Nee alles je zei volvoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
wat is deze? wil je niet filmpje kijken, romantisch op het strand liggen met z'n 2tjes en knuffelen en thee drinken en daarna worden we verlieft en gaan we kussen en trouwen en nemen we een labrador en kinder en een beige volvo en draag ik pantalons en werk op kantoor doordeweeks en zijn we het perfecte gezinnetje in een vinex wijk!maar die eerste anderhalve zin is wel ok toch tot the thee?

Omdat zij eigenlijk gewoon gezond is, het zit allemaal in haar hoofd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hoezo kansloos ? ....

voor jou doe ik het zelfs voor 30quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Drugs.![]()
Ach 1 keertje.![]()
Fast forward 2 jaar
Ja tuurlijk je mag mijn anus oprekken voor 20 euro, kan ik weer een hit krijgen.![]()

Deze reactiequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Drugs.![]()
Ach 1 keertje.![]()
[me=Fast] forward 2 jaar
[/me]
Ja tuurlijk je mag mijn anus oprekken voor 20 euro, kan ik weer een hit krijgen.![]()

quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef monkyyy het volgende:
Drugs.![]()
Ach 1 keertje.![]()
Fast forward 2 jaar

quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee alles je zei volvo

oh ik dacht dat je het over mij hadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef Rezania het volgende:
[..]
Omdat zij eigenlijk gewoon gezond is, het zit allemaal in haar hoofd.

hoi twpquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:
Hoi Monky en Rez en P_Z en boterbart en Pam

Volvoquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]ik rijd nu ook volvo, ligt lekker op de weg maar veel te zwaar om stoplicht racejes mee te doen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."

Die 'vriendin' van mij moet eens een paar goede gesprekken met een psychiater hebben, maar dat wil ze dan weer niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
oh ik dacht dat je het over mij had
ik denk al lol ik drinnk bijna nooit wijn.
En ik heb een pilletje voor alles maarja ik ben dan ook chronisch ziek enzuks

Hoi afkortingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:

Hallo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:

ik wil het wel want ik wil verder met mijn levenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die 'vriendin' van mij moet eens een paar goede gesprekken met een psychiater hebben, maar dat wil ze dan weer niet.

NEGERquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef TWP het volgende:

quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:01 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Volvorijd idd tering lekker. Ook fijn op LPG enzo.
Maja nouja ik ben gewoon niet ideaal en ik houd niet van kinderentss smegje woont heel dicht bij mij volgens mij. Hij woont in hhoek en ik woon daar misschien 15 minuutjes vanafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.

Tot je maag helemaal naar de kloten isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:00 schreef Boterbartje het volgende:
Ik neem ook wel eens een pilletje
ibuprofen voor hoofdpijn
ibuprofen als alles opgezet ik omdat ik schop heb gehad of kneuzing
ibuprofen voor alles
en thee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |