Ik zie geothermische energie als oplossing. Daarna komt kernenergie, daarachter waterkracht, windmolens bio-centrales en dan zonne energiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja. het is oncontroleerbaar op lange termijn. daar zit hem de crux!
[ afbeelding ]
mijn droomhuis
Uggs vind ik zelf wel nice sommige modellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatste tijd loop ik veel op slip ons dit model zeg maar en uggs (haters gonna hate)
quote:
Jij snapt het.quote:
banaan-vraag wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je weet wel op wie ik doel.
Ik ga geen namen noemen, want haatzaaien hier is verboden. Ohja, en een banaanvraag ook.
Ik weet, ik sta erbij. Zelfkennis Jwzquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen, want haatzaaien hier is verboden. Ohja, en een banaanvraag ook.
Als je vragen hebt over banaan mag je het ook gewoon DMen als het niet gepost mag worden ok?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zonne-energie zou past echt interessant zijn als we zonnepanelen op de maan en in de ruimte zouden plaatsen. Voor geothermische energie zijn er gewoon niet genoeg mogelijkheden om echt succesvol te worden.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik zie geothermische energie als oplossing. Daarna komt kernenergie, daarachter waterkracht, windmolens bio-centrales en dan zonne energie
Volgens mij snap ik best veel.. en ook best veel wat betreft vrouwen enzoquote:
kernenergie is prima op korte en middenlange termijn. op zeer lange termijn is niets te garanderen. opslag voor de tijd dat het radioactief blijft bestaat nog niet (geen veilige iig), en de vervaltermijn is zo lang dat we werkelijk niet kunnen gissen hoe de wereld er dan uit ziet. voor hetzelfde geld is er een ww3 geweest en de wereld weer waar het was in de 14e eeuw, en geeft de radioactieve afvalberg voor duizenden jaren zware problemen.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik zie geothermische energie als oplossing. Daarna komt kernenergie, daarachter waterkracht, windmolens bio-centrales en dan zonne energie
Die lopen heel fijn idd, moet je niet een te kleine maat hebben want dan krijg je echt blaren.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef coban het volgende:
[..]
Uggs vind ik zelf wel nice sommige modellen
Die eerste paar blijken echt lekker te lopen, heb ik gehoord
Wat een geniaal idee!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zonne-energie zou past echt interessant zijn als we zonnepanelen op de maan en in de ruimte zouden plaatsen. Voor geothermische energie zijn er gewoon niet genoeg mogelijkheden om echt succesvol te worden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ice Cream Sandwich [x] Chromebook [x] Gmail [x] Google + [x] Google Docs [x] Picasa [x] Youtube [x] Google TV [ ]
Och hemeltje, friendzoned?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Volgens mij snap ik best veel.. en ook best veel wat betreft vrouwen enzo
MAAR IK KOM ALTIJD DE VERKEERDEN TEGEN HUILEN OK
Ervaring dusquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die lopen heel fijn idd, moet je niet een te kleine maat hebben want dan krijg je echt blaren.![]()
trek het je niet aan joh. lekker boeiend.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:52 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik weet, ik sta erbij. Zelfkennis Jwz
quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:53 schreef Haifisch het volgende:
Maar dus, Studie of gitaar?
Voor de meelezers:zobersiwo geen chromebook halen, veel te beperkt manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb me ook beetje ingelezen wat betreft laptops en zulks
Dell xps 15 met i7, GT525, 6gb werkgeheugen, 750 GB voor 560 euro go go go (zit zelfs een muis en tas bij)Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |