Doe dat maar in kpd :$:$:$:$quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Intronic het volgende:
Hahihiahia ga ik mijn eigen piemel posten !:!"!!':9
Geil hoor.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Intronic het volgende:
Dat kun je rustig aannemen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik neem dan maar aan dat ik het nooit zal gaan gebruiken.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:40 schreef Intronic het volgende:
Ja dit dus, dit duurt veelte lang.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, wanneer is udowu.nl een keer af?
Dit dus.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:49 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja dit dus, dit duurt veelte lang.
Niet die makers ervan zijn (autistische) VMBO leerlingen en snappen waarschijnelijk niks van het website designen, maar doen stoer met codes te copy/pasten van andere sites, en dan eenvoudig de tekst te veranderen. Maar de bronnen zijn op voor hun. Dus ja, er komt niks meer van in hoogstwaarschijnelijk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:44 schreef Ezechielk het volgende:
Ja, wanneer is udowu.nl een keer af?
Wederom:quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet die makers ervan zijn (autistische) VMBO leerlingen en snappen waarschijnelijk niks van het website designen, maar doen stoer met codes te copy/pasten van andere sites, en dan eenvoudig de tekst te veranderen. Maar de bronnen zijn op voor hun. Dus ja, er komt niks meer van in hoogstwaarschijnelijk.
Het is vmbo.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Niet die makers ervan zijn (autistische) VMBO leerlingen en snappen waarschijnelijk niks van het website designen, maar doen stoer met codes te copy/pasten van andere sites, en dan eenvoudig de tekst te veranderen. Maar de bronnen zijn op voor hun. Dus ja, er komt niks meer van in hoogstwaarschijnelijk.
Jij met je gedachtes en aannames over autisme.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:53 schreef Nectar het volgende:
[..]
Moet je niet op je werk zijn?quote:
VMBO.quote:
Ja die tekst beschreef ook exact wat mijn gedachtes en aannames erover zijn......quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:55 schreef Rezania het volgende:
[..]
Jij met je gedachtes en aannames over autisme.
Kloptquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:56 schreef Patje1987 het volgende:
Zo te lezen heeft nectar er verstand van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |