ok.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa jij wil natuurlijk die parel-post van deze boterige knul lezen he? jaja ik heb je door!
Snakey leest sneaky mee om de post van Bart te lezen
Ze heeft zich goed in dit topic ingelezen
Deze literaire wonderen met een kwalitatief goede inhoud
Altijd attent, scherp en goed onderbouwd
Deze post kan Snakey vast waarderen
En hoe ik ook anderen kan enthousiasmeren
Daarom blijf lekker mijn coole post lezen met plezier
Sinterklaaspapier
[ afbeelding ]
En ik weet dat smegje ook meekijkt, en hij weet ook wel wie. Ik heb ook al gezegd dat we PRs en TRs mogen doen als ze weer lopen te qutten.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso loopt dit topic nu vol baggerusers, ze weten geen andere plek te vinden denk ik.
Sowieso al haat aan drie users, waarvan iedereen wel kan raden wie.
Hij is de bagger zelvequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Ouqz het volgende:
Waarom negeren jullie ConscienceNL? Het valt op.
Boterige knulquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jaa jij wil natuurlijk die parel-post van deze boterige knul lezen he? jaja ik heb je door!
Snakey leest sneaky mee om de post van Bart te lezen
Ze heeft zich goed in dit topic ingelezen
Deze literaire wonderen met een kwalitatief goede inhoud
Altijd attent, scherp en goed onderbouwd
Deze post kan Snakey vast waarderen
En hoe ik ook anderen kan enthousiasmeren
Daarom blijf lekker mijn coole post lezen met plezier
Sinterklaaspapier
[ afbeelding ]
Die banners worden alleen in uitzonderlijke gevallen getoond, dit zijn speciale banners vanquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef Dalando het volgende:
Bartje je moet die banners van jou gaan verzamelen in je FoBo.
mja. het is oncontroleerbaar op lange termijn. daar zit hem de crux!quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:47 schreef Haifisch het volgende:
[..]
Ik ben vanaf groep 6 pro-kernenergie
Verzamel ze in je FoBo dan.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die banners worden alleen in uitzonderlijke gevallen getoond, dit zijn speciale banners van
BART's Boterige Waardering Keurmerk
hoezo heet je boterbartje en niet roomboterbartjequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Die banners worden alleen in uitzonderlijke gevallen getoond, dit zijn speciale banners van
Heb je ook een nieuws netwerk?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Net ONZ, maar dan met nerds.quote:
Het bos? Hippie.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja. het is oncontroleerbaar op lange termijn. daar zit hem de crux!
[ afbeelding ]
mijn droomhuis
Laatste tijd loop ik veel op slip ons dit model zeg maar en uggs (haters gonna hate)quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:44 schreef coban het volgende:
[..]
Ja deze wel ietsjes te hoog maar toch wel het lekkkerst lopen is 10-12 cm denk ik. Lager vind ik niet mooi en ik vind hoog dan lekkerder lopen, wel met plateau het liefst
Draag jij veel hakken?
Coban, dalando, rezania?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:48 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Sowieso loopt dit topic nu vol baggerusers, ze weten geen andere plek te vinden denk ik.
Sowieso al haat aan drie users, waarvan iedereen wel kan raden wie.
Ik heb hem geblocktquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:49 schreef Ouqz het volgende:
Waarom negeren jullie ConscienceNL? Het valt op.
lekker warm die uggsquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatste tijd loop ik veel op slip ons dit model zeg maar en uggs (haters gonna hate)
Ik zie geothermische energie als oplossing. Daarna komt kernenergie, daarachter waterkracht, windmolens bio-centrales en dan zonne energiequote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
mja. het is oncontroleerbaar op lange termijn. daar zit hem de crux!
[ afbeelding ]
mijn droomhuis
Uggs vind ik zelf wel nice sommige modellenquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Laatste tijd loop ik veel op slip ons dit model zeg maar en uggs (haters gonna hate)
quote:
Jij snapt het.quote:
banaan-vraag wel.quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, je weet wel op wie ik doel.
Ik ga geen namen noemen, want haatzaaien hier is verboden. Ohja, en een banaanvraag ook.
Ik weet, ik sta erbij. Zelfkennis Jwzquote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ga geen namen noemen, want haatzaaien hier is verboden. Ohja, en een banaanvraag ook.
Als je vragen hebt over banaan mag je het ook gewoon DMen als het niet gepost mag worden ok?quote:Op dinsdag 11 oktober 2011 23:51 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |