Op jezelf wonen? En werk enzo?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:01 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mwah, dat kan nog wel even duren dan.
Sowieso wil ik eerst wat gelukkiger worden voor ik aan een vriendin begin.
Zo vervelend als je "je" wilt typen op de iPod/iPhone en je typt mis. Dan krijg je altijd dat "he".quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:01 schreef coban het volgende:
Krijg he cijfer voor proefexamennee toch?
Hahahha ik had nieteens doorquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zo vervelend als je "je" wilt typen op de iPod/iPhone en je typt mis. Dan krijg je altijd dat "he".
Werk heb ik, maar dat is niet genoeg.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:02 schreef coban het volgende:
[..]
Op jezelf wonen? En werk enzo?
Ja maar misschien word je wel gelukkig door een vriendin te nemen?
Omgg ga chill doen man helemaal stressen jijquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:04 schreef BBQSausage het volgende:
Zo, nog even naar het toilet, en even wat drinken pakken, en dan ga ik fulltime programmeren. UDOWU.nl moet nou eens een keertje af.
Ach ja, ik word al moe als ik eraan denk nog 4 jaar hbo te moeten doen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:02 schreef coban het volgende:
Mbo is veel te laag voor dimens man
Niet te blij worden nu dimens
Deeltijdquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:05 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ach ja, ik word al moe als ik eraan denk nog 4 jaar hbo te moeten doen.
ECHT HEquote:
Ja nee, het duurt al veel te lang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:05 schreef coban het volgende:
[..]
Omgg ga chill doen man helemaal stressen jij
2 daagjes school rest werk. Valt mee.quote:
Ja mja niet teveel bezigzijnquote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja nee, het duurt al veel te lang.
Als je deze post ziet, dan doet internet het nog.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 01:09 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ligt het internet er bij jou ook uit?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |