Verstandige keuze!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik laat gewoon copyright op mijn naam zetten.
Ja, vrij vlot gegaan inderdaad, maar de site stelt niet eens echt heel veel voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef LompeHork het volgende:
Ah, nog lekker vlot gegaan met de bouw! UBB profielen zijn inderdaad niet zo spannend.
Doucheze!
Ja dank je wel, jij bracht mij op het ideequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe. Ach, leren is ook overbodig als je talent hebt.
Al die devvers hoor ik altijd maar praten over dat iframe zo slecht is, maar waarom? Ik zie het probleem niet van iframe, gewoon een soort inception.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
Doe maar niet, dan komt niemand meer hierchatten in een iframe is trouwens ook gewoon diep triest, laat het dan gewoon weg
Die chat was ook niet mijn idee. Sowieso, iframesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
Doe maar niet, dan komt niemand meer hierchatten in een iframe is trouwens ook gewoon diep triest, laat het dan gewoon weg
Kale kutjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, er lopen op dit moment hier 6 rasechte UDOWU'ers rond, kom eens met meer ideeën? De site is nu zo kaal.
Accessiblity = 0quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al die devvers hoor ik altijd maar praten over dat iframe zo slecht is, maar waarom? Ik zie het probleem niet van iframe, gewoon een soort inception.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die chat was ook niet mijn idee. Sowieso, iframes
Maar ja, die kan dan wel weg ja, imo.
Wanneer is iemand rasecht?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, er lopen op dit moment hier 6 rasechte UDOWU'ers rond, kom eens met meer ideeën? De site is nu zo kaal.
Moet je me even aan helpen herinneren vrijdag. Dan heb ik weer volop internet. Nu zitr ik op school en kan ik geen tetten kijken anders ban op systeemquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Abo*
Ja, maar op udowu.nl is dat dus zonder abo.
Site staat nog niet online, komt nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je me even aan helpen herinneren vrijdag. Dan heb ik weer volop internet. Nu zitr ik op school en kan ik geen tetten kijken anders ban op systeem
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
Behalve Nectar, want die hoort er niet in thuis.
quote:
O koelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je daarin staat.
Dan ga ik luisteren, ook heb ik vernomen dat hij gaat samenwerken met nog een paar topartiesten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Binnenkort komt hij met een goede plaat uit. Die klasgenoot Tobias is echt een held.
Klasse muziek
Een soort van piemel hoek?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O koelAls er een tettenhoek is he. Dan wil ik ook een hoek hebben voor de vrouwen waarin we mannen kunnen posten. Grgr
Je kunt er geen reet mee, het is niet aan te passen, dat maakt het kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik weet dat W3Schools gebruik maakt van iframe, maar wat daar nu erg aan is?
Frikandellenwoud.quote:
Een piemelhoek met een balkje voor de piemel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan fatsoenlijker omdat Coban
Zal ik er dan zo'n doelgroep keuze van maken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O koelAls er een tettenhoek is he. Dan wil ik ook een hoek hebben voor de vrouwen waarin we mannen kunnen posten. Grgr
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt er geen reet mee, het is niet aan te passen, dat maakt het kut.
[..]
Frikandellenwoud.
Zodra hij hem af heeft volgende week ga ik chillen bij hem , neem ik USB mee en dan kan ie online.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ga ik luisteren, ook heb ik vernomen dat hij gaat samenwerken met nog een paar topartiesten.
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zodra hij hem af heeft volgende week ga ik chillen bij hem , neem ik USB mee en dan kan ie online.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een piemelhoek met een balkje voor de piemel.
Dat is pas een strak planquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal ik er dan zo'n doelgroep keuze van maken?
Doelgroep:
- Man
- Vrouw
En dat je dan kun kiezen welke plaatjes je wilt zien, de plaatjes bedoeld voor de mannen, of voor de vrouwen.
Ik neem dan maar aan dat ik het nooit zal gaan gebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt er geen reet mee, het is niet aan te passen, dat maakt het kut.
[..]
Frikandellenwoud.
Doe dat maar in kpd :$:$:$:$quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Intronic het volgende:
Hahihiahia ga ik mijn eigen piemel posten !:!"!!':9
Geil hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Intronic het volgende:
Dat kun je rustig aannemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem dan maar aan dat ik het nooit zal gaan gebruiken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Intronic het volgende:
Ja dit dus, dit duurt veelte lang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, wanneer is udowu.nl een keer af?
Dit dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dit dus, dit duurt veelte lang.
Niet die makers ervan zijn (autistische) VMBO leerlingen en snappen waarschijnelijk niks van het website designen, maar doen stoer met codes te copy/pasten van andere sites, en dan eenvoudig de tekst te veranderen. Maar de bronnen zijn op voor hun. Dus ja, er komt niks meer van in hoogstwaarschijnelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, wanneer is udowu.nl een keer af?
Wederom:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet die makers ervan zijn (autistische) VMBO leerlingen en snappen waarschijnelijk niks van het website designen, maar doen stoer met codes te copy/pasten van andere sites, en dan eenvoudig de tekst te veranderen. Maar de bronnen zijn op voor hun. Dus ja, er komt niks meer van in hoogstwaarschijnelijk.
Het is vmbo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet die makers ervan zijn (autistische) VMBO leerlingen en snappen waarschijnelijk niks van het website designen, maar doen stoer met codes te copy/pasten van andere sites, en dan eenvoudig de tekst te veranderen. Maar de bronnen zijn op voor hun. Dus ja, er komt niks meer van in hoogstwaarschijnelijk.
Jij met je gedachtes en aannames over autisme.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moet je niet op je werk zijn?quote:
VMBO.quote:
Ja die tekst beschreef ook exact wat mijn gedachtes en aannames erover zijn......quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij met je gedachtes en aannames over autisme.
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
Zo te lezen heeft nectar er verstand van.
Nee, het is vmbo, evenals het havo en vwo is.quote:
Blijkbaar.quote:[..]
Ja die tekst beschreef ook exact wat mijn gedachtes en aannames erover zijn
Denk je dat nou echt?quote:[..]
Klopt
Nee. Heb jij niet zoiets als leerplicht?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
Nectar, kan jij geen site ontwerpen voor udowu.nl?
Die site hebben ze al in bezetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
Nectar, kan jij geen site ontwerpen voor udowu.nl?
Stoer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is vmbo, evenals het havo en vwo is.
[..]
Blijkbaar.
[..]
Denk je dat nou echt?
Jaloersiteit smeer ik op mijn brood.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:58 schreef Intronic het volgende:
Probeer niet slim te doen Nectar, je weet niets.
Jawel maar ben vroeg uit tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee. Heb jij niet zoiets als leerplicht?
Tevens:
[..]
Het domein hebben ze inderdaad. Vandaar mijn vraag of je de bijbehorende website voor ze wil maken.quote:
Dan zal het een droog broodje zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jaloersiteit smeer ik op mijn brood.
[..]
Jawel maar ben vroeg uit toch
Het is jaloersheid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jaloersiteit smeer ik op mijn brood.
Zou kunnen manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het domein hebben ze inderdaad. Vandaar mijn vraag of je de bijbehorende website voor ze wil maken.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens:
http://open.spotify.com/track/6KstveOvnBzmhNWF9kJOie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed opgezocht mang.quote:
Lolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een tuchtschool lijkt mij wel iets voor jou.
Doe eens.quote:
Niet dan? Zo een waar je gewoon acht uur per dag lekker naar school toe mag en daarna verplicht met je medeleerlingen moet sporten, eten en slapen?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leuk.Tuurlijk wel, openen in je Spotify.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Lijkt me perfect voor hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet dan? Zo een waar je gewoon acht uur per dag lekker naar school toe mag en daarna verplicht met je medeleerlingen moet sporten, eten en slapen?
Wie zegt dat ik dat heb? Beter post je gewoon een Youtube filmpje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, openen in je Spotify.
Wat is deze?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ik net weer tegenkwam in een topic.
Ik moest aan Rezania denken
2 kilo waardering, 3 boksen van de mannelijke users, 12 kusjes op de wang van de vrouwelijke users, en als je geluk hebt een beurt van een van de users.quote:
Nee zon boef ben ik niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet dan? Zo een waar je gewoon acht uur per dag lekker naar school toe mag en daarna verplicht met je medeleerlingen moet sporten, eten en slapen?
Dat zeg ik!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lijkt me perfect voor hem.
[..]
Wie zegt dat ik dat heb? Beter post je gewoon een Youtube filmpje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Mwah, als je ook maar een beetje zo bent als dat je hier doet, dan zullen je ouders wel blij met je zijn. Ik nam al aan dat je thuis inderdaad niet zo was.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dat zeg ik!Dubstep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Imo.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Yup.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:07 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Mwah, als je ook maar een beetje zo bent als dat je hier doet, dan zullen je ouders wel blij met je zijn. Ik nam al aan dat je thuis inderdaad niet zo was.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:10 schreef Nectar het volgende:
[..]
Yup.
Goed gezien ouwe.
In real ben ik een G die hosselt voor de $many$
Wat?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Een ban cool vinden, droeftoeter.
Ik huil er ook niet om, maar ik vind het ook niet cool of zo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:12 schreef Nectar het volgende:
[..]
Wat?
ik ga er niet omhuilen zoals jij.
Ik ook niet hoorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:13 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik huil er ook niet om, maar ik vind het ook niet cool of zo.
Ik kende droeftoeter, maar ik gebruikte het nooit.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Tevens Rez die mijn woorden over neemt.
En ok ik vind het heel erg cool.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:14 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Tevens Rez die mijn woorden over neemt.
Herintroductie van klassiekers.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kende droeftoeter, maar ik gebruikte het nooit.
Inderdaad.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:17 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Herintroductie van klassiekers.
Hoezo moest je aan mijn denken? Alleen vanwege dat beer gedoe of ook andere redenen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:20 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Bearforce1. Eindbazen gonna eindbaas
Omdat wij familie Beer zijn en omdat gayquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo moest je aan mijn denken? Alleen vanwege dat beer gedoe of ook andere redenen?
Homo, niet gay.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:21 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Omdat wij familie Beer zijn en omdat gay
Dat wordt spanken vanavond!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:24 schreef Spouwerranger het volgende:
En ik maar denken dat Rez mijn filmpje wel kon waarderen![]()
Jij bent ook uitgenodigd!quote:
Discozwemmen?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd!Evenals Lompe H!
We maken er gewoon een disco feestje van!
Neem je zwembroek mee, we vertellen niet wat we gaan doen..quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij bent ook uitgenodigd!Evenals Lompe H!
We maken er gewoon een disco feestje van!
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.
lolololquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan is het een nog grotere kutnerd.
Nou Mama, vertel maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jullie zijn homowat leuk voor jullie
het eerste fok/onz homo huwelijk ?
Deze man weet.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Patrick Hernandez, klootviool![]()
Wat vertellen? Ik doe niet aan trouwen. Trouwen is voor homo'smongolenquote:
Wie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:34 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Patrick Hernandez, klootviool![]()
Oké, dan zijn we het daar over eens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Wat vertellen? Ik doe niet aan trouwen. Trouwen is voor homo'smongolen
We doen wel 3 hongernegerts adopteren net zoals Paul 'dikzak' de Leeuwquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oké, dan zijn we het daar over eens.Ze vroeg ook nog naar een Baby Beer.
quote:
Moeten we ze dan ook te eten geven?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
We doen wel 3 hongernegerts adopteren net zoals Paul 'dikzak' de Leeuw
Oke, eentje dan anders kost het teveel. En die hoeven maar weinig eten, zijn ze toch al gewend.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:38 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
[..]
Moeten we ze dan ook te eten geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |