Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?
Binnenkort is het retro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.
Hockeydinnetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan krijgt ie op z'n flikker van z'n hockeydinnetje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
De enige echte Bruce.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: fuck beaten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:14 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, die interviews met acteurs meestal:
HP had ook een interview met Spacey laatst, die zat ook lekker te trollen.
Beursgenoten!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:16 schreef Reya het volgende:
Eriksd lijkt me het persoon dat over twintig jaar vaste commentator is bij Business Class.
quote:
Als je zzp'er wordt en nog niks hebt betaald maakt het geen drol uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou zo dom dat ik mij echt niet druk kan maken om mijn pensioen?
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:23 schreef Monidique het volgende:
God, wat is dit toch een heerlijk en triest forum. Met heerlijke users als Monidique en trieste users als Monidique.
Dat doe je onbewust wel, met je hoge opleiding.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Je druk maken is voor mensen die zichzelf niet kunnen redden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ja, macho was killing me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?
Je had genoeg van dat macho-zijn ?
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
En die mensen ga ik zo aanschouwen in de Media Markt ....
En dat offer breng ik niet eens voor mijzelf, maar voor mij baas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.
Dat wel, maar op dit tijdstip is het niet zonder risico.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.
Tokkies not included ofcourse.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds? Nog steeds niet geband? Je bent wel een volhoudertje, hè?
Nee.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds?/[quote]
Ja.
[quote]Nog steeds niet geband?
Ja.quote:Je bent wel een volhoudertje, hè?
Monidique wil je dat gezeur hier voor je houden aub?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:33 schreef Monidique het volgende:
3-voud, ben je er nou nog steeds? Nog steeds niet geband? Je bent wel een volhoudertje, hè?
Goed, ik zal het alleen in NWS doen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef du_ke het volgende:
[..]
Monidique wil je dat gezeur hier voor je houden aub?
Er is weinig wat er goedkoper is idd. DE aanbieding wel en randcrap zoals een cdretje ofzo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:31 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Mediamarkt. Heerlijke winkel. Voor de moneymakers een kijkshop waar alles aangeraakt mag worden maar toch elders online besteld wordt.
Tokkies not included ofcourse.
De films die ik leuk vind zijn daar niet te koop, die koop ik op markten voornamelij in London.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:35 schreef Tem het volgende:
B_A gaat 200 films kopen bij de Media Markt, heeft ie weer een weekje wat te doen.
True. De aanbiedingen doen ze ook flink zeer. Daar is de winst veelal 0 tot 8% winst.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Er is weinig wat er goedkoper is idd. DE aanbieding wel en randcrap zoals een cdretje ofzo.
Van die films vanuit netwerken bestaande uit oude dikke mannen? Waar de politie ook altijd naar op zoek is?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:36 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De films die ik leuk vind zijn daar niet te koop, die koop ik op markten voornamelij in London.
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:38 schreef Tem het volgende:
[..]
Van die films vanuit netwerken bestaande uit oude dikke mannen? Waar de politie ook altijd naar op zoek is?
Staat genoteerd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.
Van die semi-legale films.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt of welke grap je wil maken.
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.quote:
Internet is mijn videotheek.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.
Nee, dat bedoelde Tem niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Oh, Tem bedoelt dat ik mijn films illegaal verkrijg. Dat is 99/100 keer niet waar. Sterker nog ik krijg de meeste toegestuurd, gratis.
Wat ik kijk is meestal niet op internet te verkrijgenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Internet is mijn videotheek.
Een mediaspeler mijn videokast.
Ok. ik wil het snappen, maar helaas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:43 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, dat bedoelde Tem niet.
Nevermind.
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegdquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:44 schreef Tem het volgende:
Hoe doe je dat B_A, 200 films per week kijken en werken en op Fok rondhangen?
I accept the challenge.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:44 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Wat ik kijk is meestal niet op internet te verkrijgen
Jawel, misschien was je een beetje aangeschoten en wat aan het overdrijven.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:46 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik dat heb gezegd
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
In rel/haattopics in NWS kom ik steevast Koos tegen en in de ergste R&P-topics is GS immer aanwezig. POL-users zijn een toonbeeld van fok!integratie
En hoe vaak Koos wel niet heeft gezegt:"Ik kom niet meer in NWS", "Dit was de laatste keer", "NWS kan me wat, altijd gedonder..."quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
In rel/haattopics in NWS kom ik steevast Koos tegen en in de ergste R&P-topics is GS immer aanwezig. POL-users zijn een toonbeeld van fok!integratie
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:47 schreef 3-voud het volgende:
[..]
I accept the challenge.
Noem eens een voorbeeld.
*edit* en dan niet uren zoeken naar de meest onmogelijke film...![]()
quote:
Je hoeft niet gelijk bij ieder nieuw persoon te roepen: Kloon.quote:
Jaja, de mens moet wat doen voor zijn omgevingquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
Fruit!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Ha, mijn lievelings-16 jarige is er weer
[ afbeelding ]
Welke cut precies? Theatrical cut of Original unrated cut? Enfin, beide staan op isohunt-punt-com.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:56 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
The Descent, maar dan wel de directors cut of een '31 Frankenstein, the originele cut.
Ja, je zal van alles vinden, maar er zijn cuts, verschillende versies van de film. Dat zijn heel simpele toegankelijke films. Have at that first.
Nike = gemaakt door slavenarbeid. Just do it.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:59 schreef GSbrder het volgende:
Ha, mijn lievelings-16 jarige is er weer
[ afbeelding ]
Directorsquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:03 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Welke cut precies? Theatrical cut of Original unrated cut? Enfin, beide staan op isohunt-punt-com.
Nog nooit gefapt op Voe.quote:
Wat is daar mis mee?quote:
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komenquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:57 schreef Vluchtdeur het volgende:
[..]
[..]
Je hoeft niet gelijk bij ieder nieuw persoon te roepen: Kloon.
Ik heb wel al eens een account in 2008 gehad, maar die gebruik ik nu niet meer.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komen
Alle users zijn kloon van ongeveer 10 mensen.
Je kan het vergelijken met de ideeënwereld van Plato.
Jij bent toch ook iemands relkloon.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:06 schreef De_Nuance het volgende:
[..]
Alsof er nog nieuwe mensen naar Fok komen
Alle users zijn kloon van ongeveer 10 mensen.
Je kan het vergelijken met de ideeënwereld van Plato.
Niet echtquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 15:07 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Jij bent toch ook iemands relkloon.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:49 schreef Cerbie het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |