Hij wil mij ook datenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
tss smegje woont heel dicht bij mij volgens mij. Hij woont in hhoek en ik woon daar misschien 15 minuutjes vanaf
Nee, je had 2 maanden moeten nemen, niet 2 jaar.quote:
oke dat maag naar de kloten is de salicylzuur die in onreine aspirine zit of als acetylsalicylzuur omgezet wordt in je maag. Ibuprofen is gewoon veilig xxjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Tot je maag helemaal naar de kloten isibuprofen ik mag het niet eens hebben. instant opvlamming
oh zo en alles. lachen man. ik ken smeg niet in het echt denk ik hoor en zo je weet maar nooitquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Hij wil mij ook daten
bruine suikerquote:
Dat vraag je je nu pas af? Ik had dat trauma al toen ik twaalf was.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
Verdomme, ik vraag me nu plotseling af "Hey, zouden mijn ouders ook seks hebben?"
brrrr wil er niet aan denken, gauw youtube filmpjes van katten bekijken
ibuprofen is niet veilig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:03 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oke dat maag naar de kloten is de salicylzuur die in onreine aspirine zit of als acetylsalicylzuur omgezet wordt in je maag. Ibuprofen is gewoon veilig xxjes
Denk het wel. Van die harde, stampende, hete seks. De vonken vliegen er vanaf. Wit in de ogen, bruin in de monde. Alles.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
Verdomme, ik vraag me nu plotseling af "Hey, zouden mijn ouders ook seks hebben?"
Neh is ook wel geouwehoer enzo. Alhoewel... ik weet het niet zo zeker hoe seriues hij isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oh zo en alles. lachen man. ik ken smeg niet in het echt denk ik hoor en zo je weet maar nooit
Zonder suiker. is beterquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:06 schreef Boterbartje het volgende:
LEKKER IN DE THEE DEZE SUIKER
[ afbeelding ]
MET DEZE THEE
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zonder suiker. is beter
Ja alles is slecht voor je beetje suiker is best lekkerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:07 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Zonder suiker. is beter
Ja ze hebben seks.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |