WOA een kat met een meisje er onder hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn kat chillend op mijn schouder

vet vet wat een zachte poes! even mijn kat zoekenquote:

Woww hij is echt grootquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn kat chillend op mijn schouder

rip wijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Tja huiswerk, wat moet je er nog meer over zeggen.Ik heb ook nog behoorlijk veel te doen van t' weekend.

Beiden verworpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Suiker je thee doen
Suiker in je koffie doen!!!!!!!!!1111111!11!!

Jazeker! Vanavond lekker voetbal gekeken, bier gedronken, muziek hard aangezet. Morgen voetbal kijken in real life, cadeau kopen, feest vieren. En dan zondag maar eens naar m'n huiswerk kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
rip wij
nog andere plannen?

Je hebt een vriend?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat, chillend op mijn vriend.
ja, mijn kat is groot.

Naisss buddy, welke wedstrijd ga je morgen heen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Jazeker! Vanavond lekker voetbal gekeken, bier gedronken, muziek hard aangezet. Morgen voetbal kijken in real life, cadeau kopen, feest vieren. En dan zondag maar eens naar m'n huiswerk kijken
Jij nog leuke plannen?

onder welke steen lag jij?quote:

Ja, heb hem vandaag nog gezien zelfs.quote:

Ik ga kijken bij het team waar ik elke week mee train. Maar speel zelf nog geen wedstrijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Naisss buddy, welke wedstrijd ga je morgen heen?
Morgen maar eens winkelen, winter enzo staat weer voor de deur dus drm

rip aan de nabestaanden, dat wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in mijn dooie kat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |