Nee, het is vmbo, evenals het havo en vwo is.quote:
Blijkbaar.quote:[..]
Ja die tekst beschreef ook exact wat mijn gedachtes en aannames erover zijn
Denk je dat nou echt?quote:[..]
Klopt
Nee. Heb jij niet zoiets als leerplicht?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
Nectar, kan jij geen site ontwerpen voor udowu.nl?
Die site hebben ze al in bezetquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Ezechielk het volgende:
Nectar, kan jij geen site ontwerpen voor udowu.nl?
Stoer.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, het is vmbo, evenals het havo en vwo is.
[..]
Blijkbaar.
[..]
Denk je dat nou echt?
Jaloersiteit smeer ik op mijn brood.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:58 schreef Intronic het volgende:
Probeer niet slim te doen Nectar, je weet niets.
Jawel maar ben vroeg uit tochquote:Op woensdag 12 oktober 2011 13:58 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee. Heb jij niet zoiets als leerplicht?
Tevens:
[..]
Het domein hebben ze inderdaad. Vandaar mijn vraag of je de bijbehorende website voor ze wil maken.quote:
Dan zal het een droog broodje zijn.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jaloersiteit smeer ik op mijn brood.
[..]
Jawel maar ben vroeg uit toch
Het is jaloersheid.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Nectar het volgende:
[..]
Jaloersiteit smeer ik op mijn brood.
Zou kunnen manquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het domein hebben ze inderdaad. Vandaar mijn vraag of je de bijbehorende website voor ze wil maken.
Ja, leuk.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:00 schreef Ezechielk het volgende:
Tevens:
http://open.spotify.com/track/6KstveOvnBzmhNWF9kJOie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed opgezocht mang.quote:
Lolquote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:01 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Een tuchtschool lijkt mij wel iets voor jou.
Doe eens.quote:
Niet dan? Zo een waar je gewoon acht uur per dag lekker naar school toe mag en daarna verplicht met je medeleerlingen moet sporten, eten en slapen?quote:
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, leuk.Tuurlijk wel, openen in je Spotify.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no better way of exercising the imagination than the study of law.
No poet ever interpreted nature as freely as a lawyer interprets truth.
Jean Giraudoux, "Tiger at the Gates"
Lijkt me perfect voor hem.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Niet dan? Zo een waar je gewoon acht uur per dag lekker naar school toe mag en daarna verplicht met je medeleerlingen moet sporten, eten en slapen?
Wie zegt dat ik dat heb? Beter post je gewoon een Youtube filmpje.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 14:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, openen in je Spotify.
Wat is deze?quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Spouwerranger het volgende:
Wat ik net weer tegenkwam in een topic.
Ik moest aan Rezania denken
2 kilo waardering, 3 boksen van de mannelijke users, 12 kusjes op de wang van de vrouwelijke users, en als je geluk hebt een beurt van een van de users.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |