De gouden regels:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is fantastischquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Heb ik niet.nooit gedaan ook niet is dat leuk?
Het was het eerste wat bij mij omhoog kwamquote:
jumquote:
Vooral diequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Het was het eerste wat bij mij omhoog kwam
Ja tuurlijk lekker even alles vergeten ja. Ik had net een heel emotioneel moment en die ga ik nu verdrinken ok brbquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Vooral die, net alsof het iets goeds is.
HAHAHAHHAHAHHA *rolt van stoel*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Sommige mensen mogen nog niet drinken hier vandaar dat ze gaan ragen.
Nee, dat is geen goed idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk lekker even alles vergeten ja. Ik had net een heel emotioneel moment en die ga ik nu verdrinken ok brb
Deze man.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
pff ik word hier moe van al dat zuipen, doe eens verstandig en denk aan je lichaam ik pak thee
Dat zijn geen hippies, dat zijn reggeas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, bij wiet denk ik altijd aan krakers met dreadlocks. Dat is gewoon mijn beeld erbij, het spijt me.
Dat zou ik niet weten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:47 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Linksdraaiend hippie scum met als motto "jij verdient veel dus ik mag er wat van hebben hurr durr", dat dus
Ga morgen naar de shop, koop tip, vloei,tabak en een grammetje wiet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, bij wiet denk ik altijd aan krakers met dreadlocks. Dat is gewoon mijn beeld erbij, het spijt me.
ik heb wel een paar keer wiet gerookt je word er niet anders vanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja wat is wel een goed idee dan?quote:
Ja nou mijn lichaam is toch al naar de klote. Het zit al in m'n glas jammer dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:45 schreef Boterbartje het volgende:
pff ik word hier moe van al dat zuipen, doe eens verstandig en denk aan je lichaam ik pak thee
wut?quote:
Dat verschilt per persoon, maar naar de fles grijpen omdat dat je emotioneel bent is sowieso nooit een goed idee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja wat is wel een goed idee dan?
[..]
Ja nou mijn lichaam is toch al naar de klote. Het zit al in m'n glas jammer dan.
Vanaf morgen ga ik weet thee drinken ok.
Ik ben nu een emotioneel wrak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |