vrouwen zijn (ook uitzonderingen ik weet) allemaal een emotioneel wrak. Ze kunnen niet logisch nadenken en alles is emotioneel gezien een probleem.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja wat is wel een goed idee dan?
[..]
Ja nou mijn lichaam is toch al naar de klote. Het zit al in m'n glas jammer dan.
Vanaf morgen ga ik weet thee drinken ok.
Ik ben nu een emotioneel wrak.

achman, als je sad puppy bent moet je juist helemaal van de kaart zuipen joh!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, maar naar de fles grijpen omdat dat je emotioneel bent is sowieso nooit een goed idee.

oh ik ben ook anti wiet hoaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Gewoon, elke keer als ik anti-wiet posts maak heb ik 99% van de FOK!kers op de kast en dat maakt mij aan het lachen.

Ga nou maar thee slurpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
achman, als je sad puppy bent moet je juist helemaal van de kaart zuipen joh!
comazuipen ftw !

Ja nou ik weet het gewoon even niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:49 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat verschilt per persoon, maar naar de fles grijpen omdat dat je emotioneel bent is sowieso nooit een goed idee.

Ik heb juist een heel goed logisch denk vermogen ok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:50 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
vrouwen zijn (ook uitzonderingen ik weet) allemaal een emotioneel wrak. Ze kunnen niet logisch nadenken en alles is emotioneel gezien een probleem.

Ja, maar dat wist ik niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het gewoon even niet meer.
De pijnstillers werken niet tegen de gewrichtspijn.
De oxazepam om te slapen voel je je weer uberklote van.
En een drankje word je lekker relaxed van en gewoon nouja nou en...![]()
Ik had zonet een soort van herbeleving en die shit is mij nog nooit overkomen en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. En ik kan om 1 uur snachts echt niemand bereiken die mij kan vertellen wat ik wel moet ok....

Nee niet te vaak normaal. De afgelopen paar weken wel maar ach ik kom er wel door heen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, maar dat wist ik niet.Ga dan maar je gang, is waarschijnlijk nog het beste ook. Zolang je het maar niet te vaak doet.

Wiet werkt dan veel beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:51 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja nou ik weet het gewoon even niet meer.
De pijnstillers werken niet tegen de gewrichtspijn.
De oxazepam om te slapen voel je je weer uberklote van.
En een drankje word je lekker relaxed van en gewoon nouja nou en...![]()
Ik had zonet een soort van herbeleving en die shit is mij nog nooit overkomen en ik weet gewoon niet wat ik moet doen. En ik kan om 1 uur snachts echt niemand bereiken die mij kan vertellen wat ik wel moet ok....

Ja ik heb geen wiet en ik heb dr geen geld voor en ik durf het nie te kopenquote:

PERFECT JE BENT MIJN ALLES WANNEER GAAN WE DATENquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:52 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ik heb juist een heel goed logisch denk vermogen ok.
Ik heb meer mannelijke trekjes dan vrouwelijke qua logica redenering en inzicht.

ehh wut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
PERFECT JE BENT MIJN ALLES WANNEER GAAN WE DATEN

Grammetje white widow is niet zo duurquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja ik heb geen wiet en ik heb dr geen geld voor en ik durf het nie te kopen

klinkt eng. als spinnen en zulksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Grammetje white widow is niet zo duur

zo die heeft de rest van haar leven koppijn en spijt dat ze hebben gaat. Vrouwen zijn soms zo achterlijk dom.. DENK DAN LOGISCH NA MAN maar nee hoho behalve pamquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef Rezania het volgende:
Een vriendin van mij heeft een hersenschudding en toch gaat ze naar Noordwijk, kansloos.

WHAHAHAHAHquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zo die heeft de rest van haar leven koppijn en spijt dat ze hebben gaat. Vrouwen zijn soms zo achterlijk dom.. DENK DAN LOGISCH NA MAN maar nee hoho behalve pam

Heb jij eigenlijk ooit wel drugs genomen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Grammetje white widow is niet zo duur

Ja.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:57 schreef Rezania het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk ooit wel drugs genomen?

Ze is sowieso kansloos bezig met haar gezondheid.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
zo die heeft de rest van haar leven koppijn en spijt dat ze hebben gaat. Vrouwen zijn soms zo achterlijk dom.. DENK DAN LOGISCH NA MAN maar nee hoho behalve pam

wat is deze? wil je niet filmpje kijken, romantisch op het strand liggen met z'n 2tjes en knuffelen en thee drinken en daarna worden we verlieft en gaan we kussen en trouwen en nemen we een labrador en kinder en een beige volvo en draag ik pantalons en werk op kantoor doordeweeks en zijn we het perfecte gezinnetje in een vinex wijk!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:55 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ehh wut.
trek maar een nummertje

Hoezo kansloos ? ....quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 00:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ze is sowieso kansloos bezig met haar gezondheid.Overal een pilletje voor en dan het liefst nog een glaasje wijn erbij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |