Daar is niets denigrerends aan.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef IHVK het volgende:
[..]
Sorry maar ik vind kopvoddentaks heel denigrerend gezien ik mensen in mijn directe omgeving heb met een hoofddoek.
Ik val vooral over de term. 'kopvod'quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:28 schreef Berlitz het volgende:
[..]
Ik vind een inkomensbelasting van 60% heel denigrerend aangezien ik mensen in mijn directe omgeving heb die meer dan 150000 euro per jaar verdienen.
Jawel, de term kopvod is denigrerend. Mijn oma draagt er een. Geert vind dat ze een kopvod draagt en daarom wil ze 1000 euro van haar. Dat vind ik niet leuk, mijn oma is lief.quote:
Eensquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Omkering van de bewijslast; pleiters voor verhoging van de IB moeten met de juiste argumenten komen,
Nou wat dat betreft is de Nederlander op zich braaf genoeg. Ik geloof ook niet dat we al aan de top van de laffercurve zitten.quote:aangezien hogere belastinginkomsten niet gegarandeerd zijn
Tja ze proberen het belastingsysteem weer echt progressief te maken. Of je dat moet willen en zo ja moet willen doen met 60% bij 150.000 is een tweede maar eerder uitwerking.quote:en er amper een feitelijk argument wordt gegeven waarom nu juist het meer dan 150.000 verdienen iets is dat extra belast moet worden. Dat het een fact-free argument is, billijkt voor mij de argumentatie tegen.
Kwestie van op het juiste moment de macht grijpenquote:
Ik snap dat wel. Vind die kruistocht tegen de hoofddoekjes ook te sneu voor woorden.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Jawel, de term kopvod is denigrerend. Mijn oma draagt er een. Geert vind dat ze een kopvod draagt en daarom wil ze 1000 euro van haar. Dat vind ik niet leuk, mijn oma is lief.
Moeilijk te snappen?
Om de naamquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:30 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik val vooral over de term. 'kopvod'
Als het nou dikke gierige lelijke mensen belasting had geheten, zou ik jouw reactie begrijpen.
quote:
Precies het is gewoon persoonlijk.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik snap dat wel. Vind die kruistocht tegen de hoofddoekjes ook te sneu voor woorden.
Heh?quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:32 schreef Morendo het volgende:
[..]
Had jij niet een debat waar je heen moest?
Ja, het is hetzelfde als , "hoerentax" in Iran voor westerse klederdracht ofzo.quote:
Kijk ik vind het ook niks als een jong meisje met een hoofddoekje rondloopt. Maar daar heeft de overheid gewoon geen zak mee te maken.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:33 schreef IHVK het volgende:
[..]
Precies het is gewoon persoonlijk.
Halsema had dat heel goed uitgelegd in P&W laatst tijdens haar afscheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |