De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het, en ik moet morgen weer naar school.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hier ben ik zelf ook net achtergekomen, wat een schrik was dat
"je bent turks dat kan helemaal nietttt"quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef coban het volgende:
Op de middelbare school waren er Nederlanders die het niet uit konden staan dat ik voor Nederlands hoger stond dan zij
"je bent turks dat kan helemaal nietttt"
Paupers.
Ik vond dat een goede lapo, beter dan 'jalkdfgjiuqd'.quote:
Hahahahquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heil coban
coban doet je goed
want wat je ook doet
coban doet goed
super coban
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:07 schreef Haifisch het volgende:
[..]
"je bent turks dat kan helemaal nietttt"
als ik dat zeg dan ben je datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef coban het volgende:
[..]
Hahahah
Mja ik ben niet heil dus ja.
Was maar een grapje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik vond dat een goede lapo, beter dan 'jalkdfgjiuqd'.
Mhmm ik vergelijk mijzelf niet graag met heilige personen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:09 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
als ik dat zeg dan ben je dat
hurr durrquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heil is trouwens gewoon een wens dat het goed met je gaat.
vrede zij met Coban!
zo beter. betekent in deze context hetzelfde heur
Dat was geen hunt jij jankerd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Ouqz het volgende:
Voordat je reageert: -
Geen lapo-hunt!
Niet gelezen, Dalando?
die zijn misschien vervelend, de mensen die ze krijgen zijn naarquote:
Tsjaquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef Boterbartje het volgende:
ja coban ik had dat ook ik had voldoendes en nederlanders niet lachen man enzo.
Trouwens altijd boze leraar NL omdat ik onverschillig was/ben en het me niet boeide of ik een 6 of hoger had1x geleerd omdat hij het wou, 9.3 gehaald. ook niet weer gedaan.. en boos om mijn 6/7 dat hij was elke keer
vwo middelbaar onderwijs is echt van bedroevend niveau.. dat dit het hoogste is zegt veel over de nog lagere niveaus en de gesteldheid van het nederlandse onderwijs
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:11 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
die zijn misschien vervelend, de mensen die ze krijgen zijn naar![]()
HIJ IS VAN MY!!! MY PRECIOUSSSS
Jij kan geen ABN want allochtoonquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Tsjamja ik heb echt een hekel aan mensen die denken dat alle allochtonen geen ABN kunnen omdat allochtoon
Ja kijk niet naar hoe ik post want ik laat steeds expres van alles weg omdat het maar een forum is
Vrede zij met hem (profeet)quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:10 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
heil is trouwens gewoon een wens dat het goed met je gaat.
vrede zij met Coban!
zo beter. betekent in deze context hetzelfde heur
Als je een meningsverschil wil oplossen, doe je dat maar via PM.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De helft van de jongeren kan geen ABN, daarvan ben ik overtuigd.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:12 schreef coban het volgende:
[..]
Tsjamja ik heb echt een hekel aan mensen die denken dat alle allochtonen geen ABN kunnen omdat allochtoon
Ja kijk niet naar hoe ik post want ik laat steeds expres van alles weg omdat het maar een forum is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |