quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
pootwasactieshot op de vroege ochtend
HALLO GROTE FOTO'Squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:21 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
zie mij een stoere kad zijn blik, hij is echt een baws
hij verkleint toch automatisch? ik heb toch geen kleine foto'squote:
Mja heul weird soms zijn ze zo groot dan zie je alleen een randquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hij verkleint toch automatisch? ik heb toch geen kleine foto's
Gebruik [img=640]quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan m'n browser. Maar ik zie steeds maar de helft van de foto.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, want ik als ik geen vriend had, dan was ik echt gevallen voor cyberflirts enzoquote:
neh me 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan m'n browser. Maar ik zie steeds maar de helft van de foto.
Nee dan namen wij verkering tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, want ik als ik geen vriend had, dan want ik echt gevallen voor cyberflirts enzo
Ah je zit er nog niet zo lang bij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ga kijken bij het team waar ik elke week mee train. Maar speel zelf nog geen wedstrijden.
Winkelen, leuk! Ook weer zin in. Herfst/winter kleding is altijd leuk om te shoppen.
Jij valt op vrouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dan namen wij verkering toch
Nee, ik doe pas sinds drie weken mee. Heb wel 11 jaar lang gevoetbald maar was nu alweer 2 jaar gestopt. Had niet zo zin meer in super serieus sporten en was ook druk met studie. Maar nu een gezellig team en niet zo serieus allemaal dus dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah je zit er nog niet zo lang bij?
Wat een cutie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij ome bart in bed.. wel oud bed nu vet veel groter bed
[ afbeelding ]
oh KIJK GRAS IK GA DAAR LIGGEN EN GENIETEN VAN DE ZON GOEDE KEUS KAD
ja goeie kad is het hoor! als je hem aan z'n staart trekt dan grijpt hij je.. beetje een baasje. Op kattenhotel wat hij ook de leider vanaf begin tot nu, niemand maakt hem watquote:
Ja tuurlijk jij toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Oke ik weet wat ik wil zijn. Een kat. leker easy peasy leven. beetje muisjes vangen. Klagen bij de baasjes wanneer ik nou weer eten krijg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij ome bart in bed.. wel oud bed nu vet veel groter bed
[ afbeelding ]
oh KIJK GRAS IK GA DAAR LIGGEN EN GENIETEN VAN DE ZON GOEDE KEUS KAD
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij toch ookOh ja, ik val ook op vrouwen maar durf niet zo goed. Niet echt ervaren daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, ik val ook op vrouwen maar durf niet zo goed. Niet echt ervaren daarmee.
Mama beer is toch eigenlijk een tranny?quote:
Nee, Spouwer is geen tranny.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mama beer is toch eigenlijk een tranny?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |