Normaal begin ik om 11 uur.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:31 schreef coban het volgende:
Damn.jemig. Ik zou dat nooit kunnen man
Omg gisteren viel ik toch zo onhandig toen ik van bed sprong tegen plastic bak nu doet mijn hele kin nog steeds pijnwat een faler.
Ja. Nachtje met heel weinig slaap is dat dan meestal. Maar, aan de andere kant, 13:00 kan ik dan weer naar huis.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:38 schreef coban het volgende:
Half 4
Half 4?
Omg. Omggg. Dan slaap ik meestal pas net ofzo. Haha
Pics.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 08:51 schreef coban het volgende:
Omg kapotzwarte ogen door vermoeidheid
Ftwdat is gewoon stoer.
Steek dan een sigaret op lammequote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:32 schreef Intronic het volgende:
Kan echt niets hebben vandaag, reageer echt kk geοrriteerd
Waarom zou je stoppen als je zo chagrijnig bent, dan kun je er beter weer aan beginnenquote:
Omdat dit dag twee is. En dat is normaal, moet er gewoon doorheen.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:35 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Waarom zou je stoppen als je zo chagrijnig bent, dan kun je er beter weer aan beginnen
heb je je al gemeld in het stop topic. zo niet dan ban.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:37 schreef Intronic het volgende:
[..]
Omdat dit dag twee is. En dat is normaal, moet er gewoon doorheen.
Fuck op met je stop topic, dat werkt averechts.quote:Op woensdag 12 oktober 2011 09:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
heb je je al gemeld in het stop topic. zo niet dan ban.
Fixedquote:Op woensdag 12 oktober 2011 10:24 schreef Flippiee het volgende:
School die deprimerende e-mails stuurt als je net een half uur wakker ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |