Met PHP als puppetmaster achter de schermen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
POLs social network sluit zich langzaam om ons heen.
Heeft Erik linkse volgers?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, idd. wel leuk eriksd, de rechtjes hier die je volgen pik je er zo uit.
quote:
Jij bent ook niet belangrijk.quote:
Goed hehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wat één Twitteraccount veel aan privé-informatie over andere users kan geven, nondejuu.
Jij hebt gewoon teveel zakenrelaties op Twitter.quote:
Weinig volgens mij. Ik heb twee weken Mariko lopen bashen.quote:
Wie is al ontmaskerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wat één Twitteraccount veel aan privé-informatie over andere users kan geven, nondejuu.
Ach, iedereen kent jou ook alquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik duizen ervan dat mensen zich zo gemakkelijk op internet bloot geven.
Phew.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:46 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb alleen myspace en Hyves en Google+ gelukkig.
Dit dus. Bovendien kan het geen kwaad om her en der een profieltje te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Anonimiteit, tenzij je aan niets online doet, is gewoon een illusie.
Het kan wel opzich, maar dan moet je erg je best doen en nooit iets persoonlijks melden ... dat zou een forum als pol dood maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Bovendien kan het geen kwaad om her en der een profieltje te hebben.
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan wel opzich, maar dan moet je erg je best doen en nooit iets persoonlijks melden ... dat zou een forum als pol dood maken.
Het is ook niet erg als er informatie over je staat online, het is niet veel anders dan het oldskool telefoonboek met wat extra info.
Dat eerste kan je in je Phil steken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
Men mag best mijn voorliefde voor slechte muziek weten of mijn politieke voorkeur.
Dat komt dan neer op wat ik hierboven heb gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.
Dat vertrouwen in php, bijzonder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.
Terecht. Een foto van ¤50k cash is ook pauperquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
Je moet wel uitkijken wat je op je profiel gooit, nadat ik een foto van m'n 1e BMW 7-serie, Glock 17 pistool en ¤50.000 in contanten op FB had gezet had ik na enkele dagen de politie aan m'n deur.
Wat gaat Php zeggen dan? Jullie werknemer is links en heeft een hekel aan Wilders?quote:
Ik was nog maar net 18.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Een foto van ¤50k cash is ook pauper.
Zijn facebook moet ook wel binnen 5 minuten te achterhalen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Wij weten net zoveel over php als hij over ons weet. Ohnee, wij weten meer over hem.
Tuurlijk, voor iemand die zijn/haar energie erin zou willen steken. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn facebook moet ook wel binnen 5 minuten te achterhalen zijn
Mag ik uw eerste vriend zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:58 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat ik toch maar eens ga beginnen met Facebook; het gebrek eraan begint problematisch te worden.
Jullie werknemer is per dag zo'n 10 uur bezig met pubertjes te praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat gaat Php zeggen dan? Jullie werknemer is links en heeft een hekel aan Wilders?
Ach.
Jullie zijn allemaal commiez.quote:Keen wrote that Web 2.0 is a "grand utopian movement" similar to "communist society" as described by Karl Marx.
Zielig stuk stront ben je ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Betyar zal het vast wel weer fijn vinden dat die moeder is overleden.
gewoon naar de friettent hier in het dorp. Waar vanavond trouwens de kermis begint.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jij neemt ze mee voor een dikke gelato in de grote stad?
Hoezee, mijn vreugde is oneindig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik het heb bewerkstelligd zal ik u wel DM-en
Doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
Ik voel me wel een centraal figuur, met 5 POL-klanten in mijn social network.
Pech voor jou, opa.quote:
5? Zozo. Zozozo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
Ik voel me wel een centraal figuur, met 5 POL-klanten in mijn social network.
Thomas Edison en Graham Bell stuurden een telegram, ze wilden hun nieuwe uitvinding terug.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb 8 telefoonnummers van POLLers. ben ik nu meer centraal?
Knap dat zn productiviteit desondanks dik in orde is, wordt hem dan gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie werknemer is per dag zo'n 10 uur bezig met pubertjes te praten.
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thomas Edison en Graham Bell stuurden een telegram, ze wilden hun nieuwe uitvinding terug.
Dat is waar, rechtse Reya.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef Reya het volgende:
Aangezien ik FOK!kers in mijn LinkedIn-netwerk heb, win ik hands down.
Dat is het enige sociale netwerk waar ik ze nog niet toegelaten heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef Reya het volgende:
Aangezien ik FOK!kers in mijn LinkedIn-netwerk heb, win ik hands down.
Dan krijgt ie op z'n flikker van z'n hockeydinnetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?
Koos, als je 5 uur per dag mag fokken, wil je dan hoofdredacteur worden? Wat, grootaandeelhouder? Prima!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knap dat zn productiviteit desondanks dik in orde is, wordt hem dan gezegd.
Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?
Binnenkort is het retro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.
Hockeydinnetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan krijgt ie op z'n flikker van z'n hockeydinnetje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
De enige echte Bruce.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: fuck beaten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:14 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, die interviews met acteurs meestal:
HP had ook een interview met Spacey laatst, die zat ook lekker te trollen.
Beursgenoten!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:16 schreef Reya het volgende:
Eriksd lijkt me het persoon dat over twintig jaar vaste commentator is bij Business Class.
quote:
Als je zzp'er wordt en nog niks hebt betaald maakt het geen drol uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou zo dom dat ik mij echt niet druk kan maken om mijn pensioen?
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:23 schreef Monidique het volgende:
God, wat is dit toch een heerlijk en triest forum. Met heerlijke users als Monidique en trieste users als Monidique.
Dat doe je onbewust wel, met je hoge opleiding.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Je druk maken is voor mensen die zichzelf niet kunnen redden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ja, macho was killing me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?
Je had genoeg van dat macho-zijn ?
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
En die mensen ga ik zo aanschouwen in de Media Markt ....
En dat offer breng ik niet eens voor mijzelf, maar voor mij baas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.
Dat wel, maar op dit tijdstip is het niet zonder risico.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.
Tokkies not included ofcourse.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds? Nog steeds niet geband? Je bent wel een volhoudertje, hè?
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds?/[quote]
Ja.
[quote]Nog steeds niet geband?
Ja.quote:Je bent wel een volhoudertje, hè?
Monidique wil je dat gezeur hier voor je houden aub?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds? Nog steeds niet geband? Je bent wel een volhoudertje, hè?
Goed, ik zal het alleen in NWS doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Monidique wil je dat gezeur hier voor je houden aub?
Er is weinig wat er goedkoper is idd. DE aanbieding wel en randcrap zoals een cdretje ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.
Tokkies not included ofcourse.
De films die ik leuk vind zijn daar niet te koop, die koop ik op markten voornamelij in London.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef Tem het volgende:
B_A gaat 200 films kopen bij de Media Markt, heeft ie weer een weekje wat te doen.
True. De aanbiedingen doen ze ook flink zeer. Daar is de winst veelal 0 tot 8% winst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is weinig wat er goedkoper is idd. DE aanbieding wel en randcrap zoals een cdretje ofzo.
Van die films vanuit netwerken bestaande uit oude dikke mannen? Waar de politie ook altijd naar op zoek is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De films die ik leuk vind zijn daar niet te koop, die koop ik op markten voornamelij in London.
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Van die films vanuit netwerken bestaande uit oude dikke mannen? Waar de politie ook altijd naar op zoek is?
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.
Van die semi-legale films.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.quote:
Internet is mijn videotheek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.
Nee, dat bedoelde Tem niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.
Wat ik kijk is meestal niet op internet te verkrijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Internet is mijn videotheek.
Een mediaspeler mijn videokast.
Ok. ik wil het snappen, maar helaas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde Tem niet.
Nevermind.
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:44 schreef Tem het volgende:
Hoe doe je dat B_A, 200 films per week kijken en werken en op Fok rondhangen?
I accept the challenge.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat ik kijk is meestal niet op internet te verkrijgen
Jawel, misschien was je een beetje aangeschoten en wat aan het overdrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegd
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
In rel/haattopics in NWS kom ik steevast Koos tegen en in de ergste R&P-topics is GS immer aanwezig. POL-users zijn een toonbeeld van fok!integratie
En hoe vaak Koos wel niet heeft gezegt:"Ik kom niet meer in NWS", "Dit was de laatste keer", "NWS kan me wat, altijd gedonder..."quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
In rel/haattopics in NWS kom ik steevast Koos tegen en in de ergste R&P-topics is GS immer aanwezig. POL-users zijn een toonbeeld van fok!integratie
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
I accept the challenge.
Noem eens een voorbeeld.
*edit* en dan niet uren zoeken naar de meest onmogelijke film...![]()
quote:
Je hoeft niet gelijk bij ieder nieuw persoon te roepen: Kloon.quote:
Jaja, de mens moet wat doen voor zijn omgevingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
Fruit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Ha, mijn lievelings-16 jarige is er weer
[ afbeelding ]
Welke cut precies? Theatrical cut of Original unrated cut? Enfin, beide staan op isohunt-punt-com.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.
Ja, je zal van alles vinden, maar er zijn cuts, verschillende versies van de film. Dat zijn heel simpele toegankelijke films. Have at that first.
Nike = gemaakt door slavenarbeid. Just do it.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Ha, mijn lievelings-16 jarige is er weer
[ afbeelding ]
Directorsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke cut precies? Theatrical cut of Original unrated cut? Enfin, beide staan op isohunt-punt-com.
Nog nooit gefapt op Voe.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:57 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet gelijk bij ieder nieuw persoon te roepen: Kloon.
Ik heb wel al eens een account in 2008 gehad, maar die gebruik ik nu niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komen
Alle users zijn kloon van ongeveer 10 mensen.
Je kan het vergelijken met de ideeënwereld van Plato.
Jij bent toch ook iemands relkloon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komen
Alle users zijn kloon van ongeveer 10 mensen.
Je kan het vergelijken met de ideeënwereld van Plato.
Niet echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook iemands relkloon.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
Zo gaan de roddels...quote:
The Descentquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.
Ja, je zal van alles vinden, maar er zijn cuts, verschillende versies van de film. Dat zijn heel simpele toegankelijke films. Have at that first.
Wat dat betreft is POL wat makkelijker te sturen. Dan maar wat rustigerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef waht het volgende:
Wat een baggertopics in NWS zeg. Ik denk dat ik me ga beperken tot de topics over Israel en Syrie die, ironisch genoeg, nog enige substantie hebben.
Het Israël-topic substantie?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:11 schreef waht het volgende:
Wat een baggertopics in NWS zeg. Ik denk dat ik me ga beperken tot de topics over Israel en Syrie die, ironisch genoeg, nog enige substantie hebben.
Vergeleken met de rest in NWS: jazeker.quote:
Dat vind ik inderdaad ook een beetje jammer...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Mag ik vragen waarom POLCAFE #2488 niet meer in een grijs blok staat?
Het is hier een oase van rust inderdaad. Meestal dan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef du_ke het volgende:
[..]
Wat dat betreft is POL wat makkelijker te sturen. Dan maar wat rustiger
Ik vind het juist een bagger-topic dat zelden over de kwestie zelf gaat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:14 schreef waht het volgende:
[..]
Vergeleken met de rest in NWS: jazeker.
Ik ben de [ ] vergetenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Om dezelfde reden dat het topic niet meer in de reeks stond. De reeks is gefixt en als de volgende die een topic opent er weer [ ] omheen zet werkt dat ook weerquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:13 schreef GSbrder het volgende:
Ach, dat is zwaar overdreven. Er zit zelfs een user die daadwerkelijk iets van de kwestie af kan weten en foto's plaatst. En nogmaals, voor NWS is het heel wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind het juist een bagger-topic dat zelden over de kwestie zelf gaat.
EDIT, laat maar ik zie je antwoord al in FBquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat het topic niet meer in de reeks stond. De reeks is gefixt en als de volgende die een topic opent er weer [ ] omheen zet werkt dat ook weer
Foei!quote:
Die vind ik dus een bagger-user die voornamelijk zit te sneren en met zijn maatje geen andere meningen toelaat. En die foto's kunnen me gestolen worden, die voegen niets toe.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:19 schreef waht het volgende:
[..]
Ach, dat is zwaar overdreven. Er zit zelfs een user die daadwerkelijk iets van de kwestie af kan weten en foto's plaatst. En nogmaals, voor NWS is het heel wat.
Deze stond wel in de reeksquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:17 schreef du_ke het volgende:
[..]
Om dezelfde reden dat het topic niet meer in de reeks stond. De reeks is gefixt en als de volgende die een topic opent er weer [ ] omheen zet werkt dat ook weer
Ik zie het compleet anders, maar ik ben wellicht bevooroordeeld.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Die vind ik dus een bagger-user die voornamelijk zit te sneren en met zijn maatje geen andere meningen toelaat. En die foto's kunnen me gestolen worden, die voegen niets toe.
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:21 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Deze stond wel in de reeks![]()
*wijst met Van Jole vingertje naar drugshond
Je schreef laatst dat je een positie had ingenomen omdat dat makkelijk isquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:22 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie het compleet anders, maar ik ben wellicht bevooroordeeld.
De zon schijnt zelfs in nultweevierquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:24 schreef Cerbie het volgende:
Ah het is droog!
* Cerbie gaat snel naar de super
Oh dat sowieso, maar bij Israel & Palestina neig ik naar Israel omdat sommige voorstanders van de Palestijnse zaak zo smakeloos en simpel zijn. Gelukkig niet allemaal dus zo'n fervente Israel-aanhanger ben ik nou ook weer niet. Zeker niet nu Europese islamofoben deze kwestie hebben gekaapt voor hun eigen doeleinden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Je schreef laatst dat je een positie had ingenomen omdat dat makkelijk is
U begeeft zich ook in deze regionen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:25 schreef GSbrder het volgende:
[..]
De zon schijnt zelfs in nultweevier.
Ik merk van mezelf ook wel eens dat ik dingen niet zeg om bepaalde breed gedragen stemmingen niet te voeren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:27 schreef waht het volgende:
[..]
Oh dat sowieso, maar bij Israel & Palestina neig ik naar Israel omdat sommige voorstanders van de Palestijnse zaak zo smakeloos en simpel zijn. Gelukkig niet allemaal dus zo'n fervente Israel-aanhanger ben ik nou ook weer niet. Zeker niet nu Europese islamofoben deze kwestie hebben gekaapt voor hun eigen doeleinden.
Jawel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:27 schreef Cerbie het volgende:
[..]
U begeeft zich ook in deze regionen?
quote:Strafrecht is voor de ander, niet voor de overheid zelf
En weer kunnen ambtenaren die de wet overtraden opgelucht ademhalen. Dinsdag maakte het Openbaar Ministerie bekend dat niemand zal worden vervolgd in de affaire van het asbestschip Otapan. Dat schip werd in 2006 met een keurige vergunning naar Turkije gesleept, voor de sloop.
Sepot in de zaak Otapan laat zien dat overheden straffeloos delicten mogen plegen
Dat document is echter volgens justitie in nauwe samenwerking tussen diverse ambtenaren en de eigenaar bij elkaar gelogen. Zowel het doel van de uitvoer als de hoeveelheid gif aan boord was onjuist ingevuld. Er werd 1.000 kilo asbest aan boord vermeld, terwijl het meer dan 76.000 kilo was. Het doel van de uitvoer zou recycling zijn, terwijl de waarheid sloop was. Was het document juist ingevuld dan was uitvoer naar Turkije onmogelijk geweest.
De zaak leidde destijds tot een ernstig diplomatiek incident, een lange zwerftocht van het schip en uiteindelijk terugkeer naar Rotterdam. In de Kamer ontkende staatssecretaris Van Geel met klem dat zijn ambtenaren fraude pleegden. Of dat zij ooit wisten dat het schip veel ernstiger was vervuild. Het OM komt nu tot de conclusie dat daar helemaal niets van klopte.
Er zijn twee mogelijkheden. Van Geel wist niet beter en werd voorgelogen door zijn ambtenaren. Of hij wist er wel van en bedroog op zijn beurt het parlement. Hier ligt nog een klusje voor de Kamer. Om van de huidige staatssecretaris van Milieu, Joop Atsma (CDA), maar te zwijgen. Die kijkt aan tegen een aantal niet-integere ambtenaren. Namelijk die van de afdeling Foute Formulieren: creatief stempelen voor al uw goedkope afvalexporten.
Het Openbaar Ministerie constateert officieel dat diverse ambtenaren sluikhandel en valsheid in geschrifte (mede) hebben gepleegd. Er is „actief invloed” uitgeoefend, „de regie” lag grotendeels bij de overheid – over de foute opgave was „direct contact” met de overheid. Over de frauduleuze manier om van het drijvende asbestwrak af te komen waren de inspectie en het ministerie destijds direct geïnformeerd.
Het OM gebruikt de term „afgestemd” wat behalve op kennis ook op samenspel duidt. De overheid zat er dermate diep in dat ook de particuliere eigenaar de strafrechter niet meer hoeft te vrezen. De eigenaar liet zich namelijk „in belangrijke mate leiden door de ter zake (juridisch en feitelijk) kundige ambtenaren”.
Sommige schandalen hoef je alleen maar na te vertellen. Het Otapan-sepot trok deze week overigens nauwelijks aandacht. Echt nieuws was het ook niet – in deze kwesties zit een hoge voorspelbaarheid. Al in 2009 liet het Openbaar Ministerie een „bestuurlijke rapportage” maken over een reeks vergelijkbare strafzaken tegen overheden. Allemaal milieuzaken waarin ambtenaren flagrante wetsovertredingen begingen. Soms uit nalatigheid, maar regelmatig ook met opzet – dus crimineel handelen bij wijze van overheidsbesluit. In dat rapportje, van het Verwey-Jonker Instituut en de Erasmus Universiteit, komt ook het misdrijf in de Otapan-zaak al voor, geanonimiseerd. De verdachten spanden zich collectief in om het sloopschip „weg te werken met het oog op het vermijden van hoge sloop- en saneringskosten”.
Aan alle onderzochte milieudelicten ligt bestuurlijke desorganisatie ten grondslag. Er is onvoldoende scheiding tussen controle en beheer, te weinig deskundigheid, gebrek aan integriteit, onheldere taakverdeling en de wens schadeclaims, extra kosten of vertragingen te vermijden. Klinkt bekend. Als bij een kleine verbouwing asbest opduikt denkt de burger ook: ‘Wie ruimt dit even goedkoop voor me op?’ Maar de overheid? Die rotzooit toch niet?
Ambtenaren of overheden strafrechtelijk vervolgen heeft volgens het onderzoek geen effect. Milieudelicten zijn een „structureel en inherent verschijnsel” bij de overheid. En het „leervermogen van het openbaar bestuur is beperkt”, voegt het rapport er achteloos toe. De onderzoeker kan geen speciale preventieve maatregelen aanbevelen, anders dan de evidente, namelijk: herstel bovengenoemde zwakheden.
Dat het leervermogen van verdachten ‘beperkt’ is, weerhoudt de overheid er overigens niet van om strafrecht elders wel in te zetten. En royaal ook. De formele reden dat de Otapan-zaak niet voor de rechter komt, is dat de overheid nog altijd strafrechtelijk immuun is. Dat is politiek een issue sinds de vuurwerkramp in Enschede en de cafébrand in Volendam. Een initiatiefwetsvoorstel uit 2006 om overheden die ‘ernstig falen’ te vervolgen is bezig aan een slakkengang door het parlement. Vorig jaar kreeg het pas de behandeling in eerste termijn. De huidige regeringspartijen waren niet erg enthousiast. De overheid die zichzelf moet bestraffen, dat blijft natuurlijk een moeilijke zaak. De afdeling Foute Formulieren kan opgelucht adem blijven halen.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:29 schreef du_ke het volgende:
Wat nutteloze statistieken over deze reeksPoststats voor de Topicreeks: POL Cafe
Jongeren zijn geboren in het post-socialistisch tijdperk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:41 schreef Zolcon het volgende:
Wat is er toch met die jongerenpartijen. Hebben ze allemaal een oogje op D66?
Zelfs de Jonge Socialisten zijn gewoon liberalen..
Oudjes roesten gewoon vast.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:41 schreef Zolcon het volgende:
Wat is er toch met die jongerenpartijen. Hebben ze allemaal een oogje op D66?
Zelfs de Jonge Socialisten zijn gewoon liberalen..
Blues.. Dude..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:44 schreef Cerbie het volgende:
users die elke zin... met veel punten afsluiten... de opvolger van CAPSLOCK typen...
quote:
?? wat bedoel je ??quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:44 schreef Cerbie het volgende:
users die elke zin... met veel punten afsluiten... de opvolger van CAPSLOCK typen...
Je vergeet dit:quote:
owja..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je vergeet dit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat bedoel jij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
?!?!?!
Wordt het niet eens tijd... Dat modjes daar wat aan gaan doen?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:50 schreef Cerbie het volgende:
Die hangt dadelijk in FB te jengelen dat 'ie belachelijk wordt gemaakt.
Zuipschuitquote:
Al die rechtse kleuters snappen het niet.. Die puntjes zijn mijn stijl.. Waardoor mijn posts heel serieus en doordacht lijken..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:51 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Wordt het niet eens tijd... Dat modjes daar wat aan gaan doen?
Ach... je moet toch wat in het leven...quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al die rechtse kleuters snappen het niet.. Die puntjes zijn mijn stijl.. Waardoor mijn posts heel serieus en doordacht lijken..
Inderdaad.. En ik maak ook altijd een hobby van het intrappen van open deuren..quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:52 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Al die rechtse kleuters snappen het niet.. Die puntjes zijn mijn stijl.. Waardoor mijn posts heel serieus en doordacht lijken..
Was trouwens wel een ietwat droevig Twitter-achtig bericht van mijn kant.quote:
Die heb ik vast gemist.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Was trouwens wel een ietwat droevig Twitter-achtig bericht van mijn kant.
Nee, doelde op de mededeling dat ik ga pilzen.quote:
#nottwitterworthyquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:54 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Nee, doelde op de mededeling dat ik ga pilzen.
Dat is niet knap. Dat is inspelen op de sentimenten onder ranzige rechtse rukkers.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat zo'n moskeetopic weer 200 + berichten scoort.
Oeh bah, geld, financien, moeilijke onderwerpen, daar heb ik mijn accountant voorquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:59 schreef Zolcon het volgende:
immigratie is een minuscuul probleem dat alle aandacht krijgt. Het falen van het financiële stelsel is een enorm probleem dat een minuscule hoeveelheid aandacht krijgt.
Het is allemaal de schuld van de bankiers en de graaiers!!~!1`2`1quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:00 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Oeh bah, geld, financien, moeilijke onderwerpen, daar heb ik mijn accountant voor
De belastingontduikende grieken veroorzaken alles !!eizn!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:01 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is allemaal de schuld van de bankiers en de graaiers!!~!1`2`1![]()
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:02 schreef GSbrder het volgende:
We hebben het toch goed, met zijn allen
[insert Afrika-relativering]quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aan
Sowieso Sjors! En het zijn er nog veel meer kwam ik achter. Lang niet alle topics staan goed in de reeks. Sinds het aanmaken van die statistieken zijn er nog zeker 50 bijgekomen uit een periode waarin jij erg actief wasquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:34 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Potverdomme wat ben ik toch een topper!
Meer dan 23.000 posts in meer dan 1200 topics!
[..]
Ha! In de hongerwinter! Toen was het pas koud!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:03 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Het is hier 18 graden en de verwarming gaat niet goed aan
Ik heb braaf even meegedaanquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 16:57 schreef KoosVogels het volgende:
Knap dat zo'n moskeetopic weer 200 + berichten scoort.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:04 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ha! In de hongerwinter! Toen was het pas koud!
Bij ons en de Slag bij Stalingrad
Het is wat.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:11 schreef du_ke het volgende:
Zag vorige week zaterdag drie moslimmeisjes voorbij lopen en 1 van hen was flink ingepakt in verhullende kledij. Helaas was dit net de verkeerde, zij was wel mooi.
Nou, je hoofd kaalscheren dan maar en voor het hoofddoekjesverbod pleiten!quote:
Vast en zeker, wij zaten namelijk met grote glazen weizen op het terras. Dat is zondigquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:14 schreef Mutant01 het volgende:
Ik denk dat zij dat ook dachten toen ze je kant opkeken du_ke.
Al ontleen je rechtsnormen aan volledig rationele logica, het blijft iets vreemds.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:19 schreef Nautilus. het volgende:
Maar ik blijf van mening dat het belachelijk is om (rechts)normen te ontlenen aan dat wat een stel primitieve nomaden ooit opgeschreven hebben.
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
Ik word steeds chagrijniger naar mijn vrouw en kinderen. Iemand tips?
Dit. En Fok! even afsluiten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?
Aan het werk gaan.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ga even een frisse neus halen. Misschien is er wel hout te hakken?
Helaas, zit heel de dag met een coolpack om en doe af en toe wat knie oefeningen. Flexibel bewegen is nog ver weg.quote:
http://advocatenechtscheiding.nl/Noord-Brabant/quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:22 schreef betyar het volgende:
Tja dan zal dat de oorzaak wel zijn: ongedurigheid. Maar je kunt vast wel even bij een open raam gaan zitten? Het is lekker fris buiten en dan waai je even goed door.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:26 schreef betyar het volgende:
Helaas, zit heel de dag met een coolpack om en doe af en toe wat knie oefeningen. Flexibel bewegen is nog ver weg.
Ben ik het nog nooit mee eens geweest.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:24 schreef Nautilus. het volgende:
Nou ja, volgens mij moeten rechtsnormen uiteindelijk de vrijheid beschermen, want dat is toch het hoogste goed. Knoop dat maar eens in je oortjes als je 't weer eens eens bent met crime fighters van PVV of VVD die alleen vanuit de wraakgedachte redeneren.
Je bent liberaal dus rechts dus altijd eens met de PVV. Welkom op fokquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:36 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ben ik het nog nooit mee eens geweest.
Dat zijn jouw woorden. Ik erger me aan dat zogenaamd rechtse, dat gebral met rechte opvattingen alsof het autosleuteltjes zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:38 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Je bent liberaal dus rechts dus altijd eens met de PVV. Welkom op fok
Het is de gemiddelde gedachtengang op fok.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:39 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Dat zijn jouw woorden. Ik erger me aan dat zogenaamd rechtse, dat gebral met rechte opvattingen alsof het autosleuteltjes zijn.
Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:54 schreef Tem het volgende:
VInd ik wel meevallen. Ze zijn vaak te serieus.
Rechtsen hebben meer humor wat dat betreft.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 17:56 schreef eriksd het volgende:
[..]
Daar is niets mis mee, maar het ontaardt zo snel in van dat enigszins zure verongelijkte. "Waarom begrijpt niemand mij!"
quote:Op maandag 11 augustus 2003 08:56 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Oh ja, even een aanvulling. Domme posts, one-liners en andere zaken die niet onder het kopje wvtptk vallen, daar gaat het vlakgom overheen...
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvormquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:09 schreef Nautilus. het volgende:
Hij is dus het stereotiepe linkse pestkop.
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:10 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik kwam van jou ook wel een serie aan varianten tegen in je verschijningsvorm
Een spellingnazi kan andere soorten nazi's natuurlijk niet tolereren.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
L_V is het type user dat het van de aandacht op Fok! moet hebben. Lekker gniffelen over andermans spelfouten in TTK en met smakelijke minachting neerkijken op het 'NSB-plebs'.
Jouw schrijfstijl bevalt me wel.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:18 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Hij kan zelf voor geen meter schrijven.
Waarschijnlijk geen reet in zijn normale leven te vertellen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Cerbie het volgende:
Meer op je 'entiteiten'.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:16 schreef Nautilus. het volgende:
[..]
Zo nu en dan verplaats ik mijn scheiding van de linker- naar de rechterkant, en inderdaad voel ik me dan als herboren, maar je zal wel op mijn politieke opvattingen doelen.
haha nee dat kan ik niet zo nagaan maar die aantallen zal je wel halen inderdaadquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:23 schreef Nautilus. het volgende:
Er zijn er zo'n tien, als ik me niet vergis. Zou je dat even voor me kunnen nazien?
De kloonscan is toch ook voor modjesquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
haha nee dat kan ik niet zo nagaan maar die aantallen zal je wel halen inderdaad
Ja kan een scan aanvragen maar ik heb niet bepaald de illusie dat die erg goed werktquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:24 schreef Cerbie het volgende:
[..]
De kloonscan is toch ook voor modjes
Blade Runner, die ga ik eens kijken vanavond.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:25 schreef Picchia het volgende:
Ik beschouw iedere kloon als een individu. Dat doen de kloontjes immers ook.
Monilulletje was het toch?quote:
Jij hebt Blade Runner gezien? *belt politie*quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 18:49 schreef Monidique het volgende:
[..]
Dat is dus een citaat uit Blade Runner, voordat men de politie belt.
U bent gezegend met vele bijnamen.quote:
Ja, dat is weer een toppertje!quote:
Schijnproces Saddam Hoesseinquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 19:01 schreef Monidique het volgende:
Links heeft profijt van de ICT
Goed topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |