Allichtquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef coban het volgende:
[..]
Heb je zonnebankbruin hoofd en lelijke moves?
wtfquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ik net weer tegenkwam in een topic.
Ik moest aan Rezania denken
Dat ga ik niet doen, want dan is het weer net zo erg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Good going.
Ik vandaag dus 1 haaltjemeer wordt het ook niet.
Klopt. Maar ik merk wel duidelijk dat ik het blijkbaar niet zo lekker vond als ik dacht, dat motiveerd wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:06 schreef Intronic het volgende:
[..]
Dat ga ik niet doen, want dan is het weer net zo erg.
Ik heb toch niets op schat!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef coban het volgende:
Intronic beter ga je volhouden anders ben ik niet trots op je.
Er is ook niets lekkers aanquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik merk wel duidelijk dat ik het blijkbaar niet zo lekker vond als ik dacht, dat motiveerd wel.
succesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef coban het volgende:
Over 5 minuten heb ik toetsss. Wens me succes die lul gaat me toch een onvoldoende geven.
Succes en groeten aan die lul!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:17 schreef coban het volgende:
Over 5 minuten heb ik toetsss. Wens me succes die lul gaat me toch een onvoldoende geven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 12-10-2011 11:18:32 ]
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:18 schreef Intronic het volgende:
Noem één ingrediënt dat "lekker is".
Sinds wanneer moet roken lekker zijn dan? Maar goed, lees de laatste alinea eens doorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who motivates the motivator?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:26 schreef coban het volgende:
Thaaanks.
Lompehork groeten terug.
Wat een klotetoets en die man zat met zijn klotehoofd de hele tijd te grijnzen met zijn klotegezicht en kloteogen.
Hahahah ik moest heel hard lachen en iedereen keek me aan in de gangenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:27 schreef LompeHork het volgende:
[..]"Lul, groeten van LompeHork"
Wel goed gemaakt?
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:28 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah ik moest heel hard lachen en iedereen keek me aan in de gangen
Weenie ik heb nooit geleerd mja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |