In die series gaat iedereen 10x of meer dood, iedereen heeft seks met elkaar, spoken geesten en dan nog niet over het acteerwerk gesproken.quote:
JA VET MOEILIJK OM TE MAKEN IK HEB GEEN ZIN MAAR MORAAL VAN VERHAAL;quote:
Ik vroeg eerst.quote:
Ah oke, daar heb ik geen problemen mee.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nee, bi. Ik eet van beide walletjes.
Jaaaaa zo fake enzoquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:41 schreef Bokkepootje het volgende:
[..]
In die series gaat iedereen 10x of meer dood, iedereen heeft seks met elkaar, spoken geesten en dan nog niet over het acteerwerk gesproken.
Ok, ik ook niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef Beach het volgende:
[..]
Ah oke, daar heb ik geen problemen mee.
hey Mereltjequote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Het is zulk verschrikkelijk weer. Mijn handen waren zo koud dat ik niet meer kon smsen/schrijven en nu nog steeds moeite met typen, ondanks dat ze warmer zijn![]()
Gewoon tot op het bot verkleumd en alles
Om toe te voegen; ik filter al zijn posts dus ik zie ze niet eens meer. Dus geen idee wat er mis mee zou moeten zijn nu.quote:
Halloquote:Op vrijdag 7 oktober 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
Hooi![]()
Het is zulk verschrikkelijk weer. Mijn handen waren zo koud dat ik niet meer kon smsen/schrijven en nu nog steeds moeite met typen, ondanks dat ze warmer zijn![]()
Gewoon tot op het bot verkleumd en alles
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |