quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
Even adoratie voor Googleen Google translate
grgr
Terechte adoratie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
Even adoratie voor Googleen Google translate
grgr
Hoi, succes met je aankomende examens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef TWP het volgende:
Ik kom hier even hoi zeggen ookal mag het eigenlijk niet, want binnenkort tentamens.
Dankje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoi, succes met je aankomende examens.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik adoreer het merk Flippiee.
Terecht goed merk.
Verstandige keuze!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik laat gewoon copyright op mijn naam zetten.
Ja, vrij vlot gegaan inderdaad, maar de site stelt niet eens echt heel veel voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef LompeHork het volgende:
Ah, nog lekker vlot gegaan met de bouw! UBB profielen zijn inderdaad niet zo spannend.
Doucheze!
Ja dank je wel, jij bracht mij op het ideequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe. Ach, leren is ook overbodig als je talent hebt.
Al die devvers hoor ik altijd maar praten over dat iframe zo slecht is, maar waarom? Ik zie het probleem niet van iframe, gewoon een soort inception.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
Doe maar niet, dan komt niemand meer hierchatten in een iframe is trouwens ook gewoon diep triest, laat het dan gewoon weg
Die chat was ook niet mijn idee. Sowieso, iframesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
Doe maar niet, dan komt niemand meer hierchatten in een iframe is trouwens ook gewoon diep triest, laat het dan gewoon weg
Kale kutjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, er lopen op dit moment hier 6 rasechte UDOWU'ers rond, kom eens met meer ideeën? De site is nu zo kaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |