Baby Beer komt voorlopig nog niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
nouja dat gaat vast gebeuren papa beer mama beer? waar is baby beer?
Euhh neequote:
Ja maar moet wakker blijvennnn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:01 schreef Beach het volgende:
[..]
slecht voor je joh
[..]
gewoon een droevige bui
Kan je niet morgenochtend het maken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:02 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja maar moet wakker blijvennnn.
Awwh, zomaar ineens?![]()
Hoe kan ik je opvrolijken vriend
Nee c'est important, en 's nachts kan ik het beste werkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:03 schreef Beach het volgende:
[..]
Kan je niet morgenochtend het maken?of is het zo belangrijk
Een lach van jou doet al veel goed
Maar nu is het juist de tijd voor spelletjes, fok of films, geen huiswerkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:04 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Nee c'est important, en 's nachts kan ik het beste werken
AawhhhhhNiet verdrietig zijn, zonde van je tijd enzo.
Soms heb ik die drang.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:05 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar nu is het juist de tijd voor spelletjes, fok of films, geen huiswerk
Ach maar als ik het samen met iets anders doe, is het niet meer zo zonde
oke slaap lekker danquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Nou mn laatste glas maar inschenken dan en dan slapen .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:06 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Soms heb ik die drang.![]()
Nou.Als je erover wilt praten -> dm, weet je he
jummiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:06 schreef monkyyy het volgende:
Nou mn laatste glas maar inschenken dan en dan slapen .
Ja het begint al redelijk wazig te worden en ik merk dat ik domme posts ga maken.quote:
niet anders dan normaal dusquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:08 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja het begint al redelijk wazig te worden en ik merk dat ik domme posts ga maken.
Bewijs.quote:
Meer drinken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WAAROM HEB IK NOG SLAAP IK HEB 2 KOPPEN KOFFIE OP
Koude douche nemen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
WAAROM HEB IK NOG SLAAP IK HEB 2 KOPPEN KOFFIE OP
Ja uh maar je wilt goed wakker worden even toch.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 02:09 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En het is al zo koud, dus niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |