Is goed, lekker scharen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ook niet
Zullen we gewoon anders even proberen samen ?
quote:
Hij is toch een hij? Wrm heet ie dan mama?quote:
Omdat ik Papa Beer ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]cool
[..]
Hij is toch een hij? Wrm heet ie dan mama?
picsquote:
Hoezo?quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
joh ik ga denk ik maar eens slapen vet moe
Wat hij van mij denkt.quote:
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.quote:
Trolled hij je niet gewoon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.
Dan is het een nog grotere kutnerd.quote:
Jullie zijn homoquote:
Haha mietje. Wel hygieniesch dat je dat doet trouwens. Ik kokhals nooit eigenlijk. vet weird.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:38 schreef Boterbartje het volgende:
als ik m'n tong schrob moet ik altijd kokhalzen, niet fijn
Ben ik ook een nerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan is het een nog grotere kutnerd.
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds (quote:
hihih dankjouwelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds () en kutnerds die denken dat ze heel iets zijn (
) .
Wie zegt dat we getrouwd zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jullie zijn homowat leuk voor jullie
het eerste fok/onz homo huwelijk ?
Ik denk dat ik een nerd (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds () en kutnerds die denken dat ze heel iets zijn (
) .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Welterusten iedereen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Welterusten iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |