De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee, het glas laat het meer lijken dan het is.quote:
Wat een kut lapo.quote:
Wat een kut fipo.quote:
jaa och als ik nou de hele tijd ging posten vanwege lapo en alles, maar ik had gewoon de laatste post enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
Bartje ook voor jou geld geen lapohunten
Zie je veranderingen?quote:
jij haatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt wel mee, het glas laat het meer lijken dan het is.
[..]
Wat een kut lapo.
[..]
Wat een kut fipo.
Geldt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
Bartje ook voor jou geld geen lapohunten
Hoe doen jullie dat nou mobiel. kijkt me echt kut. ik kan al nieteens een fatsoenlijk 2 regels typen zonder daar een uur over te doenquote:
Zie signature.quote:
Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij haat
ja ik vond het echt vet veel suiker hoa
HAHAHAHAHAHA DIE KAASquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zie signature.
En jij, zie de wip site
Nogsteeds zonder layout?quote:
Even wennen, valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nou mobiel. kijkt me echt kut. ik kan al nieteens een fatsoenlijk 2 regels typen zonder daar een uur over te doen
qwerty toetsenbordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nou mobiel. kijkt me echt kut. ik kan al nieteens een fatsoenlijk 2 regels typen zonder daar een uur over te doen
Ik altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |