meh ik drink zelfs mijn bakken espresso zonder suiker en meuk. Stukken beter. Dat zoete smaak sensattie is allemaal aangeleerdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:08 schreef Boterbartje het volgende:
echt maar een half klontje op zo'n mega mok maar geeft toch dat licht zoete twistje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:08 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
meh ik drink zelfs mijn bakken espresso zonder suiker en meuk. Stukken beter. Dat zoete smaak sensattie is allemaal aangeleerd
Meer snuiven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn neus doet zeer van het snotteren en neussnuiten wat kan ik doen
doe net als MJ, neus erafquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:09 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mijn neus doet zeer van het snotteren en neussnuiten wat kan ik doen
Mijn neusje is al zo klein dan blijft er niks overquote:
Gaaf!quote:
Ik wel, maar ik ben dan ook een jongen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:06 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Toen dacht ik nog niet aan die vunzige dingen
Dat heet kandij.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:06 schreef Boterbartje het volgende:
LEKKER IN DE THEE DEZE SUIKER
[ afbeelding ]
MET DEZE THEE
[ afbeelding ]
hebbik gedaan een banaan en appel vandaag en supplementen.quote:
Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef Boterbartje het volgende:
Zo zonde van je weekend. Maar doordeweeks geen tijd ofwat?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:10 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Je kent mij, weekend = altijd huiswerk.
Whoa nicequote:
Ja niet nonstop natuurlijk hequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:11 schreef TWP het volgende:
[..]
Zo zonde van je weekend. Maar doordeweeks geen tijd ofwat?
Tja huiswerk, wat moet je er nog meer over zeggen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:12 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja niet nonstop natuurlijk heMaar avonden in weekend sowieso vaak wel
WOA een kat met een meisje er onder hahaquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn kat chillend op mijn schouder
vet vet wat een zachte poes! even mijn kat zoekenquote:
Woww hij is echt grootquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mijn kat chillend op mijn schouder
rip wijquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:13 schreef TWP het volgende:
[..]
Tja huiswerk, wat moet je er nog meer over zeggen.Ik heb ook nog behoorlijk veel te doen van t' weekend.
Beiden verworpen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef Plastic_zak het volgende:
Suiker je thee doen
Suiker in je koffie doen!!!!!!!!!1111111!11!!
Jazeker! Vanavond lekker voetbal gekeken, bier gedronken, muziek hard aangezet. Morgen voetbal kijken in real life, cadeau kopen, feest vieren. En dan zondag maar eens naar m'n huiswerk kijkenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:16 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
rip wij
nog andere plannen?
Je hebt een vriend?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:17 schreef monkyyy het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn kat, chillend op mijn vriend.
ja, mijn kat is groot.
Naisss buddy, welke wedstrijd ga je morgen heen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:17 schreef TWP het volgende:
[..]
Jazeker! Vanavond lekker voetbal gekeken, bier gedronken, muziek hard aangezet. Morgen voetbal kijken in real life, cadeau kopen, feest vieren. En dan zondag maar eens naar m'n huiswerk kijken
Jij nog leuke plannen?
onder welke steen lag jij?quote:
Ja, heb hem vandaag nog gezien zelfs.quote:
Ik ga kijken bij het team waar ik elke week mee train. Maar speel zelf nog geen wedstrijden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Naisss buddy, welke wedstrijd ga je morgen heen?
Morgen maar eens winkelen, winter enzo staat weer voor de deur dus drm
rip aan de nabestaanden, dat wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Rezania het volgende:
Niemand is geïnteresseerd in mijn dooie kat.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
pootwasactieshot op de vroege ochtend
HALLO GROTE FOTO'Squote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:21 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
zie mij een stoere kad zijn blik, hij is echt een baws
hij verkleint toch automatisch? ik heb toch geen kleine foto'squote:
Mja heul weird soms zijn ze zo groot dan zie je alleen een randquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
hij verkleint toch automatisch? ik heb toch geen kleine foto's
Gebruik [img=640]quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan m'n browser. Maar ik zie steeds maar de helft van de foto.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, want ik als ik geen vriend had, dan was ik echt gevallen voor cyberflirts enzoquote:
neh me 2quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef TWP het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan m'n browser. Maar ik zie steeds maar de helft van de foto.
Nee dan namen wij verkering tochquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, want ik als ik geen vriend had, dan want ik echt gevallen voor cyberflirts enzo
Ah je zit er nog niet zo lang bij?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:20 schreef TWP het volgende:
[..]
Ik ga kijken bij het team waar ik elke week mee train. Maar speel zelf nog geen wedstrijden.
Winkelen, leuk! Ook weer zin in. Herfst/winter kleding is altijd leuk om te shoppen.
Jij valt op vrouwen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Nee dan namen wij verkering toch
Nee, ik doe pas sinds drie weken mee. Heb wel 11 jaar lang gevoetbald maar was nu alweer 2 jaar gestopt. Had niet zo zin meer in super serieus sporten en was ook druk met studie. Maar nu een gezellig team en niet zo serieus allemaal dus dat is wel leuk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:23 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ah je zit er nog niet zo lang bij?
Wat een cutie.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij ome bart in bed.. wel oud bed nu vet veel groter bed
[ afbeelding ]
oh KIJK GRAS IK GA DAAR LIGGEN EN GENIETEN VAN DE ZON GOEDE KEUS KAD
ja goeie kad is het hoor! als je hem aan z'n staart trekt dan grijpt hij je.. beetje een baasje. Op kattenhotel wat hij ook de leider vanaf begin tot nu, niemand maakt hem watquote:
Ja tuurlijk jij toch ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij toch ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser
Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Oke ik weet wat ik wil zijn. Een kat. leker easy peasy leven. beetje muisjes vangen. Klagen bij de baasjes wanneer ik nou weer eten krijg.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
bij ome bart in bed.. wel oud bed nu vet veel groter bed
[ afbeelding ]
oh KIJK GRAS IK GA DAAR LIGGEN EN GENIETEN VAN DE ZON GOEDE KEUS KAD
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:28 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Ja tuurlijk jij toch ookOh ja, ik val ook op vrouwen maar durf niet zo goed. Niet echt ervaren daarmee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
ik ook nietquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:29 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh ja, ik val ook op vrouwen maar durf niet zo goed. Niet echt ervaren daarmee.
Mama beer is toch eigenlijk een tranny?quote:
Nee, Spouwer is geen tranny.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Mama beer is toch eigenlijk een tranny?
Is goed, lekker scharen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:32 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
ik ook niet
Zullen we gewoon anders even proberen samen ?
quote:
Hij is toch een hij? Wrm heet ie dan mama?quote:
Omdat ik Papa Beer ben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:33 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]cool
[..]
Hij is toch een hij? Wrm heet ie dan mama?
picsquote:
Hoezo?quote:
Welterusten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
joh ik ga denk ik maar eens slapen vet moe
Wat hij van mij denkt.quote:
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.quote:
Trolled hij je niet gewoon?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dat ik geen meisje ben, want een of andere nerdregel op het internet van de internet regels ofzo. Kutnerd die spouwer.
Dan is het een nog grotere kutnerd.quote:
Jullie zijn homoquote:
Haha mietje. Wel hygieniesch dat je dat doet trouwens. Ik kokhals nooit eigenlijk. vet weird.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:38 schreef Boterbartje het volgende:
als ik m'n tong schrob moet ik altijd kokhalzen, niet fijn
Ben ik ook een nerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:43 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Dan is het een nog grotere kutnerd.
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds (quote:
hihih dankjouwelquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds () en kutnerds die denken dat ze heel iets zijn (
) .
Wie zegt dat we getrouwd zijn?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Jullie zijn homowat leuk voor jullie
het eerste fok/onz homo huwelijk ?
Ik denk dat ik een nerd (quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:46 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet negatief ofzo. Je hebt nerds () en kutnerds die denken dat ze heel iets zijn (
) .
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Welterusten iedereen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:49 schreef Rezania het volgende:
Ik ga maar eens slapen.Welterusten iedereen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |