welnee hoezo je vroeg net nog of ik nog studeerde best normaal toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja het begint al redelijk wazig te worden en ik merk dat ik domme posts ga maken.
Nee.quote:
Nooooo!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Ja uh maar je wilt goed wakker worden even toch.
doe ijsblokjes in je trui dan schrik je en krijg je adrenaline!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WAAROM HEB IK NOG SLAAP IK HEB 2 KOPPEN KOFFIE OP
Ja weet niet, heb net een discussie gehouden over de OV-shipkaart in het nachtbagger topic terwijl ik al 6n maanden niet meer met het ov heb gereisd dus jaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:10 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
welnee hoezo je vroeg net nog of ik nog studeerde best normaal toch.
Hahha ergens over zeiken is altijd leukquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:11 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja weet niet, heb net een discussie gehouden over de OV-shipkaart in het nachtbagger topic terwijl ik al 6n maanden niet meer met het ov heb gereisd dus ja
Duik er dan in.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn bed ziet er zo lkkr warm uit omgg
*hier spreekt je bed, kom tot mij.....*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
mijn bed ziet er zo lkkr warm uit omgg
Nee is belangrijk en nu werk je het beste. Blijf gezellig hier.quote:
OP vrijdag avond?quote:
Huh watt, ik moet werken maar toch moet ik hier blijven?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:14 schreef Beach het volgende:
[..]
Nee is belangrijk en nu werk je het beste. Blijf gezellig hier.
zeg maar niksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:14 schreef monkyyy het volgende:
[..]
OP vrijdag avond?
even het goeie pklaatje bij deze post zoeken brb
op vrijdag avond?quote:
Ja dilemma.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Huh watt, ik moet werken maar toch moet ik hier blijven?
[..]
zeg maar niks
Jij was toch antiwerk?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |