quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
Even adoratie voor Googleen Google translate
grgr
Terechte adoratie.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:10 schreef Flippiee het volgende:
Even adoratie voor Googleen Google translate
grgr
Hoi, succes met je aankomende examens.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:18 schreef TWP het volgende:
Ik kom hier even hoi zeggen ookal mag het eigenlijk niet, want binnenkort tentamens.
Dankje!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoi, succes met je aankomende examens.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:21 schreef Monopoly het volgende:
Ik adoreer het merk Flippiee.
Terecht goed merk.
Verstandige keuze!quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]Ik laat gewoon copyright op mijn naam zetten.
Ja, vrij vlot gegaan inderdaad, maar de site stelt niet eens echt heel veel voor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:50 schreef LompeHork het volgende:
Ah, nog lekker vlot gegaan met de bouw! UBB profielen zijn inderdaad niet zo spannend.
Doucheze!
Ja dank je wel, jij bracht mij op het ideequote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 12:29 schreef LompeHork het volgende:
[..]Whehehe. Ach, leren is ook overbodig als je talent hebt.
Al die devvers hoor ik altijd maar praten over dat iframe zo slecht is, maar waarom? Ik zie het probleem niet van iframe, gewoon een soort inception.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
Doe maar niet, dan komt niemand meer hierchatten in een iframe is trouwens ook gewoon diep triest, laat het dan gewoon weg
Die chat was ook niet mijn idee. Sowieso, iframesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:29 schreef LompeHork het volgende:
Doe maar niet, dan komt niemand meer hierchatten in een iframe is trouwens ook gewoon diep triest, laat het dan gewoon weg
Kale kutjesquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, er lopen op dit moment hier 6 rasechte UDOWU'ers rond, kom eens met meer ideeën? De site is nu zo kaal.
Accessiblity = 0quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef Dimens het volgende:
[..]
Al die devvers hoor ik altijd maar praten over dat iframe zo slecht is, maar waarom? Ik zie het probleem niet van iframe, gewoon een soort inception.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Die chat was ook niet mijn idee. Sowieso, iframes
Maar ja, die kan dan wel weg ja, imo.
Wanneer is iemand rasecht?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:31 schreef BBQSausage het volgende:
Maareh, er lopen op dit moment hier 6 rasechte UDOWU'ers rond, kom eens met meer ideeën? De site is nu zo kaal.
Moet je me even aan helpen herinneren vrijdag. Dan heb ik weer volop internet. Nu zitr ik op school en kan ik geen tetten kijken anders ban op systeemquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Abo*
Ja, maar op udowu.nl is dat dus zonder abo.
Site staat nog niet online, komt nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Moet je me even aan helpen herinneren vrijdag. Dan heb ik weer volop internet. Nu zitr ik op school en kan ik geen tetten kijken anders ban op systeem
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
Behalve Nectar, want die hoort er niet in thuis.
quote:
O koelquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:34 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als je daarin staat.
Dan ga ik luisteren, ook heb ik vernomen dat hij gaat samenwerken met nog een paar topartiesten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Binnenkort komt hij met een goede plaat uit. Die klasgenoot Tobias is echt een held.
Klasse muziek
Een soort van piemel hoek?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O koelAls er een tettenhoek is he. Dan wil ik ook een hoek hebben voor de vrouwen waarin we mannen kunnen posten. Grgr
Je kunt er geen reet mee, het is niet aan te passen, dat maakt het kut.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Dimens het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik weet dat W3Schools gebruik maakt van iframe, maar wat daar nu erg aan is?
Frikandellenwoud.quote:
Een piemelhoek met een balkje voor de piemel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar dan fatsoenlijker omdat Coban
Zal ik er dan zo'n doelgroep keuze van maken?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
O koelAls er een tettenhoek is he. Dan wil ik ook een hoek hebben voor de vrouwen waarin we mannen kunnen posten. Grgr
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt er geen reet mee, het is niet aan te passen, dat maakt het kut.
[..]
Frikandellenwoud.
Zodra hij hem af heeft volgende week ga ik chillen bij hem , neem ik USB mee en dan kan ie online.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dan ga ik luisteren, ook heb ik vernomen dat hij gaat samenwerken met nog een paar topartiesten.
Kan niet wachten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zodra hij hem af heeft volgende week ga ik chillen bij hem , neem ik USB mee en dan kan ie online.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Een piemelhoek met een balkje voor de piemel.
Dat is pas een strak planquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zal ik er dan zo'n doelgroep keuze van maken?
Doelgroep:
- Man
- Vrouw
En dat je dan kun kiezen welke plaatjes je wilt zien, de plaatjes bedoeld voor de mannen, of voor de vrouwen.
Ik neem dan maar aan dat ik het nooit zal gaan gebruiken.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:38 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Je kunt er geen reet mee, het is niet aan te passen, dat maakt het kut.
[..]
Frikandellenwoud.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |