De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind het ook zonde geen hbo te doen, aangezien ik denk het wel aan te kunnen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:09 schreef coban het volgende:
[..]
2 daagjes school rest werk. Valt mee.
Wel zonde als je het hierbij laat, vind ik.
Me sneaky longtime see youquote:
Ik weet het wel zeker, aangezien zelfs de luie ikke het totnutoe ook gewoon aankan zonder een flikker uit te voerenquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vind het ook zonde geen hbo te doen, aangezien ik denk het wel aan te kunnen.
Grappig hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als je deze post ziet, dan doet internet het nog.
Wat is je postcode?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:15 schreef Rezania het volgende:
[..]
Grappig hoor.
Kan iemand die site van Ziggo even checken, kijken of er storingen zijn? Op mijn mobiel wil die site maar niet laden.
Ik zal wel wat moeten uitvoeren, maar dat zal het probleem wel niet zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:15 schreef coban het volgende:
[..]
Ik weet het wel zeker, aangezien zelfs de luie ikke het totnutoe ook gewoon aankan zonder een flikker uit te voeren
Storing zender Lig TVquote:
Welteruste lieve coban.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:19 schreef coban het volgende:
Hey jongens, ik ga slapen morgen moet ik opstaan zonder te laat enzo
Ik moet groeien ditdatalles jeweettog die shizzle![]()
Slaaplekker
Wtf is Lig TV?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:19 schreef Dimens het volgende:
[..]
Storing zender Lig TV
Er is storing. Onze digitale televisie zender Lig TV is op dit moment niet beschikbaar. We kunnen helaas niet aangeven wat de verwachte oplostijd is. Onze excuses voor het ongemak.
Verder niets.
De enige die hier nog is, ben ik.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:23 schreef Rezania het volgende:
Nou ja, aangezien het al bijna half twee is en het internet eruit ligt, kan ik maar beter gaan slapen. Welterusten iedereen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |