Hij repareert het spoor voor de NS en zijn taak zit er nu op. Hij hoeft dus niet meer naar Gorningenquote:
Ik had net zin om noodles te maken, dus heb ik dat maar even gedaan. Ze smaakten wel lekker.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 04:13 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb net uit alle gierigheid een paar kiwis opgegeten die een beetje raar smaakten.
Dat verklaart een hoop.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 04:14 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Hij repareert het spoor voor de NS en zijn taak zit er nu op. Hij hoeft dus niet meer naar Gorningen
/suggereert.
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:09 schreef Intronic het volgende:
Rode hoofddoek, uggs, ze keek boos. Coban was jij dat?
Kom eens uit bed jij, lui kreng.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:21 schreef coban het volgende:
[..]!
Nee, ik lig nog in mijn bed met fikkende ogen.
Iemand moet mij eruit trappen.
Godverdomme, lui secreet. Als je nu niet je bed uit komt, eet je de rest van de week niets anders als varkensvlees.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:25 schreef coban het volgende:
Dat is te aardig weetje. Je moet echt dwingen
Mja ben al wakkerachtig en kan al zitten, gaat goede kant op jongens.
Ja, al 1.5 uur. 7 uur begonnen vandaag.quote:
Normaal begin ik om 11 uur.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:31 schreef coban het volgende:
Damn.jemig. Ik zou dat nooit kunnen man
Omg gisteren viel ik toch zo onhandig toen ik van bed sprong tegen plastic bak nu doet mijn hele kin nog steeds pijnwat een faler.
Ja. Nachtje met heel weinig slaap is dat dan meestal. Maar, aan de andere kant, 13:00 kan ik dan weer naar huis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:38 schreef coban het volgende:
Half 4
Half 4?
Omg. Omggg. Dan slaap ik meestal pas net ofzo. Haha
Pics.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef coban het volgende:
Omg kapotzwarte ogen door vermoeidheid
Ftwdat is gewoon stoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |