Met PHP als puppetmaster achter de schermen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:37 schreef GSbrder het volgende:
POLs social network sluit zich langzaam om ons heen.
Heeft Erik linkse volgers?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:39 schreef Boze_Appel het volgende:
Hehe, idd. wel leuk eriksd, de rechtjes hier die je volgen pik je er zo uit.
quote:
Jij bent ook niet belangrijk.quote:
Goed hehquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wat één Twitteraccount veel aan privé-informatie over andere users kan geven, nondejuu.
Jij hebt gewoon teveel zakenrelaties op Twitter.quote:
Weinig volgens mij. Ik heb twee weken Mariko lopen bashen.quote:
Wie is al ontmaskerd?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:43 schreef von_Preussen het volgende:
Wat één Twitteraccount veel aan privé-informatie over andere users kan geven, nondejuu.
Ach, iedereen kent jou ook alquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:44 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik duizen ervan dat mensen zich zo gemakkelijk op internet bloot geven.
Phew.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:46 schreef De_Nuance het volgende:
Ik heb alleen myspace en Hyves en Google+ gelukkig.
Dit dus. Bovendien kan het geen kwaad om her en der een profieltje te hebben.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Anonimiteit, tenzij je aan niets online doet, is gewoon een illusie.
Het kan wel opzich, maar dan moet je erg je best doen en nooit iets persoonlijks melden ... dat zou een forum als pol dood maken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:47 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Dit dus. Bovendien kan het geen kwaad om her en der een profieltje te hebben.
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Het kan wel opzich, maar dan moet je erg je best doen en nooit iets persoonlijks melden ... dat zou een forum als pol dood maken.
Het is ook niet erg als er informatie over je staat online, het is niet veel anders dan het oldskool telefoonboek met wat extra info.
Dat eerste kan je in je Phil steken.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:50 schreef eriksd het volgende:
Men mag best mijn voorliefde voor slechte muziek weten of mijn politieke voorkeur.
Dat komt dan neer op wat ik hierboven heb gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.
Dat vertrouwen in php, bijzonder.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ja ach, zolang mn werkgever hier niet meeleest is er niks aan het handje.
Terecht. Een foto van ¤50k cash is ook pauperquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:51 schreef von_Preussen het volgende:
Je moet wel uitkijken wat je op je profiel gooit, nadat ik een foto van m'n 1e BMW 7-serie, Glock 17 pistool en ¤50.000 in contanten op FB had gezet had ik na enkele dagen de politie aan m'n deur.
Wat gaat Php zeggen dan? Jullie werknemer is links en heeft een hekel aan Wilders?quote:
Ik was nog maar net 18.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Terecht. Een foto van ¤50k cash is ook pauper.
Zijn facebook moet ook wel binnen 5 minuten te achterhalen zijnquote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef Boze_Appel het volgende:
Wij weten net zoveel over php als hij over ons weet. Ohnee, wij weten meer over hem.
Tuurlijk, voor iemand die zijn/haar energie erin zou willen steken. Het is allemaal niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:55 schreef du_ke het volgende:
[..]
Zijn facebook moet ook wel binnen 5 minuten te achterhalen zijn
Mag ik uw eerste vriend zijn.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:58 schreef Reya het volgende:
Ik denk dat ik toch maar eens ga beginnen met Facebook; het gebrek eraan begint problematisch te worden.
Jullie werknemer is per dag zo'n 10 uur bezig met pubertjes te praten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:53 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wat gaat Php zeggen dan? Jullie werknemer is links en heeft een hekel aan Wilders?
Ach.
Jullie zijn allemaal commiez.quote:Keen wrote that Web 2.0 is a "grand utopian movement" similar to "communist society" as described by Karl Marx.
Zielig stuk stront ben je ook.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Betyar zal het vast wel weer fijn vinden dat die moeder is overleden.
gewoon naar de friettent hier in het dorp. Waar vanavond trouwens de kermis begint.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dus jij neemt ze mee voor een dikke gelato in de grote stad?
Hoezee, mijn vreugde is oneindig.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:01 schreef Reya het volgende:
[..]
Als ik het heb bewerkstelligd zal ik u wel DM-en
Doe dat maar niet.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
Ik voel me wel een centraal figuur, met 5 POL-klanten in mijn social network.
Pech voor jou, opa.quote:
5? Zozo. Zozozo.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:03 schreef GSbrder het volgende:
Ik voel me wel een centraal figuur, met 5 POL-klanten in mijn social network.
Thomas Edison en Graham Bell stuurden een telegram, ze wilden hun nieuwe uitvinding terug.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:05 schreef Boze_Appel het volgende:
Ik heb 8 telefoonnummers van POLLers. ben ik nu meer centraal?
Knap dat zn productiviteit desondanks dik in orde is, wordt hem dan gezegd.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 13:59 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Jullie werknemer is per dag zo'n 10 uur bezig met pubertjes te praten.
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Thomas Edison en Graham Bell stuurden een telegram, ze wilden hun nieuwe uitvinding terug.
Dat is waar, rechtse Reya.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef Reya het volgende:
Aangezien ik FOK!kers in mijn LinkedIn-netwerk heb, win ik hands down.
Dat is het enige sociale netwerk waar ik ze nog niet toegelaten heb.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:06 schreef Reya het volgende:
Aangezien ik FOK!kers in mijn LinkedIn-netwerk heb, win ik hands down.
Dan krijgt ie op z'n flikker van z'n hockeydinnetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?
Koos, als je 5 uur per dag mag fokken, wil je dan hoofdredacteur worden? Wat, grootaandeelhouder? Prima!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Knap dat zn productiviteit desondanks dik in orde is, wordt hem dan gezegd.
Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:07 schreef Reya het volgende:
[..]
U vraagt vrouwen om hun Facebook-profiel in plaats van hun telefoonnummer?
Binnenkort is het retro.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:09 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vraag tegenwoordig inderdaad alleen hun naam. Dat is genoeg. Om nummertjes vragen is old school.
Hockeydinnetjequote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Dan krijgt ie op z'n flikker van z'n hockeydinnetje
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:11 schreef eriksd het volgende:
http://www.telegraaf.nl/p(...)teleurgesteld__.html
Bruce is een baas.
De enige echte Bruce.quote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:12 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
edit: fuck beaten
quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:14 schreef eriksd het volgende:
Sowieso, die interviews met acteurs meestal:
HP had ook een interview met Spacey laatst, die zat ook lekker te trollen.
Beursgenoten!!!!quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:16 schreef Reya het volgende:
Eriksd lijkt me het persoon dat over twintig jaar vaste commentator is bij Business Class.
quote:
Als je zzp'er wordt en nog niks hebt betaald maakt het geen drol uit natuurlijk.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ben ik nou zo dom dat ik mij echt niet druk kan maken om mijn pensioen?
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:23 schreef Monidique het volgende:
God, wat is dit toch een heerlijk en triest forum. Met heerlijke users als Monidique en trieste users als Monidique.
Dat doe je onbewust wel, met je hoge opleiding.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Je druk maken is voor mensen die zichzelf niet kunnen redden.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:24 schreef eriksd het volgende:
Ja, macho was killing me.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:25 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Heee.. ben je vrouw geworden de laatste tijd ?
Je had genoeg van dat macho-zijn ?
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:27 schreef Boze_Appel het volgende:
En die mensen ga ik zo aanschouwen in de Media Markt ....
En dat offer breng ik niet eens voor mijzelf, maar voor mij baas.quote:Op zaterdag 8 oktober 2011 14:29 schreef waht het volgende:
[..]
Vaarwel, waarde Boze_Appel. Het was een genoegen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |