De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Valt wel mee, het glas laat het meer lijken dan het is.quote:
Wat een kut lapo.quote:
Wat een kut fipo.quote:
jaa och als ik nou de hele tijd ging posten vanwege lapo en alles, maar ik had gewoon de laatste post enzoquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
Bartje ook voor jou geld geen lapohunten
Zie je veranderingen?quote:
jij haatquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Rezania het volgende:
[..]
Valt wel mee, het glas laat het meer lijken dan het is.
[..]
Wat een kut lapo.
[..]
Wat een kut fipo.
Geldt.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:22 schreef Dalando het volgende:
Bartje ook voor jou geld geen lapohunten
Hoe doen jullie dat nou mobiel. kijkt me echt kut. ik kan al nieteens een fatsoenlijk 2 regels typen zonder daar een uur over te doenquote:
Zie signature.quote:
Ik geef gewoon mijn mening.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jij haat
ja ik vond het echt vet veel suiker hoa
HAHAHAHAHAHA DIE KAASquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Zie signature.
En jij, zie de wip site
Nogsteeds zonder layout?quote:
Even wennen, valt best mee hoor.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nou mobiel. kijkt me echt kut. ik kan al nieteens een fatsoenlijk 2 regels typen zonder daar een uur over te doen
qwerty toetsenbordenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hoe doen jullie dat nou mobiel. kijkt me echt kut. ik kan al nieteens een fatsoenlijk 2 regels typen zonder daar een uur over te doen
Ik altijd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:23 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Waar hebben jullie het over?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:24 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oh, dan is het niet zo grappig.
Grapje Rez, kusjes ditdat.
Weet je vader over fok?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:25 schreef BBQSausage het volgende:
Ohja bedankt voor de felicitaties, groetjes terug van m'n pa.
Kaas op de site, jouw idee ofzo.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp het nog steeds niet.
Wat?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:27 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kaas op de site, jouw idee ofzo.
Ik herinner me je dat zeggenquote:
Thanks voor de tip broquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hertog Jan nu voor ¤8,99 /krat
Knakworstjeeeeesquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:17 schreef monkyyy het volgende:
Eens kijken of er wat te eten is hier.
Goed zo jongen, ging je van 150kg naar 149kg?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
tevens enzo ik val af omdat ik werk.. nu ik niet de hele dag meer naar de koelkast kan lopen en om het uur een uitsmijter bak
Zie de registratiepagina dan...quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Layout is wel stabiel, jij kan er alleen niet mee omgaan Dalando. Maar ik ga nu slapen
Welterusten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Layout is wel stabiel, jij kan er alleen niet mee omgaan Dalando. Maar ik ga nu slapen
Trusten heldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Trusten manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
Maar wel slaapzequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:29 schreef Patje1987 het volgende:
nee ik ging zegmaar voor de vakantie van 78 naar na de vakantie naar 82quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Goed zo jongen, ging je van 150kg naar 149kg?
Heeft een ban, is nog wel aan het lurken.quote:
Ah oké, dat is wel een mooi voordeel van werken, je kan niet de hele tijd eten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nee ik ging zegmaar voor de vakantie van 78 naar na de vakantie naar 82
toen ging ik naar 83/84 ofzo en nu zit ik op 81 ofzo maar m'n buik is heel erg ingekrompen en ik heb ineens dikkere spieren op m'n armen joh
Oh die HR's.. Hihiquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Ouqz het volgende:
Wat heeft Plastic_zak gedaan dan, dat iedereen hem zo haat?
Okay.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Negeer hem aub, ik zie nu z'n posts alsnog, heb hem niet voor niks geblockt.
ga weg, kneusquote:
Negeer hem gewoon, hij komt hier voor de aandacht.quote:
Een kut user zijn.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef ConscienceNL het volgende:
-Weg zodat mensen die hem geblockt hebben de tekst niet zien.
Dompel het glas onder in vloeibare stikstof.quote:
even snel in vriezer, over 15 min lekker lurken of ijsklontenquote:
nee echt is dit serieus?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Snakey het volgende:
Hoi, daar ben ik weer. Eerstvolgende vervelende lapohunter krijgt een mooie titel van mij.![]()
¨banhunter¨.
Guess you know what I mean.
Whyyquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Boterbartje het volgende:
m'n moedergodver die is niet goed
Dat vind ik een hele goeie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Snakey het volgende:
Hoi, daar ben ik weer. Eerstvolgende vervelende lapohunter krijgt een mooie titel van mij.![]()
¨banhunter¨.
quote:
Krijg je dan ook zo'n mooi tagje?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Snakey het volgende:
¨banhunter¨.
Heldquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Snakey het volgende:
¨banhunter¨.
Even kijken of ik vloeibare stikstof in de kast heb staan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dompel het glas onder in vloeibare stikstof.
Heb het pak al 5 minuten in de vriezer gelegd, MAAR IK HEB NU DORST MOET NU ICETEA HEBBEN ANDERS GA IK DOODquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
euh doe hem in de vriezer 1 minuut
dan is ie lekker koel
Ik zie je al in de bus vallen door die hakken.quote:
Zo werkt het niet, er was ooit een user die dat had geprobeerd.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nog even en je icetea wordt warm, dan heb je gewone thee.
Details? Want dit is een gemiddelde FOK!user omschrijving.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:34 schreef Dimens het volgende:
De nazi en kut user uitgehangen, daarom haten wij hem.
Doe normaal man nee doe zelf normaalquote:
doe es normaal en rustig manquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Doe normaal man nee doe zelf normaal
nou kijk als iemand zo erop zit te hunten zo van: oh shit nog 30 post ik ga klaar zitten omg?!quote:
Ja, de rust toen jij hier nog niet was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:36 schreef ConscienceNL het volgende:
-Hier vandaag geen tekst om het milieu te sparen.
ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
nou kijk als iemand zo erop zit te hunten zo van: oh shit nog 30 post ik ga klaar zitten omg?!
dan begrijp ik het
Als ik post en ik zie nog 1 post staan.. dan wil ik best nog wel eens zo van HIHAHO ofzo neerzetten want dan mag ik zo'n gave titel bedenken
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja, de rust toen jij hier nog niet was.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:33 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Negeer hem aub, ik zie nu z'n posts alsnog, heb hem niet voor niks geblockt.
Bij elke post die ook maar net tegen de regels was een TR doen in de hoop dat hij moderator zou worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef Ouqz het volgende:
[..]
Details? Want dit is een gemiddelde FOK!user omschrijving.
Het maakt het er niet leuker op in ieder geval. Dus ja. Post gewoon lekker. Lekker belangrijk wie de lapo heeft.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Wel.
Ok, hoi en welkom terug user #284825
quote:
xd!!!!hij moet afkicken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:31 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heeft een ban, is nog wel aan het lurken.
Misschien wel het beste, ga ik voortaan ook doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:38 schreef monkyyy het volgende:
Ik vermijd de lapo altijd, te lui om leuke titel te verzinnen.
Ik wil een nieuwe laptop kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef ConscienceNL het volgende:
heeft iemand nog wat te vertellen
Wat snakey zegt dus.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Snakey het volgende:
[..]
Het maakt het er niet leuker op in ieder geval. Dus ja. Post gewoon lekker. Lekker belangrijk wie de lapo heeft.
quote:
Stop daar eens mee.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Ouqz het volgende:
Wat is dit, heeft Oerbeer de meester erbij gehaald? Of was het Dalando?
Ik twijfel dus, een chromebook is ideaal voor opleiding, maar dan heb ik wel geen aansluiting voor Guitarrig+softwarequote:
Erg zakelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
Later als ik rijk en zakenvrouw bennnn
http://favim.com/orig/201(...)-Favim.com-71944.jpg
Omgosh hele wandkast vol
Omggg
Dit boeit jullie ws geen fuck mja jullie zijn mijn terugpratende dagboek dus tsja
oh jawel ik vind het mooie schoenen ga ze zelf ook kopenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
Omgosh hele wandkast vol
Omggg
Dit boeit jullie ws geen fuck mja jullie zijn mijn terugpratende dagboek dus tsja
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zijn tekst is weg gehaald, zo weet je dus alsnog niet wat hij gepost heeft.
Nee, niet grappig. Sorry.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Boterbartje het volgende:
Hee dit is lachen. straks blijven wel op 299 post hangen omdat niemand lapo wil maken want dan krijg je ban als "lapohunter" en dan sterft udowu uit en gaat iedereen dood!
[ afbeelding ]
Chromebook vind ik een beetje een stomme uitvinding.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik twijfel dus, een chromebook is ideaal voor opleiding, maar dan heb ik wel geen aansluiting voor Guitarrig+software
Vind je dat niet super kut lopen zo hoog?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef coban het volgende:
Omgosh hele wandkast vol
Omggg
Doe eens normaal!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Voor het eerst dat ik hard moest lachen om jequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:41 schreef ConscienceNL het volgende:
[..]
oh jawel ik vind het mooie schoenen ga ze zelf ook kopen
Maar dat beweegt niet zo snel als een privéjet.quote:
Qua functie hetzelfde als Ipad en I-insertspul-quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Chromebook vind ik een beetje een stomme uitvinding.
alleen werkt ipad perfectquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Qua functie hetzelfde als Ipad en I-insertspul-
Ik lees sowieso mee, dat heeft niks met Oerbeer te maken.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:39 schreef Ouqz het volgende:
Wat is dit, heeft Oerbeer de meester erbij gehaald? Of was het Dalando?
Ja deze wel ietsjes te hoog maar toch wel het lekkkerst lopen is 10-12 cm denk ik. Lager vind ik niet mooi en ik vind hoog dan lekkerder lopen, wel met plateau het liefstquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:42 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Vind je dat niet super kut lopen zo hoog?
koffie verkeerdquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Haifisch het volgende:
Maar dus, wat is belangrijker
-Snel en voor het web gemaakt
-Sloom, voor mijn gitaar gemacht
Trouwens, anti atoomenergiequote:
Shadapquote:
Gezien je nu toch mee leest, wanneer wordt er eens iets gedaan aan het geval wat DIG heet?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lees sowieso mee, dat heeft niks met Oerbeer te maken.
JA MAAR DAN WEL EEN MOOIE EN NIE ZO EEN LELUKE!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Rezania het volgende:
En natuurlijk ook een groot huis.
[ afbeelding ]
Ik zal kijken wat ik kan doen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:45 schreef Dalando het volgende:
Zo, ik vind dat ik mijn steentje wel heb bijgedragen aan udowu.nl. BBQ, ga eens lekker los op de code.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik zal kijken wat ik kan doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Post jij dan eens een plaatje van een mooi huis.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
JA MAAR DAN WEL EEN MOOIE EN NIE ZO EEN LELUKE!
En dit is dus een gevalletje "nee" waar Snakey in de buurt staat.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Haifisch het volgende:
[ afbeelding ]
Pauperkijkers worden
[ afbeelding ]
Haifisch overheerst
Ik zou wachten op de Intel ultrabooks die eraan gaan komen, dat is namelijk veel interessanter.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Qua functie hetzelfde als Ipad en I-insertspul-
Ik ben vanaf groep 6 pro-kernenergiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah ja wou je die discussie aangaan?
Wat is daarmee aan de hand dan?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gezien je nu toch mee leest, wanneer wordt er eens iets gedaan aan het geval wat DIG heet?
Jaa jij wil natuurlijk die parel-post van deze boterige knul lezen he? jaja ik heb je door!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef Snakey het volgende:
[..]
Ik lees sowieso mee, dat heeft niks met Oerbeer te maken.
Sowieso loopt dit topic nu vol baggerusers, ze weten geen andere plek te vinden denk ik.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
En dit is dus een gevalletje "nee" waar Snakey in de buurt staat.
ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa jij wil natuurlijk die parel-post van deze boterige knul lezen he? jaja ik heb je door!
Snakey leest sneaky mee om de post van Bart te lezen
Ze heeft zich goed in dit topic ingelezen
Deze literaire wonderen met een kwalitatief goede inhoud
Altijd attent, scherp en goed onderbouwd
Deze post kan Snakey vast waarderen
En hoe ik ook anderen kan enthousiasmeren
Daarom blijf lekker mijn coole post lezen met plezier
Sinterklaaspapier
[ afbeelding ]
En ik weet dat smegje ook meekijkt, en hij weet ook wel wie. Ik heb ook al gezegd dat we PRs en TRs mogen doen als ze weer lopen te qutten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso loopt dit topic nu vol baggerusers, ze weten geen andere plek te vinden denk ik.
Sowieso al haat aan drie users, waarvan iedereen wel kan raden wie.
Hij is de bagger zelvequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Ouqz het volgende:
Waarom negeren jullie ConscienceNL? Het valt op.
Boterige knulquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa jij wil natuurlijk die parel-post van deze boterige knul lezen he? jaja ik heb je door!
Snakey leest sneaky mee om de post van Bart te lezen
Ze heeft zich goed in dit topic ingelezen
Deze literaire wonderen met een kwalitatief goede inhoud
Altijd attent, scherp en goed onderbouwd
Deze post kan Snakey vast waarderen
En hoe ik ook anderen kan enthousiasmeren
Daarom blijf lekker mijn coole post lezen met plezier
Sinterklaaspapier
[ afbeelding ]
Die banners worden alleen in uitzonderlijke gevallen getoond, dit zijn speciale banners vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef Dalando het volgende:
Bartje je moet die banners van jou gaan verzamelen in je FoBo.
mja. het is oncontroleerbaar op lange termijn. daar zit hem de crux!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik ben vanaf groep 6 pro-kernenergie
Verzamel ze in je FoBo dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die banners worden alleen in uitzonderlijke gevallen getoond, dit zijn speciale banners van
BART's Boterige Waardering Keurmerk
hoezo heet je boterbartje en niet roomboterbartjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die banners worden alleen in uitzonderlijke gevallen getoond, dit zijn speciale banners van
Heb je ook een nieuws netwerk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Net ONZ, maar dan met nerds.quote:
Het bos? Hippie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja. het is oncontroleerbaar op lange termijn. daar zit hem de crux!
[ afbeelding ]
mijn droomhuis
Laatste tijd loop ik veel op slip ons dit model zeg maar en uggs (haters gonna hate)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ja deze wel ietsjes te hoog maar toch wel het lekkkerst lopen is 10-12 cm denk ik. Lager vind ik niet mooi en ik vind hoog dan lekkerder lopen, wel met plateau het liefst
Draag jij veel hakken?
Coban, dalando, rezania?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso loopt dit topic nu vol baggerusers, ze weten geen andere plek te vinden denk ik.
Sowieso al haat aan drie users, waarvan iedereen wel kan raden wie.
Ik heb hem geblocktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Ouqz het volgende:
Waarom negeren jullie ConscienceNL? Het valt op.
lekker warm die uggsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatste tijd loop ik veel op slip ons dit model zeg maar en uggs (haters gonna hate)
Ik zie geothermische energie als oplossing. Daarna komt kernenergie, daarachter waterkracht, windmolens bio-centrales en dan zonne energiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja. het is oncontroleerbaar op lange termijn. daar zit hem de crux!
[ afbeelding ]
mijn droomhuis
Uggs vind ik zelf wel nice sommige modellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatste tijd loop ik veel op slip ons dit model zeg maar en uggs (haters gonna hate)
quote:
Jij snapt het.quote:
banaan-vraag wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je weet wel op wie ik doel.
Ik ga geen namen noemen, want haatzaaien hier is verboden. Ohja, en een banaanvraag ook.
Ik weet, ik sta erbij. Zelfkennis Jwzquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen, want haatzaaien hier is verboden. Ohja, en een banaanvraag ook.
Als je vragen hebt over banaan mag je het ook gewoon DMen als het niet gepost mag worden ok?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zonne-energie zou past echt interessant zijn als we zonnepanelen op de maan en in de ruimte zouden plaatsen. Voor geothermische energie zijn er gewoon niet genoeg mogelijkheden om echt succesvol te worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik zie geothermische energie als oplossing. Daarna komt kernenergie, daarachter waterkracht, windmolens bio-centrales en dan zonne energie
Volgens mij snap ik best veel.. en ook best veel wat betreft vrouwen enzoquote:
kernenergie is prima op korte en middenlange termijn. op zeer lange termijn is niets te garanderen. opslag voor de tijd dat het radioactief blijft bestaat nog niet (geen veilige iig), en de vervaltermijn is zo lang dat we werkelijk niet kunnen gissen hoe de wereld er dan uit ziet. voor hetzelfde geld is er een ww3 geweest en de wereld weer waar het was in de 14e eeuw, en geeft de radioactieve afvalberg voor duizenden jaren zware problemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik zie geothermische energie als oplossing. Daarna komt kernenergie, daarachter waterkracht, windmolens bio-centrales en dan zonne energie
Die lopen heel fijn idd, moet je niet een te kleine maat hebben want dan krijg je echt blaren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Uggs vind ik zelf wel nice sommige modellen
Die eerste paar blijken echt lekker te lopen, heb ik gehoord
Wat een geniaal idee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonne-energie zou past echt interessant zijn als we zonnepanelen op de maan en in de ruimte zouden plaatsen. Voor geothermische energie zijn er gewoon niet genoeg mogelijkheden om echt succesvol te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Och hemeltje, friendzoned?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik best veel.. en ook best veel wat betreft vrouwen enzo
MAAR IK KOM ALTIJD DE VERKEERDEN TEGEN HUILEN OK
Ervaring dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die lopen heel fijn idd, moet je niet een te kleine maat hebben want dan krijg je echt blaren.![]()
trek het je niet aan joh. lekker boeiend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:52 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik weet, ik sta erbij. Zelfkennis Jwz
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Haifisch het volgende:
Maar dus, Studie of gitaar?
Voor de meelezers:zobersiwo geen chromebook halen, veel te beperkt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb me ook beetje ingelezen wat betreft laptops en zulks
Dell xps 15 met i7, GT525, 6gb werkgeheugen, 750 GB voor 560 euro go go go (zit zelfs een muis en tas bij)Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Mijn plan is de energie die windmolens niet het net op gooien (wegens belastingen die ze dan moeten betalen (ja ik weet het het is idioot)) op te slaan dmv elektrolyse van waterquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
kernenergie is prima op korte en middenlange termijn. op zeer lange termijn is niets te garanderen. opslag voor de tijd dat het radioactief blijft bestaat nog niet (geen veilige iig), en de vervaltermijn is zo lang dat we werkelijk niet kunnen gissen hoe de wereld er dan uit ziet. voor hetzelfde geld is er een ww3 geweest en de wereld weer waar het was in de 14e eeuw, en geeft de radioactieve afvalberg voor duizenden jaren zware problemen.
Ja, van die hele leuke, denk je "ach ze rekken wel wat uitquote:
haten op inhoud is prima. op personen is jammer.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:54 schreef Dalando het volgende:
Er zijn wel haters op mij of op de manier waarop ik codeer (ahum).
Maar die block ik, ik heb abo
nouja met x aantal wel maar dat is bewust want niet echt mijn typ enzo maar wel goed mee praten en alles.. zij in elk geval wel met mij en ik kom wat over (die wel lekkere) vriendinnen en zo te weten..quote:
Haha ik weeetquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, van die hele leuke, denk je "ach ze rekken wel wat uit" een uurtje lopen op mijn nieuwe schoentjes, vette blaren.
Maar het enige waar ik laptop voor gebruik is het web. Maar mijn gewone pc is nu kapot, dus ik kan geen muziek meer machenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zobersiwo geen chromebook halen, veel te beperkt man
ik heb me ook beetje ingelezen wat betreft laptops en zulks
Dell xps 15 met i7, GT525, 6gb werkgeheugen, 750 GB voor 560 euro go go go (zit zelfs een muis en tas bij)
oke nu dit; een inspiron met een i5, 4gb werkgeheugen mooi alles enzulks: voor de prijs van TADADADADAAAM 430 euroquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:56 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Maar het enige waar ik laptop voor gebruik is het web. Maar mijn gewone pc is nu kapot, dus ik kan geen muziek meer machen
Goeie vraag.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
Mannenwaarom bestaan ze eigenlijk
ONZIJDIGENNN HERENIG U
Ik moest lachen en huilen tegelijk.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef Dimens het volgende:
[..]
Om een broodje te maken, al dan niet met gesneden ui.
Ik wou dat ik hermafrodiet was.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:57 schreef coban het volgende:
Mannenwaarom bestaan ze eigenlijk
ONZIJDIGENNN HERENIG U
quote:
ik moest het je laten weten Haha!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:46 schreef MAHL het volgende:
[..]
Kijk dat moet je bij Monkyyy dus anders aanpakken... Slowplayen heet dat in de pokerwereld. Het gros van de hands folden, en als je een goede hand hebt in plaats van meteen flink betten langzaam opbouwen en langzaam leegzuigen. Dat ze eerst nog denken 'die heeft een matige hand, daar kan ik overheen', en na de river flink inzetten zodat ze denken dat je bluft, maar dan pak je ze terug met een full house en ben je binnen.
Vertaald naar Monkyyy zou dat dus zijn grotendeels op de achtergrond blijven, af en toe een leuke opmerking maken (maar niet te veel), dat ze denkt van 'dat is wel een leuke gast, eentje die niet al te obvious in mijn broekje wil komen maar gewoon zichzelf is.' Zodra ze dat denkt kun je het wat minder subtiel doen - seksueel getinte opmerkingen maken etc. Wanneer ze dan eindelijk een beetje geil wordt gewoon ervoor gaan, dan is ze al zo ver heen met hormonen en die shit dat ze geen nee meer kan zeggen
Ik doelde met die ahum op ouqz ofzo, hij ging helemaal haten op mijn code.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
Ik haat niet op je code Dalando. Je code is briljant. (ahum)
Ja. Ik ga ontslag nemen van mijn huidige man.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Je was aan het lachen en ui aan het snijden?
Je weet toch dat dat niet mogelijk is hè?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hermafrodiet was.
Lekker in mijn eentje mij voortplanten.
dan valt de prefectie niet meer op. daaromquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef coban het volgende:
Waarom bestaat de hele wereld niet uit allemaal cobannen.
Allemaal perfectie.
Ja dat zou bazig zijnquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:58 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik wou dat ik hermafrodiet was.
Lekker in mijn eentje mij voortplanten.
Dat zijn mislukte hermafrodieten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je weet toch dat dat niet mogelijk is hè?
Wie word je nieuwe man?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef coban het volgende:
[..]
Ja. Ik ga ontslag nemen van mijn huidige man.
ga naar je huisarts en zeg dat je half in het verkeerde lichaam zit! kunnen ze fixen je weetz.quote:
Al genoemd. Schadequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Haifisch het volgende:
We moeten allemaal Zwitters zijn! Homohaat? Opgelost! Emancipatieproblemen? Opgelost
Con: ongesteldheid en mogelijkheid op zwangerschap na natte droom
Dat zijn alle hermafrodieten.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat zijn mislukte hermafrodieten.![]()
Mislukte hermafrodiet zijn.
Ja, ik zag het, ik ben sprakeloos.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Prof_Hoax het volgende:
[..]
[..]
ik moest het je laten weten Haha!
Een demente opa die 'toevallig' miljardair is.quote:
ow haten op eigenschappen waar mensen niets aan kunnen doen. doet dat zeer, je ziel laten zienquote:
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dan valt de prefectie niet meer op. daarom
Wacht maar op een dag wordt er iemand geboren die zichzelf kan voortplanten. De perfecte hermafrodiet.quote:
Ik bedoel dat alle hermafrodieten zich niet kunnen voortplanten met zichzelf, de rest zal mij een worst wezen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow haten op eigenschappen waar mensen niets aan kunnen doen. doet dat zeer, je ziel laten zien
Meh, ik heb geen FOK! familie meer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
Mensen, coban is geen baggeraarin, ze is gewoon mijn zelfgeile zussie.
Ja ja, we zien wel.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wacht maar op een dag wordt er iemand geboren die zichzelf kan voortplanten. De perfecte hermafrodiet.
Wordt met dt.quote:
ow. ik dacht dat je er seks had met 1 en hem haatte. zoals jij het zegt klinkt het anders dan ik dacht dat je bedoelde. poeh hee.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik bedoel dat alle hermafrodieten zich niet kunnen voortplanten met zichzelf, de rest zal mij een worst wezen.
dat klopt.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef Ouqz het volgende:
Coderen is iets anders, Dalando. Je hebt mij niet geblocked trouwens, dat kan ik zien.
FOK!familie?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
In dit geval niet toch? Het is toch ook geen " loopt je"?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:02 schreef coban het volgende:
[..]
Wordt met dt.
Weet ik nog niet. Kijken wie bang voor mij is en rijk is en oud is en bijna doodgaat.
Mmaar zeg zelf. Ik ben toch een en al perfectie? Kijk mijn kwaliteiten alles.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:01 schreef Dalando het volgende:
tuurlijk, papa en mamma en sussie en broertje spele in het poppenhok :$quote:
Wel. Wie loopt je man? Wie wordt je man?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
In dit geval niet toch? Het is toch ook geen " loopt je"?
Zo te zien komt er bij mij ook bagger uitquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
tuurlijk, papa en mamma en sussie en broertje spele in het poppenhok :$
naast al het aardse dat ik ken ben jij als de schoonheid van een verre ster, maar dan dichtbijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:03 schreef coban het volgende:
[..]
Mmaar zeg zelf. Ik ben toch een en al perfectie? Kijk mijn kwaliteiten alles.
quote:
Oh, ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:59 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik doelde met die ahum op ouqz ofzo, hij ging helemaal haten op mijn code.
quote:
Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:04 schreef coban het volgende:
[..]
Wel. Wie loopt je man? Wie wordt je man?
ik heb geen zin in soepen. denk er ff een vizier op. zo , met het kruis op het hoofdje.quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wens u allen een fijne avond en nachtrust toe, ik begeef mij naar mijn dikke vette gave grote 2 persoons zachte warme lekkere koele chille bedje toe
quote:
hier ben ik zelf ook net achtergekomen, wat een schrik was datquote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Rezania het volgende:
Oh shit, het is al middernacht geweest, ik heb het nu pas door.
Droeftoeters.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:06 schreef coban het volgende:
Op de middelbare school waren er Nederlanders die het niet uit konden staan dat ik voor Nederlands hoger stond dan zij
"je bent turks dat kan helemaal nietttt"
Paupers.
quote:
Nog een dansende Hayden voor het slapen gaan.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 00:05 schreef Boterbartje het volgende:
Ik wens u allen een fijne avond en nachtrust toe, ik begeef mij naar mijn dikke vette gave grote 2 persoons zachte warme lekkere koele chille bedje toe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |