De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is fantastischquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb ik niet.nooit gedaan ook niet is dat leuk?
Het was het eerste wat bij mij omhoog kwamquote:
jumquote:
Vooral diequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Het was het eerste wat bij mij omhoog kwam
Ja tuurlijk lekker even alles vergeten ja. Ik had net een heel emotioneel moment en die ga ik nu verdrinken ok brbquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral die, net alsof het iets goeds is.
HAHAHAHHAHAHHA *rolt van stoel*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen nog niet drinken hier vandaar dat ze gaan ragen.
Nee, dat is geen goed idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk lekker even alles vergeten ja. Ik had net een heel emotioneel moment en die ga ik nu verdrinken ok brb
Deze man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
pff ik word hier moe van al dat zuipen, doe eens verstandig en denk aan je lichaam ik pak thee
Dat zijn geen hippies, dat zijn reggeas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, bij wiet denk ik altijd aan krakers met dreadlocks. Dat is gewoon mijn beeld erbij, het spijt me.
Dat zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Linksdraaiend hippie scum met als motto "jij verdient veel dus ik mag er wat van hebben hurr durr", dat dus
Ga morgen naar de shop, koop tip, vloei,tabak en een grammetje wiet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, bij wiet denk ik altijd aan krakers met dreadlocks. Dat is gewoon mijn beeld erbij, het spijt me.
ik heb wel een paar keer wiet gerookt je word er niet anders vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja wat is wel een goed idee dan?quote:
Ja nou mijn lichaam is toch al naar de klote. Het zit al in m'n glas jammer dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
pff ik word hier moe van al dat zuipen, doe eens verstandig en denk aan je lichaam ik pak thee
wut?quote:
Dat verschilt per persoon, maar naar de fles grijpen omdat dat je emotioneel bent is sowieso nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja wat is wel een goed idee dan?
[..]
Ja nou mijn lichaam is toch al naar de klote. Het zit al in m'n glas jammer dan.
Vanaf morgen ga ik weet thee drinken ok.
Ik ben nu een emotioneel wrak.
vrouwen zijn (ook uitzonderingen ik weet) allemaal een emotioneel wrak. Ze kunnen niet logisch nadenken en alles is emotioneel gezien een probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja wat is wel een goed idee dan?
[..]
Ja nou mijn lichaam is toch al naar de klote. Het zit al in m'n glas jammer dan.
Vanaf morgen ga ik weet thee drinken ok.
Ik ben nu een emotioneel wrak.
achman, als je sad puppy bent moet je juist helemaal van de kaart zuipen joh!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, maar naar de fles grijpen omdat dat je emotioneel bent is sowieso nooit een goed idee.
oh ik ben ook anti wiet hoaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon, elke keer als ik anti-wiet posts maak heb ik 99% van de FOK!kers op de kast en dat maakt mij aan het lachen.
Ga nou maar thee slurpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
achman, als je sad puppy bent moet je juist helemaal van de kaart zuipen joh!
comazuipen ftw !
Ja nou ik weet het gewoon even niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, maar naar de fles grijpen omdat dat je emotioneel bent is sowieso nooit een goed idee.
Ik heb juist een heel goed logisch denk vermogen ok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vrouwen zijn (ook uitzonderingen ik weet) allemaal een emotioneel wrak. Ze kunnen niet logisch nadenken en alles is emotioneel gezien een probleem.
Ja, maar dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het gewoon even niet meer.
De pijnstillers werken niet tegen de gewrichtspijn.
De oxazepam om te slapen voel je je weer uberklote van.
En een drankje word je lekker relaxed van en gewoon nouja nou en...![]()
Ik had zonet een soort van herbeleving en die shit is mij nog nooit overkomen en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. En ik kan om 1 uur snachts echt niemand bereiken die mij kan vertellen wat ik wel moet ok....
Nee niet te vaak normaal. De afgelopen paar weken wel maar ach ik kom er wel door heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik niet.Ga dan maar je gang, is waarschijnlijk nog het beste ook. Zolang je het maar niet te vaak doet.
Wiet werkt dan veel beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het gewoon even niet meer.
De pijnstillers werken niet tegen de gewrichtspijn.
De oxazepam om te slapen voel je je weer uberklote van.
En een drankje word je lekker relaxed van en gewoon nouja nou en...![]()
Ik had zonet een soort van herbeleving en die shit is mij nog nooit overkomen en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. En ik kan om 1 uur snachts echt niemand bereiken die mij kan vertellen wat ik wel moet ok....
Ja ik heb geen wiet en ik heb dr geen geld voor en ik durf het nie te kopenquote:
PERFECT JE BENT MIJN ALLES WANNEER GAAN WE DATENquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel goed logisch denk vermogen ok.
Ik heb meer mannelijke trekjes dan vrouwelijke qua logica redenering en inzicht.
ehh wut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
PERFECT JE BENT MIJN ALLES WANNEER GAAN WE DATEN
Grammetje white widow is niet zo duurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb geen wiet en ik heb dr geen geld voor en ik durf het nie te kopen
klinkt eng. als spinnen en zulksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Grammetje white widow is niet zo duur
zo die heeft de rest van haar leven koppijn en spijt dat ze hebben gaat. Vrouwen zijn soms zo achterlijk dom.. DENK DAN LOGISCH NA MAN maar nee hoho behalve pamquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
Een vriendin van mij heeft een hersenschudding en toch gaat ze naar Noordwijk, kansloos.
WHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zo die heeft de rest van haar leven koppijn en spijt dat ze hebben gaat. Vrouwen zijn soms zo achterlijk dom.. DENK DAN LOGISCH NA MAN maar nee hoho behalve pam
Heb jij eigenlijk ooit wel drugs genomen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Grammetje white widow is niet zo duur
Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit wel drugs genomen?
Ze is sowieso kansloos bezig met haar gezondheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zo die heeft de rest van haar leven koppijn en spijt dat ze hebben gaat. Vrouwen zijn soms zo achterlijk dom.. DENK DAN LOGISCH NA MAN maar nee hoho behalve pam
wat is deze? wil je niet filmpje kijken, romantisch op het strand liggen met z'n 2tjes en knuffelen en thee drinken en daarna worden we verlieft en gaan we kussen en trouwen en nemen we een labrador en kinder en een beige volvo en draag ik pantalons en werk op kantoor doordeweeks en zijn we het perfecte gezinnetje in een vinex wijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ehh wut.
trek maar een nummertje
Hoezo kansloos ? ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is sowieso kansloos bezig met haar gezondheid.Overal een pilletje voor en dan het liefst nog een glaasje wijn erbij.
Nee alles je zei volvoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat is deze? wil je niet filmpje kijken, romantisch op het strand liggen met z'n 2tjes en knuffelen en thee drinken en daarna worden we verlieft en gaan we kussen en trouwen en nemen we een labrador en kinder en een beige volvo en draag ik pantalons en werk op kantoor doordeweeks en zijn we het perfecte gezinnetje in een vinex wijk!maar die eerste anderhalve zin is wel ok toch tot the thee?
Omdat zij eigenlijk gewoon gezond is, het zit allemaal in haar hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoezo kansloos ? ....
voor jou doe ik het zelfs voor 30quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Drugs.![]()
Ach 1 keertje.![]()
Fast forward 2 jaar
Ja tuurlijk je mag mijn anus oprekken voor 20 euro, kan ik weer een hit krijgen.![]()
Deze reactiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Drugs.![]()
Ach 1 keertje.![]()
[me=Fast] forward 2 jaar
[/me]
Ja tuurlijk je mag mijn anus oprekken voor 20 euro, kan ik weer een hit krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Drugs.![]()
Ach 1 keertje.![]()
Fast forward 2 jaar
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee alles je zei volvo
oh ik dacht dat je het over mij hadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat zij eigenlijk gewoon gezond is, het zit allemaal in haar hoofd.
hoi twpquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:
Hoi Monky en Rez en P_Z en boterbart en Pam
Volvoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]ik rijd nu ook volvo, ligt lekker op de weg maar veel te zwaar om stoplicht racejes mee te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
Die 'vriendin' van mij moet eens een paar goede gesprekken met een psychiater hebben, maar dat wil ze dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over mij had
ik denk al lol ik drinnk bijna nooit wijn.
En ik heb een pilletje voor alles maarja ik ben dan ook chronisch ziek enzuks
Hoi afkortingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:
Hallo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:
ik wil het wel want ik wil verder met mijn levenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die 'vriendin' van mij moet eens een paar goede gesprekken met een psychiater hebben, maar dat wil ze dan weer niet.
NEGERquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Volvorijd idd tering lekker. Ook fijn op LPG enzo.
Maja nouja ik ben gewoon niet ideaal en ik houd niet van kinderentss smegje woont heel dicht bij mij volgens mij. Hij woont in hhoek en ik woon daar misschien 15 minuutjes vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Tot je maag helemaal naar de kloten isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
Ik neem ook wel eens een pilletje
ibuprofen voor hoofdpijn
ibuprofen als alles opgezet ik omdat ik schop heb gehad of kneuzing
ibuprofen voor alles
en thee
Hij wil mij ook datenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tss smegje woont heel dicht bij mij volgens mij. Hij woont in hhoek en ik woon daar misschien 15 minuutjes vanaf
Nee, je had 2 maanden moeten nemen, niet 2 jaar.quote:
oke dat maag naar de kloten is de salicylzuur die in onreine aspirine zit of als acetylsalicylzuur omgezet wordt in je maag. Ibuprofen is gewoon veilig xxjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Tot je maag helemaal naar de kloten isibuprofen ik mag het niet eens hebben. instant opvlamming
oh zo en alles. lachen man. ik ken smeg niet in het echt denk ik hoor en zo je weet maar nooitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij wil mij ook daten
bruine suikerquote:
Dat vraag je je nu pas af? Ik had dat trauma al toen ik twaalf was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
Verdomme, ik vraag me nu plotseling af "Hey, zouden mijn ouders ook seks hebben?"
brrrr wil er niet aan denken, gauw youtube filmpjes van katten bekijken
ibuprofen is niet veilig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oke dat maag naar de kloten is de salicylzuur die in onreine aspirine zit of als acetylsalicylzuur omgezet wordt in je maag. Ibuprofen is gewoon veilig xxjes
Denk het wel. Van die harde, stampende, hete seks. De vonken vliegen er vanaf. Wit in de ogen, bruin in de monde. Alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
Verdomme, ik vraag me nu plotseling af "Hey, zouden mijn ouders ook seks hebben?"
Neh is ook wel geouwehoer enzo. Alhoewel... ik weet het niet zo zeker hoe seriues hij isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh zo en alles. lachen man. ik ken smeg niet in het echt denk ik hoor en zo je weet maar nooit
Zonder suiker. is beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:06 schreef Boterbartje het volgende:
LEKKER IN DE THEE DEZE SUIKER
[ afbeelding ]
MET DEZE THEE
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zonder suiker. is beter
Ja alles is slecht voor je beetje suiker is best lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zonder suiker. is beter
Ja ze hebben seks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
meh ik drink zelfs mijn bakken espresso zonder suiker en meuk. Stukken beter. Dat zoete smaak sensattie is allemaal aangeleerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
echt maar een half klontje op zo'n mega mok maar geeft toch dat licht zoete twistje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
meh ik drink zelfs mijn bakken espresso zonder suiker en meuk. Stukken beter. Dat zoete smaak sensattie is allemaal aangeleerd
Meer snuiven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn neus doet zeer van het snotteren en neussnuiten wat kan ik doen
doe net als MJ, neus erafquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn neus doet zeer van het snotteren en neussnuiten wat kan ik doen
Mijn neusje is al zo klein dan blijft er niks overquote:
Gaaf!quote:
Ik wel, maar ik ben dan ook een jongen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog niet aan die vunzige dingen
Dat heet kandij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:06 schreef Boterbartje het volgende:
LEKKER IN DE THEE DEZE SUIKER
[ afbeelding ]
MET DEZE THEE
[ afbeelding ]
hebbik gedaan een banaan en appel vandaag en supplementen.quote:
Zo zonde van je weekend. Maar doordeweeks geen tijd ofwat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kent mij, weekend = altijd huiswerk.
Whoa nicequote:
Ja niet nonstop natuurlijk hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Zo zonde van je weekend. Maar doordeweeks geen tijd ofwat?
Tja huiswerk, wat moet je er nog meer over zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja niet nonstop natuurlijk heMaar avonden in weekend sowieso vaak wel
WOA een kat met een meisje er onder hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn kat chillend op mijn schouder
vet vet wat een zachte poes! even mijn kat zoekenquote:
Woww hij is echt grootquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn kat chillend op mijn schouder
rip wijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Tja huiswerk, wat moet je er nog meer over zeggen.Ik heb ook nog behoorlijk veel te doen van t' weekend.
Beiden verworpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Suiker je thee doen
Suiker in je koffie doen!!!!!!!!!1111111!11!!
Jazeker! Vanavond lekker voetbal gekeken, bier gedronken, muziek hard aangezet. Morgen voetbal kijken in real life, cadeau kopen, feest vieren. En dan zondag maar eens naar m'n huiswerk kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
rip wij
nog andere plannen?
Je hebt een vriend?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat, chillend op mijn vriend.
ja, mijn kat is groot.
Naisss buddy, welke wedstrijd ga je morgen heen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Jazeker! Vanavond lekker voetbal gekeken, bier gedronken, muziek hard aangezet. Morgen voetbal kijken in real life, cadeau kopen, feest vieren. En dan zondag maar eens naar m'n huiswerk kijken
Jij nog leuke plannen?
onder welke steen lag jij?quote:
Ja, heb hem vandaag nog gezien zelfs.quote:
Ik ga kijken bij het team waar ik elke week mee train. Maar speel zelf nog geen wedstrijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Naisss buddy, welke wedstrijd ga je morgen heen?
Morgen maar eens winkelen, winter enzo staat weer voor de deur dus drm
rip aan de nabestaanden, dat wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in mijn dooie kat.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
pootwasactieshot op de vroege ochtend
HALLO GROTE FOTO'Squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:21 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
zie mij een stoere kad zijn blik, hij is echt een baws
hij verkleint toch automatisch? ik heb toch geen kleine foto'squote:
Mja heul weird soms zijn ze zo groot dan zie je alleen een randquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hij verkleint toch automatisch? ik heb toch geen kleine foto's
Gebruik [img=640]quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan m'n browser. Maar ik zie steeds maar de helft van de foto.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, want ik als ik geen vriend had, dan was ik echt gevallen voor cyberflirts enzoquote:
neh me 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan m'n browser. Maar ik zie steeds maar de helft van de foto.
Nee dan namen wij verkering tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, want ik als ik geen vriend had, dan want ik echt gevallen voor cyberflirts enzo
Ah je zit er nog niet zo lang bij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ga kijken bij het team waar ik elke week mee train. Maar speel zelf nog geen wedstrijden.
Winkelen, leuk! Ook weer zin in. Herfst/winter kleding is altijd leuk om te shoppen.
Jij valt op vrouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dan namen wij verkering toch
Nee, ik doe pas sinds drie weken mee. Heb wel 11 jaar lang gevoetbald maar was nu alweer 2 jaar gestopt. Had niet zo zin meer in super serieus sporten en was ook druk met studie. Maar nu een gezellig team en niet zo serieus allemaal dus dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah je zit er nog niet zo lang bij?
Wat een cutie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij ome bart in bed.. wel oud bed nu vet veel groter bed
[ afbeelding ]
oh KIJK GRAS IK GA DAAR LIGGEN EN GENIETEN VAN DE ZON GOEDE KEUS KAD
ja goeie kad is het hoor! als je hem aan z'n staart trekt dan grijpt hij je.. beetje een baasje. Op kattenhotel wat hij ook de leider vanaf begin tot nu, niemand maakt hem watquote:
Ja tuurlijk jij toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Oke ik weet wat ik wil zijn. Een kat. leker easy peasy leven. beetje muisjes vangen. Klagen bij de baasjes wanneer ik nou weer eten krijg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij ome bart in bed.. wel oud bed nu vet veel groter bed
[ afbeelding ]
oh KIJK GRAS IK GA DAAR LIGGEN EN GENIETEN VAN DE ZON GOEDE KEUS KAD
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij toch ookOh ja, ik val ook op vrouwen maar durf niet zo goed. Niet echt ervaren daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, ik val ook op vrouwen maar durf niet zo goed. Niet echt ervaren daarmee.
Mama beer is toch eigenlijk een tranny?quote:
Nee, Spouwer is geen tranny.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mama beer is toch eigenlijk een tranny?
Is goed, lekker scharen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ook niet
Zullen we gewoon anders even proberen samen ?
quote:
Hij is toch een hij? Wrm heet ie dan mama?quote:
Omdat ik Papa Beer ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]cool
[..]
Hij is toch een hij? Wrm heet ie dan mama?
picsquote:
Hoezo?quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
joh ik ga denk ik maar eens slapen vet moe
Wat hij van mij denkt.quote:
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.quote:
Trolled hij je niet gewoon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.
Dan is het een nog grotere kutnerd.quote:
Jullie zijn homoquote:
Haha mietje. Wel hygieniesch dat je dat doet trouwens. Ik kokhals nooit eigenlijk. vet weird.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:38 schreef Boterbartje het volgende:
als ik m'n tong schrob moet ik altijd kokhalzen, niet fijn
Ben ik ook een nerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan is het een nog grotere kutnerd.
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds (quote:
hihih dankjouwelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds () en kutnerds die denken dat ze heel iets zijn (
) .
Wie zegt dat we getrouwd zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jullie zijn homowat leuk voor jullie
het eerste fok/onz homo huwelijk ?
Ik denk dat ik een nerd (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds () en kutnerds die denken dat ze heel iets zijn (
) .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Welterusten iedereen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Welterusten iedereen.
nouja dat gaat vast gebeuren papa beer mama beer? waar is baby beer?quote:
Baby Beer komt voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nouja dat gaat vast gebeuren papa beer mama beer? waar is baby beer?
Euhh neequote:
Ja maar moet wakker blijvennnn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:01 schreef Beach het volgende:
[..]
slecht voor je joh
[..]
gewoon een droevige bui
Kan je niet morgenochtend het maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar moet wakker blijvennnn.
Awwh, zomaar ineens?![]()
Hoe kan ik je opvrolijken vriend
Nee c'est important, en 's nachts kan ik het beste werkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je niet morgenochtend het maken?of is het zo belangrijk
Een lach van jou doet al veel goed
Maar nu is het juist de tijd voor spelletjes, fok of films, geen huiswerkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee c'est important, en 's nachts kan ik het beste werken
AawhhhhhNiet verdrietig zijn, zonde van je tijd enzo.
Soms heb ik die drang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar nu is het juist de tijd voor spelletjes, fok of films, geen huiswerk
Ach maar als ik het samen met iets anders doe, is het niet meer zo zonde
oke slaap lekker danquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Nou mn laatste glas maar inschenken dan en dan slapen .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms heb ik die drang.![]()
Nou.Als je erover wilt praten -> dm, weet je he
jummiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Nou mn laatste glas maar inschenken dan en dan slapen .
Ja het begint al redelijk wazig te worden en ik merk dat ik domme posts ga maken.quote:
niet anders dan normaal dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja het begint al redelijk wazig te worden en ik merk dat ik domme posts ga maken.
Bewijs.quote:
Meer drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WAAROM HEB IK NOG SLAAP IK HEB 2 KOPPEN KOFFIE OP
Koude douche nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja uh maar je wilt goed wakker worden even toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En het is al zo koud, dus niet.
welnee hoezo je vroeg net nog of ik nog studeerde best normaal toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja het begint al redelijk wazig te worden en ik merk dat ik domme posts ga maken.
Nee.quote:
Nooooo!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja uh maar je wilt goed wakker worden even toch.
doe ijsblokjes in je trui dan schrik je en krijg je adrenaline!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja weet niet, heb net een discussie gehouden over de OV-shipkaart in het nachtbagger topic terwijl ik al 6n maanden niet meer met het ov heb gereisd dus jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
welnee hoezo je vroeg net nog of ik nog studeerde best normaal toch.
Hahha ergens over zeiken is altijd leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja weet niet, heb net een discussie gehouden over de OV-shipkaart in het nachtbagger topic terwijl ik al 6n maanden niet meer met het ov heb gereisd dus ja
Duik er dan in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn bed ziet er zo lkkr warm uit omgg
*hier spreekt je bed, kom tot mij.....*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn bed ziet er zo lkkr warm uit omgg
Nee is belangrijk en nu werk je het beste. Blijf gezellig hier.quote:
OP vrijdag avond?quote:
Huh watt, ik moet werken maar toch moet ik hier blijven?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee is belangrijk en nu werk je het beste. Blijf gezellig hier.
zeg maar niksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
OP vrijdag avond?
even het goeie pklaatje bij deze post zoeken brb
op vrijdag avond?quote:
Ja dilemma.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Huh watt, ik moet werken maar toch moet ik hier blijven?
[..]
zeg maar niks
Jij was toch antiwerk?quote:
bedoel je niet de loemienadie ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:17 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
De illuminati dwingt me om naar school te gaan
oke slaap lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ok, ik duik me bed in, en als ik dan alsnog niet kan slapen ga ik hw maken, zoals ik vorige week deed. Ik knalde die ecotoets zo hard.
Wakker blijven dan maar.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:17 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik durf niet te slapen bang voor nahtmerries
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bedoel je niet de loemienadie ?
WELKEquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je hebt nog geen R+R op mijn paint gegeven
bweghquote:
Ja hebben ze je moeder ook alquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:19 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]![]()
die motherfockers zijn overal
Ik geef je weinig keuze he.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:20 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
bwegh
[..]
Ja hebben ze je moeder ook alomg...
quote:
Volgende keer zal ik wat langer over een goed antwoord nadenken zodat je wat meer keuze hebt.quote:
Oke...vertelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:24 schreef Beach het volgende:
[..]
Volgende keer zal ik wat langer over een goed antwoord nadenken zodat je wat meer keuze hebt.
Niet zo snel... nu moet ik eerst echt gaan nadenken.quote:
quote:
Hippie kraker scum.quote:
Dit vind ik ook wel paupersquote:
doe je bestquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Niet zo snel... nu moet ik eerst echt gaan nadenken.
haha die is leukquote:
wel eens over gedacht om naar de kapper te gaan P_Z?quote:
DAT BEN IK NIETquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:29 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
De poriën op je hoofd zijn gaan poepen P_Z
1 je gaat toch slapenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
doe je best
[..]
haha die is leuk
Kan ik ook een combi doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:31 schreef Beach het volgende:
[..]
1 je gaat toch slapen
2 je gaat slapen met het licht aan
3 ik houd de wacht
4 je blijft wakker
Ik vind het prima, als jij het voor elkaar krijgt om en te gaan slapen en wakker te blijvenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Kan ik ook een combi doen?
1 + 2 + 3 + 4 dan durf ik wel
Nog niet leegquote:
OKEquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |